quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
Neen mang, zij gaat dan bij haar zussen en vriendinnen zeggen hoe aardig en 'schattig' jij wel niet bent. Voor je het weet heb je 14-jarigen aan je leuter hangen waar je geen nee tegen kan zeggen.
jij maar jij bent het ook ous, elke keer als ik zo'n leipe picca van je zie wil ik in je wangetjes knijpen zo van ahhhh koeshie koeshiequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef o.us het volgende:
Mijn vriendin noemt mij ook zo, nimmer problemen mee gehad.
Idd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij maar jij bent het ook ous, elke keer als ik zo'n leipe picca van je zie wil ik in je wangetjes knijpen zo van ahhhh koeshie koeshie
Maar die is denkbeeldig, dus dat is geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef o.us het volgende:
Dat is inderdaad geen probleem, maar soms hoor je wel eens zo'n cickie dat zeggen tegen zo'n dude maar dat is gewoon om niet lullig over te komen dus zeggen ze maar schattig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef o.us het volgende:
Ja, zo nu en dan. Maar niet 'schattig in de omgang' over het algemeen. Hoe kan je zo'n iemand nu als paarmaatje zien. Als hij al te incapabel is om jou te versieren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef BananaPancake het volgende:
Schattig HOEFT niet gelijk friendzone te betekenen. Sommige meisjes vinden het leuk als een jongen schattig is..
haha jij ruige wolfquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vonden meisjes mij maar eens schattig.
DM's posten, banquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:49 schreef Meloewa het volgende:
''Haha jij bent wel schattig hoor''
'' Echt ?is dat een compliment? dankje dan''
rosepetalsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:38 schreef Ouqz het volgende:
Schattig zijn is een enkeltje friendzone. Pijnlijk. Wie was het?
Vind jij mij schattig? :$quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef BananaPancake het volgende:
Schattig HOEFT niet gelijk friendzone te betekenen. Sommige meisjes vinden het leuk als een jongen schattig is..
Ik had het niet over mezelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, zo nu en dan. Maar niet 'schattig in de omgang' over het algemeen. Hoe kan je zo'n iemand nu als paarmaatje zien. Als hij al te incapabel is om jou te versieren.
zij is wel lekker, ook maar eens proberenquote:
Weet niet man. Tevens ben ik geen 16 meer dus niet jouw doelgroep. Gr grquote:
Valerio bijv. die vind ik ook bijna elk meisje leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelfEn bedoelde inderdaad gewoon als een jongen een babyface heeft, dat vinden sommige vrouwen heel leuk. Ik persoonlijk hou meer van stoer en ruig.
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn nog kinderen. Zelfde verhaal met Justin Bieber. Kleine meisjes vinden alle jongens leuk die nog niet 'vies' en 'gevaarlijk' zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelfEn bedoelde inderdaad gewoon als een jongen een babyface heeft, dat vinden sommige vrouwen heel leuk. Ik persoonlijk hou meer van stoer en ruig.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Valerio bijv. die vind ik ook bijna elk meisje leuk.
Ja lekker lomp schattigquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:53 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
maar hij is zo grappig
Gewoon HIER posten toch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
zij is wel lekker, ook maar eens proberen
Nah weet niet. Zijn best meiden van mijn leeftijd die dan een jongen leuk vinden, waarvan ik denk mwah, mag wel wat stoerder. 'Maar hij is schattig'. Ja ok, dat dusquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn nog kinderen. Zelfde verhaal met Justin Bieber. Kleine meisjes vinden alle jongens leuk die nog niet 'vies' en 'gevaarlijk' zijn.
Ik ben 14quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Weet niet man. Tevens ben ik geen 16 meer dus niet jouw doelgroep. Gr gr
Gewoon verkapte kinderen met het Peter Pan-syndroom. Uiteindelijk wil je een man die een gezond kind bij je kan verwekken en het kan beschermen, niet een latente clown met een babyface.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:54 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nah weet niet. Zijn best meiden van mijn leeftijd die dan een jongen leuk vinden, waarvan ik denk mwah, mag wel wat stoerder. 'Maar hij is schattig'. Ja ok, dat dus
Ik ben verliefd.quote:
We kunnen daten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon verkapte kinderen met het Peter Pan-syndroom. Uiteindelijk wil je een man die een gezond kind bij je kan verwekken en het kan beschermen, niet een latente clown met een babyface.
[..]
Ik ben verliefd.
quote:
Kijk maar uit jij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef mrazura het volgende:
Hoe vinden vrouwen het om anaal geneukt te worden? Is het echt zo dat ze de eerste dagen pijn hebben met lopen?
Pas maar op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dan vind ik je sowieso al schattigkoetsjiekoetsjie
Aaaah, je zit niet in de friendzone hoor.. Je zit in de littlebrotherzonequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Aaaah, je zit niet in de friendzone hoor.. Je zit in de littlebrotherzone
Oh myquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Aaaah, je zit niet in de friendzone hoor.. Je zit in de littlebrotherzone
Iedereen was ooit 9. Wat is nou je punt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Dimens het volgende:
Vals alarm, ze vond mij schattig omdat ik 9 was. Nu denkt ze dat ik ontzettend stoer ben en vol testosteron zit.
Dit is het wel vaker ja. Tenzij je hem in meerdere woorden omschrijft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Loverrrr het volgende:
Meestal als ik zeg dat ik een jongen schattig vind, ben ik eigenlijk ook niet geïnteresseerd.
Maar dan wil je diegene niet kwetsen.
Maar zit ik nu in de friendzone?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef rosepetals het volgende:
Nou als ik zeg schattig, bedoel ik gewoon schattig,lief. Zit verder geen enkele gedachtegang achter
Die jongen heeft denk ik veel liever dat je eerlijk bent. Althans ik zou dat wel willen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Loverrrr het volgende:
Meestal als ik zeg dat ik een jongen schattig vind, ben ik eigenlijk ook niet geïnteresseerd.
Maar dan wil je diegene niet kwetsen.
Ik ben niet in je geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef mrazura het volgende:
[..]
Die jongen heeft denk ik veel liever dat je eerlijk bent. Althans ik zou dat wel willen.
Niet als je haar even anaal vernedert. Dan kent ze haar plaats wel.quote:
Mooi, kansen staan open.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef rosepetals het volgende:
Nou nee, je zit niet in de friendzone. Daarvoor moet je vrienden zijn, toch?
Haha </3quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben niet in je geïnteresseerd.
Drie keer raden waarom ik altijd zo lief tegen je doe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Saisai het volgende:
nou.. lieve en schattige jongens hebben bij mij juist de grootste kans om in mn broekje te komen.
je vind me aardig?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Drie keer raden waarom ik altijd zo lief tegen je doe.
Bij meisjes is dat dan weer anders hé!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Terechte klacht, ik word irl ook wel eens schattig genoemd
Daar heb ik niks voor gedaan, dat is andersquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof jij niet al net als heel KLB over Yvonne heen bent geweest.
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
Onzekere faggies die dat niet kunnen hebben.
Fixed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn MOEDER noemt me ook schattig. No problem, we zitten nou niet echt in een friendzone moet ik zeggen...
Wel goed dat het bespreekbaar gemaakt is.quote:
Helaas heeft hij wel een punt, hoe aardig ik jou ook vind. Ik zou het gewoon als een compliment zien als ik jou was en niet zoals een vrouw er te veel waarde aan hechten.quote:
Gewoon die Nickelson jas aantrekken, geen-emotie blik tonen, dan lijk je zeker.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Dimens het volgende:
Hoe moet ik de volgende keer handelen volgens jullie?
Gewoon accepteren dat je nou eenmaal schattig bent. Blijkbaar vinden meerdere mensen het.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Dimens het volgende:
Ik werd ook wel eens schattig genoemd, ze kunnen dit nu niet meer na vertellen..quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens schattig genoemd, ze kunnen dit nu niet meer na vertellen..
Doe er je voordeel mee
Dimens, potentiele date?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef rosepetals het volgende:
Dit was een hele positieve schattig van mij naar jou, want je had het over jezelf als 9 jarige jongetje. Nu ben je ook schattig, omdat je zo lief onzeker doet over je eigen cuteness
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef rosepetals het volgende:
Dit was een hele positieve schattig van mij naar jou, want je had het over jezelf als 9 jarige jongetje. Nu ben je ook schattig, omdat je zo lief onzeker doet over je eigen cuteness
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens schattig genoemd, ze kunnen dit nu niet meer na vertellen..
Doe er je voordeel mee
Soms kan schattig en lief juist iets goeds zijn hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Schattig genoemd worden is hetzelfde als uitgemaakt worden voor homo
Mannen willen niet zo genoemd wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Soms kan schattig en lief juist iets goeds zijn hoor
Mannen vinden dat niet, maar het is wel zo
Je doet alsof dit laatste een goede eigenschap is?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mannen willen niet zo genoemd worden
Tuurlijk is het iets goeds, ik ben ook wel vaak genoeg lief en schattig genoemd. Minder lief was ik toen ik ze niet meer terugsmste nadat ik eroverheen was gewalst
Hadden ze hem maar niet schattig moeten noemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je doet alsof dit laatste een goede eigenschap is?
Ja dat is inderdaad een evenredige actiequote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hadden ze hem maar niet schattig moeten noemen.
Ik wel ik ga dan altijd blozen en giechelen hihiihihquote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mannen willen niet zo genoemd worden
Tuurlijk is het iets goeds, ik ben ook wel vaak genoeg lief en schattig genoemd. Minder lief was ik toen ik ze niet meer terugsmste nadat ik eroverheen was gewalst
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Waarom is dit trouwens het 2e topic van je met dezelfde klacht? Kom je aandacht tekort?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |