quote:Op woensdag 14 december 2011 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
Onzekere faggies die dat niet kunnen hebben.
Fixed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn MOEDER noemt me ook schattig. No problem, we zitten nou niet echt in een friendzone moet ik zeggen...
Wel goed dat het bespreekbaar gemaakt is.quote:
Helaas heeft hij wel een punt, hoe aardig ik jou ook vind. Ik zou het gewoon als een compliment zien als ik jou was en niet zoals een vrouw er te veel waarde aan hechten.quote:
Gewoon die Nickelson jas aantrekken, geen-emotie blik tonen, dan lijk je zeker.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Dimens het volgende:
Hoe moet ik de volgende keer handelen volgens jullie?
Gewoon accepteren dat je nou eenmaal schattig bent. Blijkbaar vinden meerdere mensen het.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Dimens het volgende:
Ik werd ook wel eens schattig genoemd, ze kunnen dit nu niet meer na vertellen..quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens schattig genoemd, ze kunnen dit nu niet meer na vertellen..
Doe er je voordeel mee
Dimens, potentiele date?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef rosepetals het volgende:
Dit was een hele positieve schattig van mij naar jou, want je had het over jezelf als 9 jarige jongetje. Nu ben je ook schattig, omdat je zo lief onzeker doet over je eigen cuteness
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef rosepetals het volgende:
Dit was een hele positieve schattig van mij naar jou, want je had het over jezelf als 9 jarige jongetje. Nu ben je ook schattig, omdat je zo lief onzeker doet over je eigen cuteness
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens schattig genoemd, ze kunnen dit nu niet meer na vertellen..
Doe er je voordeel mee
Soms kan schattig en lief juist iets goeds zijn hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Schattig genoemd worden is hetzelfde als uitgemaakt worden voor homo
Mannen willen niet zo genoemd wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Soms kan schattig en lief juist iets goeds zijn hoor
Mannen vinden dat niet, maar het is wel zo
Je doet alsof dit laatste een goede eigenschap is?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mannen willen niet zo genoemd worden
Tuurlijk is het iets goeds, ik ben ook wel vaak genoeg lief en schattig genoemd. Minder lief was ik toen ik ze niet meer terugsmste nadat ik eroverheen was gewalst
Hadden ze hem maar niet schattig moeten noemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je doet alsof dit laatste een goede eigenschap is?
Ja dat is inderdaad een evenredige actiequote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hadden ze hem maar niet schattig moeten noemen.
Ik wel ik ga dan altijd blozen en giechelen hihiihihquote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mannen willen niet zo genoemd worden
Tuurlijk is het iets goeds, ik ben ook wel vaak genoeg lief en schattig genoemd. Minder lief was ik toen ik ze niet meer terugsmste nadat ik eroverheen was gewalst
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Waarom is dit trouwens het 2e topic van je met dezelfde klacht? Kom je aandacht tekort?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |