We kunnen daten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon verkapte kinderen met het Peter Pan-syndroom. Uiteindelijk wil je een man die een gezond kind bij je kan verwekken en het kan beschermen, niet een latente clown met een babyface.
[..]
Ik ben verliefd.
quote:
Kijk maar uit jij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef mrazura het volgende:
Hoe vinden vrouwen het om anaal geneukt te worden? Is het echt zo dat ze de eerste dagen pijn hebben met lopen?
Pas maar op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Dan vind ik je sowieso al schattigkoetsjiekoetsjie
Aaaah, je zit niet in de friendzone hoor.. Je zit in de littlebrotherzonequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Aaaah, je zit niet in de friendzone hoor.. Je zit in de littlebrotherzone
Oh myquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Aaaah, je zit niet in de friendzone hoor.. Je zit in de littlebrotherzone
Iedereen was ooit 9. Wat is nou je punt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Dimens het volgende:
Vals alarm, ze vond mij schattig omdat ik 9 was. Nu denkt ze dat ik ontzettend stoer ben en vol testosteron zit.
Dit is het wel vaker ja. Tenzij je hem in meerdere woorden omschrijft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Loverrrr het volgende:
Meestal als ik zeg dat ik een jongen schattig vind, ben ik eigenlijk ook niet geïnteresseerd.
Maar dan wil je diegene niet kwetsen.
Maar zit ik nu in de friendzone?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef rosepetals het volgende:
Nou als ik zeg schattig, bedoel ik gewoon schattig,lief. Zit verder geen enkele gedachtegang achter
Die jongen heeft denk ik veel liever dat je eerlijk bent. Althans ik zou dat wel willen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Loverrrr het volgende:
Meestal als ik zeg dat ik een jongen schattig vind, ben ik eigenlijk ook niet geïnteresseerd.
Maar dan wil je diegene niet kwetsen.
Ik ben niet in je geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef mrazura het volgende:
[..]
Die jongen heeft denk ik veel liever dat je eerlijk bent. Althans ik zou dat wel willen.
Niet als je haar even anaal vernedert. Dan kent ze haar plaats wel.quote:
Mooi, kansen staan open.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef rosepetals het volgende:
Nou nee, je zit niet in de friendzone. Daarvoor moet je vrienden zijn, toch?
Haha </3quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben niet in je geïnteresseerd.
Drie keer raden waarom ik altijd zo lief tegen je doe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Saisai het volgende:
nou.. lieve en schattige jongens hebben bij mij juist de grootste kans om in mn broekje te komen.
je vind me aardig?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Drie keer raden waarom ik altijd zo lief tegen je doe.
Bij meisjes is dat dan weer anders hé!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Terechte klacht, ik word irl ook wel eens schattig genoemd
Daar heb ik niks voor gedaan, dat is andersquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof jij niet al net als heel KLB over Yvonne heen bent geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |