Ligt het er niet aan dat Ali B steeds met van die sukkels aankomt?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:20 schreef pleeborstel het volgende:
De glans is er een beetje vanaf. Zoals bij vrijwel ieder tweede seizoen van een succesvol programma.
De spoeling is dun blijkbaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ligt het er niet aan dat Ali B steeds met van die sukkels aankomt?
Dat vind ik dus niet dat ie slecht uit ziet. Hij is tweede kerstdag 69 jaar geworden..Rob had wel een lange tekst maar wel indrukwekkend!quote:
Je zegt betere gasten en je noemt de Opposites...........quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:16 schreef kabelhaspel het volgende:
The Opposites wil ik wel eens wat zien doen maar die zijn niet van het Ali B niveau.
Of Typhoon.
Er zijn maar 4 toppers in Nederland.quote:
Woon je in Zwolle?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 toppers in Nederland.
Sticks.
Rico.
Typhoon.
Duvel.
(misschien Fresku, lekkere frisse wind met serieuze en minder serieuze tracks)
Die gasten zoals Hef, Kempi, Appa, Lange Frans, RBDJan en eigenlijk alle stoere 'gangster' rappers kan ik niet serieus nemen.
Nee, niet echt ik vond ze in de beginfase nog wel goed en interessant. Maar op een gegeven moment creëren ze een 'we zijn beter dan iedereen' sfeer en met die opgehevenheid heb ik niets mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 toppers in Nederland.
Sticks.
Rico.
Typhoon.
Duvel.
(misschien Fresku, lekkere frisse wind met serieuze en minder serieuze tracks)
Die gasten zoals Hef, Kempi, Appa, Lange Frans, RBDJan en eigenlijk alle stoere 'gangster' rappers kan ik niet serieus nemen.
Ging mij meer om de naam Brace. Imca Marina had ik volgens mij ook niet zo snel herkentquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Brace en Ali kende haar volgens mij nietEn Ali wist niet dat Robert Long al lang dood was.
Geweldig groot huis zeg!
Uhmm ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Echt slim zijn ze niet he? Wie weet nou niet wat een Harlekijn is?
Zie hier de generatiekloofquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ging mij meer om de naam Brace. Imca Marina had ik volgens mij ook niet zo snel herkentKen alleen Viva espana
[..]
Uhmm ikIs dat oud Hollands ofzo?
Denk ook dat het een generatiekloof is jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie hier de generatiekloof![]()
Geen idee of Harlekijn oud Hollands is, voor mij is het een normaal woord.
Betrokkenheid bij een gewapende ontvoering meldt wiki.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef pleeborstel het volgende:
Waar heeft ie precies voor gezeten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |