Hier ook eenpersoons (en laat!) avondeten: champignonsoep uit de vriezer met een scheut room en toast met truffelboterquote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Gemengde champignongroenten van de appie met feta, oude kaas en twee eitjes op toast. Maaltijd voor één vanavond
cranberry-appelvulling voor het zoete.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Heb mijn moeder zover gekregen om zondag een echte KALKOEN uit te proberen!
![]()
![]()
Nu ligt er dus een mooie 2,8 kilo kalkoen in de vriezer!
![]()
We kregen als tip van de kippenboer worchestersaus en spek (en peper en zout). Hij zei dat dit eigenlijk genoeg is voor een lekker kalkoentje. Iemand anders nog ideetjes om daar aan toe te voegen misschien?
Heb jij misschien nog een lekkere cranberry-appelvulling vulling recept?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
cranberry-appelvulling voor het zoete.
Ik gooi straks een croissantje in de oven
http://allrecipes.nl/rece(...)el-en-cranberry.aspxquote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heb jij misschien nog een lekkere cranberry-appelvulling vulling recept?Heb me nog nooit beziggehouden met een heuse kalkoen namelijk!
Ben er helemaal zenuwachtig voor!
![]()
![]()
Ik heb wederom een capucino met wat caramel syroop voor me neus!
Heeft je moeder niet lekker gekookt?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Een kaas/kipfilet tostie. En een frikandel!Wat een prachtige avondmaaltijd-combinatie toch weer!
Werd uiteindelijk hertenbiefstuk met cranberrysaus, paddestoelenpolenta (gebakken), pastinaak en chip van eend. Was lekker!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:30 schreef cinnamon_M het volgende:
Net belletje van goede vriend: zal ik hertenbiefstuk meenemen? Ik: o, we gaan samen eten dus? Klinkt als een goed plan!
Dus, vanavond hertenbiefstuk met andijviestamp en kastanjechampignons, verder nog geen idee.
En dan ga je zelf niet creatief kokkerellen?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze wilde helemaal niet koken. Op donderdagmiddag/avond komt de post (die ze rondloopt) en die moet gesorteerd worden. Dan kookt ze niet en wilt ze ook zo min mogelijk afwas!
Dat hadden wij gisteren met vleugels.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef Erasmo het volgende:
Net wat aardappels in plakjes gesneden en in een braadslee gelegd, gekruide kippenpoten erop en nu een paar uur in de oven
Lui maar lekker eten, laat de tijd maar het werk doen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat hadden wij gisteren met vleugels.
Aardappels worden zo lekker van kippenvet.
Zal aan de hoeveelheid saus die je erbij neemt, liggen..quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vanavond lekker simpel broodje Durum. Ik vraag me altijd af is dat nou heel slecht of wel redelijk gezond?
Oh ja niet zoveel ze doen er een beetje knoflooksaus bij, maar omdat er veel groente in zit en lamsvlees denk ik altijd dat het veel beter is dan friet of pizza ofzo maar ben niet zekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zal aan de hoeveelheid saus die je erbij neemt, liggen..
Was lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef Iemand91 het volgende:
Bami of pasta. Gehakt is uit de diepvries dus dat wordt kiezen...
Veel vlees, nauwelijks groente, redelijk vet. Niet echt gezond an sich, maar of het echt ongezond is ligt aan je verdere eetpatroon. Een dagje wat vetter en weinig groente kan echt geen kwaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vanavond lekker simpel broodje Durum. Ik vraag me altijd af is dat nou heel slecht of wel redelijk gezond?
Wij hadden een salade met pijnboompitten, appel, dadels, zwarte bessen, tomaten, feta, rucola en walnoten oliequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lui maar lekker eten, laat de tijd maar het werk doen.
Met als groente geheel in stijl appelmoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer nasi met hamlappen?????quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu nasi maken met reepjes hamlappen en knorr-mix en wortelen.
of toch Papardelle met corbonara saus en spekkies en olijven?
Hm..
eetsequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef golfer het volgende:
De friteuse is weer eens aangezet.
Frietjes, frikandelletje en kaasbitterballetjes.
Op wit brood met een beetje mayo en peper.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Beker melk.
Aan het verzinnen wat ik zou kunnen doen met een bakje diepgevroren mini garnaaltjes....(van die kleine wurmpie garnaaltjes!)
Waar haal je reerugfilet? Ik ben dol op hertenrugfilet maar wil wel eens ree proberen. Alleen mijn slager heeft het niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
De reerugfilet was goddelijk, saus was een reductie van rode wijn en fond, aardappelpuree en rode kool was perfect erbij.
Gewoon een garnalencocktailquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Beker melk.
Aan het verzinnen wat ik zou kunnen doen met een bakje diepgevroren mini garnaaltjes....(van die kleine wurmpie garnaaltjes!)
Poelierquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:03 schreef tech4u het volgende:
[..]
Waar haal je reerugfilet? Ik ben dol op hertenrugfilet maar wil wel eens ree proberen. Alleen mijn slager heeft het niet.
You go girl!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:06 schreef trovey het volgende:
Boterham met hagelslag en een glas melk...en ik doe wild....ik neem nog een boterham.
Op! Wild hè?quote:
Ik ga door jou ook helemaal los! 2 Boterhammen met oude kaas!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Op! Wild hè?![]()
Nu weer wachten tot het volgende eetmoment.
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig mensen.... 2 boterhammen, ik donder van mn stoel! Helden!
jamaar.. jamaar.. oude kaas!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig mensen.... 2 boterhammen, ik donder van mn stoel! Helden!
Friet, loempia, nuggets en een kroket een optie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
Vanavond gaat de frituurpan aan.
Nu 'ns bedenken wat erin gaat; (kreukel)friet, loempia, kipnuggets of kalfskroket![]()
Vanmiddag 3 liter soep gemaakt voor morgenavond.
2 boterhammen gecompenseerd met een beker warme chocolademelk met slagroom.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jamaar.. jamaar.. oude kaas!!!!
Dus
Ja hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Friet, loempia, nuggets en een kroket een optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |