Oh ja niet zoveel ze doen er een beetje knoflooksaus bij, maar omdat er veel groente in zit en lamsvlees denk ik altijd dat het veel beter is dan friet of pizza ofzo maar ben niet zekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zal aan de hoeveelheid saus die je erbij neemt, liggen..
Was lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef Iemand91 het volgende:
Bami of pasta. Gehakt is uit de diepvries dus dat wordt kiezen...
Veel vlees, nauwelijks groente, redelijk vet. Niet echt gezond an sich, maar of het echt ongezond is ligt aan je verdere eetpatroon. Een dagje wat vetter en weinig groente kan echt geen kwaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vanavond lekker simpel broodje Durum. Ik vraag me altijd af is dat nou heel slecht of wel redelijk gezond?
Wij hadden een salade met pijnboompitten, appel, dadels, zwarte bessen, tomaten, feta, rucola en walnoten oliequote:Op vrijdag 16 december 2011 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lui maar lekker eten, laat de tijd maar het werk doen.
Met als groente geheel in stijl appelmoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer nasi met hamlappen?????quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu nasi maken met reepjes hamlappen en knorr-mix en wortelen.
of toch Papardelle met corbonara saus en spekkies en olijven?
Hm..
eetsequote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef golfer het volgende:
De friteuse is weer eens aangezet.
Frietjes, frikandelletje en kaasbitterballetjes.
Op wit brood met een beetje mayo en peper.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Beker melk.
Aan het verzinnen wat ik zou kunnen doen met een bakje diepgevroren mini garnaaltjes....(van die kleine wurmpie garnaaltjes!)
Waar haal je reerugfilet? Ik ben dol op hertenrugfilet maar wil wel eens ree proberen. Alleen mijn slager heeft het niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
De reerugfilet was goddelijk, saus was een reductie van rode wijn en fond, aardappelpuree en rode kool was perfect erbij.
Gewoon een garnalencocktailquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Beker melk.
Aan het verzinnen wat ik zou kunnen doen met een bakje diepgevroren mini garnaaltjes....(van die kleine wurmpie garnaaltjes!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |