Bij meisjes is dat dan weer anders hé!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Terechte klacht, ik word irl ook wel eens schattig genoemd
Daar heb ik niks voor gedaan, dat is andersquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof jij niet al net als heel KLB over Yvonne heen bent geweest.
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
Onzekere faggies die dat niet kunnen hebben.
Fixed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn MOEDER noemt me ook schattig. No problem, we zitten nou niet echt in een friendzone moet ik zeggen...
Wel goed dat het bespreekbaar gemaakt is.quote:
Helaas heeft hij wel een punt, hoe aardig ik jou ook vind. Ik zou het gewoon als een compliment zien als ik jou was en niet zoals een vrouw er te veel waarde aan hechten.quote:
Gewoon die Nickelson jas aantrekken, geen-emotie blik tonen, dan lijk je zeker.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Dimens het volgende:
Hoe moet ik de volgende keer handelen volgens jullie?
Gewoon accepteren dat je nou eenmaal schattig bent. Blijkbaar vinden meerdere mensen het.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Dimens het volgende:
Ik werd ook wel eens schattig genoemd, ze kunnen dit nu niet meer na vertellen..quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens schattig genoemd, ze kunnen dit nu niet meer na vertellen..
Doe er je voordeel mee
Dimens, potentiele date?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef rosepetals het volgende:
Dit was een hele positieve schattig van mij naar jou, want je had het over jezelf als 9 jarige jongetje. Nu ben je ook schattig, omdat je zo lief onzeker doet over je eigen cuteness
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef rosepetals het volgende:
Dit was een hele positieve schattig van mij naar jou, want je had het over jezelf als 9 jarige jongetje. Nu ben je ook schattig, omdat je zo lief onzeker doet over je eigen cuteness
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens schattig genoemd, ze kunnen dit nu niet meer na vertellen..
Doe er je voordeel mee
Soms kan schattig en lief juist iets goeds zijn hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Schattig genoemd worden is hetzelfde als uitgemaakt worden voor homo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |