Ik zit ook lekker op te letten vandaagquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Lips het volgende:
Lol, op 1 van mijn laatste posts in het vorige topic
De Forget your Boyfriend van Nelly is er in steeds meer kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh, real nice!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Lips het volgende:
Lol, op 1 van mijn laatste posts in het vorige topic
De Forget your Boyfriend van Nelly is er in steeds meer kleuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij die laarzen nou al binnen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:53 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ooh, real nice!
Niet genoeg om mn vriendje, die steve maddens voor me koopt, te vergeten natuurlijk
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:57 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Heb jij die laarzen nou al binnen?
Had mezelf een beetje raar gequote, maar zal vanavond even foto's maken!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
En? Zitten ze lekker? Pictures?
Ik ook! Welke enge verhalen trouwens?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook die forgetyourboyfriends.
Maar ik durf niet na die enge Nelly verhalen![]()
Deze,quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik ook! Welke enge verhalen trouwens?
Ja iemand in dat topic heeft 't ook op factuur gedaan en daar waren minder problemen mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met nelly.com gehad.. En ook vaak genoeg iets retour gestuurd..
Je kan btw ook op factuur kopen.. Als je dan iets retour stuurt heb je t sowieso nog niet betaald en wordt het verrekend.. Dan hoef je niet bang te zijn dat je iets niet terug krijgt
Het bestellen lijkt het probleem dan ook niet te zijn,quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef Doralina het volgende:
Ik heb al 2 keer bij nelly besteld, altijd zonder problemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Lauren. het volgende:
Hier zijn ze dan; mijn Spat Boots van United Nude![]()
Ik heb me speciaal voor de foto's nog even mooi aangekleed. Had hardgelopen en al lekker m'n pyjama aangetrokken, maar dat kan natuurlijk niet bij zulke laarzen. Foto's zijn met mobiel gemaakt, daarom niet zo'n goede kwaliteit. En daarom lijkt het ook alsof ik dikke benen heb; Stom!![]()
Even in een spoiler, want het zijn er 5
Ik vind ze nog steeds erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind niet dat je benen dik lijken hoor
Damnnn ik wil die laarzen![]()
Ik heb me speciaal voor de foto's nog even mooi aangekleed. Had hardgelopen en al lekker m'n pyjama aangetrokken, maar dat kan natuurlijk niet bij zulke laarzen. Foto's zijn met mobiel gemaakt, daarom niet zo'n goede kwaliteit. En daarom lijkt het ook alsof ik dikke benen heb; Stom!![]()
Dikke benen? Mens doe niet zo gek, je benen zijn awesome in die laarzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
+1, Wat kunnen vrouwen toch onzeker zijn. Zijn perfecte benen hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dikke benen? Mens doe niet zo gek, je benen zijn awesome in die laarzen
Ze staan je super goed! En niks dikke benen gewoon dragen die laarzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op het moment is de zwarte niet verkrijgbaar dus je kunt gewoon uit 1 van de andere kleuren kiezen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik snapte de TT meteen want zat al een tijdje op de zwarte te azen, maar nu ze er in meer kleuren zijn kan ik niet meer kiezen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef PixieDot het volgende:
Hoe houden jullie de hakken eigenlijk mooi?
Als ik wat goedkopere hakken koop breng ik ze altijd meteen naar de schoenmaker om er een goede hak onder te laten zetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef PixieDot het volgende:
Als je er fatsoenlijk op loopt gaan ze niet kapot. Het enige wat slijt is het hakje (wat je dus kan verwisselen).quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef PixieDot het volgende:
NiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar foto;s kunnen het gewoon niet verwoorden he?
Ik kijk er nog steeds elke dag even naar hahahah. Saaad....
Life is sweet, life is bitter...
Ik vind ze ook echt geweldig!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef OhGawd het volgende:
Ik vind die Forget Your Boyfriend wel echt heel gaaf, alleen jammer dat ik zoiets niet snel aan zou trekken.
Ze zijn wel echt mooi.
Nou ja, soms zijn er tegels die gewoon ruk liggen en dan zakt mijn hak net tussen twee tegels en dan is de hak beschadigd [de hakhak, niet het plastic ding]quote:Op woensdag 14 december 2011 17:37 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Als je er fatsoenlijk op loopt gaan ze niet kapot. Het enige wat slijt is het hakje (wat je dus kan verwisselen).
Op dat soort steentjes kan je het beste zoveel mogelijk vanaf de bal van je voet lopen. Vroeger liep ik ook stug door over mn hiel en daar zijn heel wat hakjes mee gesneuveld. Sinds advies van zo'n hakkenloopcursus website heb ik nooit meer kapotte hakkenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ja, soms zijn er tegels die gewoon ruk liggen en dan zakt mijn hak net tussen twee tegels en dan is de hak beschadigd [de hakhak, niet het plastic ding].
morgen dan dus?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ga donderdag naar antwerpen en dan ga ik de hele steve madden winkel plunderen![]()
En jij had geen geld voor Spatjes? Sufferd!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ga donderdag naar antwerpen en dan ga ik de hele steve madden winkel plunderen![]()
Oh hahaha ik dacht dat het nu donderdag was! Volgende week donderdag ga ikquote:Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
morgen dan dus?
veel plezier!!
Jij woont duidelijk niet in Maastrichtquote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Op dat soort steentjes kan je het beste zoveel mogelijk vanaf de bal van je voet lopen. Vroeger liep ik ook stug door over mn hiel en daar zijn heel wat hakjes mee gesneuveld. Sinds advies van zo'n hakkenloopcursus website heb ik nooit meer kapotte hakken(maar tis wel ff wennen hoor)
In den bosch stikt t ook van de kinderkopjesquote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet in Maastricht
Klopt maar Maastricht is by far het vervelendst op met hakken te lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
In den bosch stikt t ook van de kinderkopjes
Zo vaak dat ik leuke hakken aanheb, en dan zegt mijn moeder, uhm je moet nog een stuk door de stad zelf lopen he. En dan denk ik weer, oja Maastrichtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet in Maastricht
Ik ga het einde van deze maandquote:Op woensdag 14 december 2011 19:04 schreef ChicaChula het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai :D
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:30 schreef PixieDot het volgende:
Me wantsIk vind die laatste enkellaarsjes wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk, ik heb zoiets van: van harenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwhak lijkt hierop niet zo hoog maar is toch 11cm
Leuk! Ik heb ook redelijk veel pumps van shick in mijn kast staan, allemaal uit de sale gepluktquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
deze zijn dus van shick, waren nu 16euro
verder waren er niet zoveel pumps in de sale maar deze passen idd overal bijquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb ook redelijk veel pumps van shick in mijn kast staan, allemaal uit de sale geplukt
Ik heb ze verzameld afgelopen 3 jaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
verder waren er niet zoveel pumps in de sale maar deze passen idd overal bijen ik houd wel van die studs
Zijn dat die van nelly?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:40 schreef sararaats het volgende:
deze heb ik dus (of stonden ze al in een topic?)
[ afbeelding ]
Wow dat is echt n huge plateau. Lopen ze lekker? Zo ziet het er wel uit nl.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:40 schreef sararaats het volgende:
deze heb ik dus (of stonden ze al in een topic?)
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:19 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Wow dat is echt n huge plateau. Lopen ze lekker? Zo ziet het er wel uit nl.
Heb je een aanfoto?
Ik heb net deze besteld:
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd hoe zoeits in t echt staat. Kan meevallen, kan tegenvallen. Als ze tegenvallen ga ik ze omruilen voor rode enkellaarsjes
Haha goeeeeeee. Heb ze al even niet aangehad, veel gewerkt en moet ze nog wat inlopen. Of althans, moet er even aan wennen. En ben hele tijd bang ze te stoten enzo. Maar volgende week ga ik ze eens goed inwijden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:12 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Leuk!
Hoe gaat het met de spatjes?:)
The same. Nog niet heel veel tijd gehad om erop te lopen. En moet ze inderdaad ook nog een beetje inlopen.. Maar heb de riempjes op de schoen iets losser gedaan, dat maakt het wat fijner. Overigens still in lovequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:25 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Haha goeeeeeee. Heb ze al even niet aangehad, veel gewerkt en moet ze nog wat inlopen. Of althans, moet er even aan wennen. En ben hele tijd bang ze te stoten enzo. Maar volgende week ga ik ze eens goed inwijden.
En die van jou?
Lijkt mij wel raar als je er geen zwarte panty/overknees in draagt omdat je dan ook een gedeelte van je voet ziet? Ben benieuwd of het dan wel mooi aansluit qua model-voetquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:19 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Wow dat is echt n huge plateau. Lopen ze lekker? Zo ziet het er wel uit nl.
Heb je een aanfoto?
Ik heb net deze besteld:
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd hoe zoeits in t echt staat. Kan meevallen, kan tegenvallen. Als ze tegenvallen ga ik ze omruilen voor rode enkellaarsjes
Ik heb ze wel gekocht om sowieso met maillot/panty te dragen. Niet met blote benen. Tis niet echt n schoen die ik in hoogzomer ga dragen denk ik. Maar hoop wel dat andere kleuren maillot er ook leuk bij is. (grijs bruin etc). Overknees is trouwens ook een goed idee! Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 18 december 2011 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lijkt mij wel raar als je er geen zwarte panty/overknees in draagt omdat je dan ook een gedeelte van je voet ziet? Ben benieuwd of het dan wel mooi aansluit qua model-voet
quote:Op zondag 18 december 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
Wie is die Marilyn Moroe die wordt gequote in de OP?
er staat MOROE ipv MONROE in de OP.quote:
excuses...je hebt gelijkquote:Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
er staat MOROE ipv MONROE in de OP.
Dacht je voor een seconde serieus dat iemand Marilyn MoNroe niet zou kennen?quote:
Wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas heb ik pas geleden een mailtje gehad dat de leverancier de laarzen niet kon leveren... Kreeg het geld overigens de volgende dag gewoon teruggestort en welgemeende excuses erbij.
Alleen geen spatboots...![]()
![]()
![]()
![]()
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
Jaaa,quote:
Kan, of aan je voet. Bij mij is het altijd kwestie van doorbijten geweest. Schoenen lopen nooit echt fijn. (loop liever op ultra dunne versleten primarkslippertjes) of gewoon op blote voeten. Maar dat gaat nietquote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef altootje86 het volgende:
Ladies, als je een paar pumps hebt waar je na 5 minuten lopen enorme pijn in de bal van je voet van krijgt, ligt dat aan de pasvorm? een kwestie van doorbijten en verder inlopen? Of...? Heb wel twee paar (lagere) hakjes (5-6 cm schat ik) waar ik een shoprondje door de stad nog wel mee overleef, maar een kwartier boodschappen doen om de hoek is killing op mn pumps van +/- 9cm. Kort gezegd; is daar nog iets aan te doen?
Zool kan je opruwen met schuurpapier. Gebeurt ook altijd bij modeshows.quote:Op maandag 19 december 2011 09:18 schreef m_verstraeten het volgende:
Dames,
Namens mijn vrouw ook even de volgende vraag: Ze heeft (eindelijk) hakken gekocht van een cm of 9. Echter loopt ze er nog niet zo vlotjes op en ze wilde thuis oefenen zoals jullie allemaal aanbevelen.![]()
Nu is het probleem dat deze schoen een erg gladde zool heeft en ze dan heeft ze het gevoel steeds uit te glijden op onze vloer. Kan ik hier nog iets aan doen? Zool opruwen opzo?!? Zoja, hoe??
Deze zijn mooiquote:
Die doen me heel erg denken aan schoenen die Jane Aldrige laatst op haar blog postte. Superleuk blog trouwens, apart meisje, heel creatief. http://seaofshoes.typepad.com/quote:
Zij is toch die ene waarvan die moeder ook een blog had/heeft?quote:Op maandag 19 december 2011 11:07 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Die doen me heel erg denken aan schoenen die Jane Aldrige laatst op haar blog postte. Superleuk blog trouwens, apart meisje, heel creatief. http://seaofshoes.typepad.com/
Ja klopt. Rijk zijn ze zekerquote:Op maandag 19 december 2011 11:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zij is toch die ene waarvan die moeder ook een blog had/heeft?
Rijke mensen iig,dan wist ik ook wel wat ik zou kopen. Vind ze zelf trouwens niet veel weg hebben van die schoenen maar ik snap denk ik wel waar je vandaan komt,
.
Haha, ja misschien het model een beetje. Hoewel die van haar veel puntiger lijken.quote:Op maandag 19 december 2011 11:12 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ja klopt. Rijk zijn ze zeker. Maar ik vind het wel grappig hoe ze al die hysterische spullen - van 1$ thrift finds - tot vintage designer kleding - met elkaar mixt.
Ik bedoelde trouwens niet haar laatste post, maar deze http://seaofshoes.typepad(...)has_ankle_boots.html hoewel ze bij nader inzien niet heel erg op elkaar lijken,
Kan ook aan de pump liggen. Ik heb pumps waar ik zo op wegloop en nergens last van heb, en ik heb pumps die ik na 5 minuten echt weer uitmoet doen (mijn zogenaamde zit-pumps)quote:Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef altootje86 het volgende:
Ladies, als je een paar pumps hebt waar je na 5 minuten lopen enorme pijn in de bal van je voet van krijgt, ligt dat aan de pasvorm? een kwestie van doorbijten en verder inlopen? Of...? Heb wel twee paar (lagere) hakjes (5-6 cm schat ik) waar ik een shoprondje door de stad nog wel mee overleef, maar een kwartier boodschappen doen om de hoek is killing op mn pumps van +/- 9cm. Kort gezegd; is daar nog iets aan te doen?
Haha dit dus! En met een dikkere hak kan ook nog wel is helpenquote:Op maandag 19 december 2011 12:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan ook aan de pump liggen. Ik heb pumps waar ik zo op wegloop en nergens last van heb, en ik heb pumps die ik na 5 minuten echt weer uitmoet doen (mijn zogenaamde zit-pumps)
Dus het enige wat ik kan aanraden is, probeer eens andere pumps van rond de 9 cm om te kijken of dat ook problemen geeft
Goed excuus om te shoppen
Ik heb er een paar gezien, maar vind ze echt lelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft er iemand wel eens hoesjes om zijn hakken laten doen zodat de hakjes niet slijten? Ik lees er wel aldoor over maar zie nooit een foto van de plastic hakjes om een schoen. Hoe erg zie je deze dingen zitten?
Nu eerst naar werk,.
goede keuzequote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Oeh ik hebh net 100euro shoptegoed gewonnen bij sho[withyourfriends, ook heeeel veel schoenen (de site koppelt websites, dus laat aanbod van nelly zien bijv en asos etc) dus denk dat er een paar pumps uitgekozen gaan worden [ afbeelding ]
vind deze wel mooi
Oeh das wel tof om te winnen! Schoenen zijn ook erg leukquote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Oeh ik hebh net 100euro shoptegoed gewonnen bij sho[withyourfriends, ook heeeel veel schoenen (de site koppelt websites, dus laat aanbod van nelly zien bijv en asos etc) dus denk dat er een paar pumps uitgekozen gaan worden [ afbeelding ]
vind deze wel mooi
jaquote:Op maandag 19 december 2011 17:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hè die ken ik! Ze zijn geweldig hè?
Vind het zonde dat de hak zo goedkoop oogt,quote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
vind deze wel mooi
Hmpfrhquote:Op maandag 19 december 2011 12:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gezien, maar vind ze echt lelijk.
ik vind dat juist wel wat hebben weerquote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind het zonde dat de hak zo goedkoop oogt,.
Komt misschien omdat het me doet denken aan een Van Haren hak. Ik houd er niet zo van als de hak houtig is in houtkleur (dus niet mee met de schoen).
Tja, dan moet je ze doen,quote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind dat juist wel wat hebben weer
Er is dus nog hoopquote:Op maandag 19 december 2011 12:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan ook aan de pump liggen. Ik heb pumps waar ik zo op wegloop en nergens last van heb, en ik heb pumps die ik na 5 minuten echt weer uitmoet doen (mijn zogenaamde zit-pumps)
Dus het enige wat ik kan aanraden is, probeer eens andere pumps van rond de 9 cm om te kijken of dat ook problemen geeft
Goed excuus om te shoppen
Zo te zien heeft progje ze (zie een aantal post boven je)quote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik zit erover na te denken deze te bestellen http://www.stevemadden.nl/product/241938/steve-madden/zwart/pump/
Heeft iemand ze? En wat zijn jullie ervaringen met steve madden? Vallen ze groot of klein uit?
viel precies goed bij mij. Heb ze ook maar even moeten inlopen, ze zaten vrij snel prima!quote:Op maandag 19 december 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
Dames, ik zit erover na te denken deze te bestellen http://www.stevemadden.nl/product/241938/steve-madden/zwart/pump/
Heeft iemand ze? En wat zijn jullie ervaringen met steve madden? Vallen ze groot of klein uit?
En hoe zitten ze verder? Zijn ze stevig? Wil graag een keer wat duurdere aanschaffenquote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef progje het volgende:
[..]
viel precies goed bij mij. Heb ze ook maar even moeten inlopen, ze zaten vrij snel prima!
ja ik vind ze goed stevig en ze zitten echt pefect. Kan er ook prima op lopen. Ik ben er erg blij mee!quote:Op maandag 19 december 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hoe zitten ze verder? Zijn ze stevig? Wil graag een keer wat duurdere aanschaffen
ah well een moet de eerste zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Lauren. het volgende:
Vanavond doe ik mn Steve's aan naar een kerstborrel van mn werk
Ben wel een beetje nerveus, want geen enkele andere collega loopt op hoge hakken
Lucky her!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:15 schreef sijs het volgende:
deze site heeft heel veel...sommige heel lelijk maar ook veel moois
http://www.heels.com
deze heb ik aan een vriendinnetje gegeven, ze wilde ze graag hebben, staan haar ook heel mooi
http://www.heels.com/womens-shoes/lavo-blue.html
Heel gaaf!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik had die Benched besteld, zonder voetbed. Maar die gaan toch maar meteen terug als ze binnenkomen. Want ik heb de schoen gevonden die ik ongeveer al een jaar wil en nu ook in mijn maat
deze schatjes
[ afbeelding ]
Ik ben nu al verliefd.
Oooooooh!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik had die Benched besteld, zonder voetbed. Maar die gaan toch maar meteen terug als ze binnenkomen. Want ik heb de schoen gevonden die ik ongeveer al een jaar wil en nu ook in mijn maat
deze schatjes
[ afbeelding ]
Ik ben nu al verliefd.
Nice!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
deze schatjes
[ afbeelding ]
Ik ben nu al verliefd.
Mijne zijn niet suede maar leer. : P
dan zijn in ieder geval jouw voeten de ster(ren) van de avond.. :-)quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:59 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
hoop dat ze voor dit weekend binnen zijn, dan kan ik ze aan met kerstdiner
Ik ben de enige schoenengek in de familie. Dus dat zijn mn voeten altijd wel met visite/familie dingessen. hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:04 schreef sijs het volgende:
[..]
dan zijn in ieder geval jouw voeten de ster(ren) van de avond.. :-)
goed zo... grijns (heb ook zo'n dochter)quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:18 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ik ben de enige schoenengek in de familie. Dus dat zijn mn voeten altijd wel met visite/familie dingessen. hahaha
Mja je hebt toch wel n soort creepiness over je posts hangen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef sijs het volgende:
[..]
goed zo... grijns (heb ook zo'n dochter)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai :D
das niet de bedoeling hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Mja je hebt toch wel n soort creepiness over je posts hangen...
Ik denk dat het komt door dingen zoals: grijns...quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef PixieDot het volgende:
Stiekem wil ik dezedie blauwe vind ik echt helemaal tha bomb. waar zijn ze van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is sweet, life is bitter...
+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door dingen zoals: grijns...
Dan zien wij (tenminste ik) gelijk zo een 'pervert' voor me die geilt op vrouwen op hoge leren laarzen ofzo hahaha en in combinatie met het praten over je dochter in 1 zin, komt het nogal vreemd over..
Wss bedoel je het idd niet zo maar ik snap wel waar het commentaar steeds vandaan komt..
DIT!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
die blauwe vind ik echt helemaal tha bomb. waar zijn ze van?
Ik heb ze om mijn Kenneth Coles zitten, alleen is er al eentje los gelatenquote:Op maandag 19 december 2011 12:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft er iemand wel eens hoesjes om zijn hakken laten doen zodat de hakjes niet slijten? Ik lees er wel aldoor over maar zie nooit een foto van de plastic hakjes om een schoen. Hoe erg zie je deze dingen zitten?
Nu eerst naar werk,.
UwantIsell google maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
die blauwe vind ik echt helemaal tha bomb. waar zijn ze van?
Moooi.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef tliciouz het volgende:
Ze zijn binnen.Linker past perfect alleen de rechter is net iets te smal. Nu zit ik te twijfelen, houden? Of terug sturen?
[ afbeelding ]
Foto!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik heb de cut-out wedge binnen. Ze zijn helaas heel leuk
Kan het bijna niet over mn hart verkrijgen ze terug te sturen. Ze zitten ook heerlijk. Dat maakt het erger. Ik wacht eerst tot die anderen binnen zijn. Mn printer doet het niet dus ook n goed excuus
Ik vind ze echt leuk!! Zou echt nog proberen om ze even in te lopenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef tliciouz het volgende:
Ze zijn binnen.Linker past perfect alleen de rechter is net iets te smal. Nu zit ik te twijfelen, houden? Of terug sturen?
[ afbeelding ]
Ja de rechter zit bij mijn grote teen te smal, denk niet dat ik die nog uit ga lopenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt leuk!! Zou echt nog proberen om ze even in te lopen
Welke maat is het?quote:Op donderdag 22 december 2011 07:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de rechter zit bij mijn grote teen te smal, denk niet dat ik die nog uit ga lopen
ik wacht ff tot die andere ook binnen zijn. Kan ik een mooi pro/con postje makenquote:
Whooptidoo een maatgenoot! Ik heb dat ook altijd met 1 teen. Maar ik negeer het eigenlijk, anders kan ik nooit meer leuke schoenen kopen. 41 is echt veel te groot altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maat 40. Baal echt omdat de linker als gegoten zit.
Echt balen! Weet je al wat je nu gaat doen?quote:Op donderdag 22 december 2011 07:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de rechter zit bij mijn grote teen te smal, denk niet dat ik die nog uit ga lopen
hoeveel paar heb je wel niet gekocht?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:28 schreef ChicaChula het volgende:
Omg ik heb echt mooie heels gekocht ik ga ze vanavond posten..
Oa die blauwe van steve maddenhihihi die ik al paar topics geleden wilde..
Ben je al in Antwerpen geweest?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:28 schreef ChicaChula het volgende:
Cool!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:28 schreef ChicaChula het volgende:
Oh, die zijn nice!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk idee, maar hoe dat leer gevouwen is bij die strikjes vind ik er toch n beetje dubieus uitzienquote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef bluejean het volgende:
[..]
Oh, die zijn nice!
En nu ik toch in de topic zit: ik MOET deze.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nu kan je het er ook niet meer NIET in zien, haha.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Leuk idee, maar hoe dat leer gevouwen is bij die strikjes vind ik er toch n beetje dubieus uitzien
Hahaha, sorry!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu kan je het er ook niet meer NIET in zien, haha.
Whaha, inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu kan je het er ook niet meer NIET in zien, haha.
Serieus, hoeveel schoenen heb jij en waar haal je het geld vandaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ooooh ik vind ze allemaal leuk!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Misschien moeten we met alle meiden van het Heelstopic een soort Heels-verhuurbedrijf beginnenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:11 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Serieus, hoeveel schoenen heb jij en waar haal je het geld vandaan?![]()
En woon je toevallig in Groningen en heb je maat 38? Ik wil graag een vriendin waarmee ik schoenenruil kan doen
Nu dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 05:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb ze om mijn Kenneth Coles zitten, alleen is er al eentje los gelaten. Geen foto van, nu te donker
Heb deze gisteren in de winkel gepast, maat 39, maar ze waren echt veel te groot! Terwijl maat 39 eigenlijk altijd klopt bij mij...maat 38 was al wegquote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gingen ze zeker uit van een US8. Vaak is US 7 - 7.5 = 38. US8 is dan 39quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb deze gisteren in de winkel gepast, maat 39, maar ze waren echt veel te groot! Terwijl maat 39 eigenlijk altijd klopt bij mij...maat 38 was al wegze zijn wel erg mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is sweet, life is bitter...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:57 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Picture Time!!
Keb nu beide paren binnen. Maar ze zijn zoooo verschillend dat ze eigenlijk niet te vergelijken zijn. De wedges zitten suuuuperlekker. Maar die heels ook....pff. Misschien moet ik ze gewoon maar allemaal houdenTis kerst...toch?
![]()
Maargoed. Bij deze alle pics. Let niet op mn ongelakte teennagels en legging (in de wedge moet dus n maillot, en in de heels wil ik vd winter denk ik ook n naadloze maillot/panty in zwart...Weet ik nog niet helemaal...Zijn die 2e iets te groot of lijkt dat maar zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ach, hou ze allebei doe je ze gewoon kado aan jezelf!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ja in de hiel mis ik altijd een stukje. Dan sluit mn hak wel goed aan, maar waar die pees zit zegmaar, heb ik n soort holte. Ze slipper verder niet ofzo. Irritant kwaaltje (vul het meestal op met zo'n sliphakje)quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zijn die 2e iets te groot of lijkt dat maar zo?
En ach, hou ze allebei doe je ze gewoon kado aan jezelf!
Hahaha, je bent vast niet de enigequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die eerste dingen echt niet mooi, zelfs niet n beetje
Wauw die onderste, die is zo gaaf. Helaas geen tijd om er binnenkort heen te gaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
teveelquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoeveel heb je betaald voor die Sam Edelman schoenen,?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:57 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Picture Time!!
Keb nu beide paren binnen. Maar ze zijn zoooo verschillend dat ze eigenlijk niet te vergelijken zijn. De wedges zitten suuuuperlekker. Maar die heels ook....pff. Misschien moet ik ze gewoon maar allemaal houdenTis kerst...toch?
![]()
Maargoed. Bij deze alle pics. Let niet op mn ongelakte teennagels en legging (in de wedge moet dus n maillot, en in de heels wil ik vd winter denk ik ook n naadloze maillot/panty in zwart...Weet ik nog niet helemaal...Ik zou de eerste persoonlijk nooit dragen, maar tof dat jij ze gewoon aantrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tweede is echt een hebben, hebben, hebben! Zitten ze lekker?
http://www.videojug.com/film/how-to-clean-suede-shoesquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu dan?
Verder, deze site vind ik een aanrader voor tips e.d. m.b.t. onderhoud van je schoenen.
Het is uiteraard gewoon een bestelsite, maar als je bijv. klikt op suede staat er wel bij hoe je het goed houdt.
Wel handig lijkt me. En klik op doe het zelf voor het kopen van stifhakjes. Kan je ze er zelf onderzetten.
http://www.schoen-onderho(...)choen_onderhoud.html
Ze zitten echt goddelijk. Alsof je niks aan je voet hebt. Heel zacht, goede hoek (niet zo een waar je kramp van krijgt). Als ik ze nog ns ergens in n ander kleurtje zie ben ik nu al overtuigd dat ik die ook koopquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:58 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zou de eerste persoonlijk nooit dragen, maar tof dat jij ze gewoon aantrekt
De tweede is echt een hebben, hebben, hebben! Zitten ze lekker?
heel leukquote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
apart en mooiquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef LulaHoola het volgende:
Deze kreeg ik vandaag binnen..
[ afbeelding ]
Zijn die van Topshopquote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
oh wowquote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef MissSpooky het volgende:
[ afbeelding ]
Woah, die vind ik gaaf
Merry x-mas!! Helaas geen hakken onder de boomquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:21 schreef ChicaChula het volgende:
Merry christmas heels-ladies![]()
Hopen op een kerst met veel hakken onder de kerstboom haha
OMG YES! (maar geen geld voor nu )quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:47 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik was bij Steve Madden in rotterdam. Weer veel mooie dingen gezien. Zoals deze.
http://www.stevemadden.nl/product/288847/steve-madden/taupe/pump/
HEBBE
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:47 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik was bij Steve Madden in rotterdam. Weer veel mooie dingen gezien. Zoals deze.
http://www.stevemadden.nl/product/288847/steve-madden/taupe/pump/
HEBBE
Ik krijg die enkellaarsjes van nelly, maar wij vieren kerst pas donderdag omdat mijn broer en zijn vriendin in Duitsland wonen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:21 schreef ChicaChula het volgende:
Merry christmas heels-ladies![]()
Hopen op een kerst met veel hakken onder de kerstboom haha
welke laarsjes?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik krijg die enkellaarsjes van nelly, maar wij vieren kerst pas donderdag omdat mijn broer en zijn vriendin in Duitsland wonen.
Deze in het zwartquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 09:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Merry christmas hakkenfans!![]()
![]()
Vanavond weet ik of er een paar hakjes onder lagen.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb deze op mijn kerstlijstje staan,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sleehak is wel mooier in 't echt. Heb lang getwijfeld of ik die rits wel leuk vond; had liever zonder rits maar kan ik nauwelijks vinden in een redelijke prijscategorie.
Die zwart/rode heb ik eerder gehad maar na 2x lopen was de binnenkant kapot dus heb ik geklaagd en geld teruggekregen, maar vind ze zo mooi dat ik ze weer wil,.
Nu afwachten hoe genereus de kerstman is,.
Alle 3? Wat lief!!!! Je was zeker wel heeeel blij?!quote:Op maandag 26 december 2011 10:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]3 paar zelfs.
Liefste vriendje ever,.
Oude post-quote. Het gaat dus om deze:
[..]
Alledrie ja,quote:Op maandag 26 december 2011 13:16 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Alle 3? Wat lief!!!! Je was zeker wel heeeel blij?!
toen ik ze zag dacht ik al........heel gevaarlijke schoenen.........quote:Op maandag 26 december 2011 20:40 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wij deden geen cadeautjes dit jaar. Wel een staatslot gehad! Dus misschien kan ik 2 januari heeeel veel hakken kopen(dan doe ik n rondje hakken voor t forum natuurlijk
)
Mn stekelhakken waren n groot succes bij t kerstdiner. Maar ik ben gewend dat ik makkelijk kan draaien/overstappen etc, met als resultaat dat ik op mn linkervoet nu vier dikke sneeen heb zitten van die stekels. Ik was na n aantal wijntjes wat lomper en dacht er niet helemaal bij na dat huppelen misschien niet zo'n goed idee was....oeps![]()
hahaha echt he. Kom er vast niet mee langs de poortjes op het vliegveldquote:Op maandag 26 december 2011 21:08 schreef sijs het volgende:
[..]
toen ik ze zag dacht ik al........heel gevaarlijke schoenen.........
Niet helemaal hetzelfde en wat boven budget, maar wel echte kristallen:quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:45 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Hey meiden!
Wie weet waar ik zulke paar kan bestellen, natuurlijk niet de louboutin versie, want dat kost een rib uit mijn lijf. Maar ik zoek zeg maar een namaakje. Mijn budget : 200 euro.
Ik heb een prachtige Kaftan met diamanten kristallen hand made laten maken uit Dubai en ik vind deze schoenen echt de perfectie schoenen onder mijn lange kaftan!
Please help me out!
[ afbeelding ]
Zit daar wel of geen plateau in? Optisch lijkt het wel maar volgens mij niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:50 schreef DarkElf het volgende:
Niet zo hoog als mijn Steve's maar ik ben er wel heel blij mee
[ afbeelding ]
Nee geen plateau, de naad moest ik even aan wennen idd maar eigenlijk staat het juist leuk bedacht ik me toen ik ze aanpaste dus ik heb ze toch maar genomenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Zit daar wel of geen plateau in? Optisch lijkt het wel maar volgens mij niet.
Persoonlijk vind ik het jammer van die naad maar het kan ook dat het hartstikke leuk staat als je ze aan hebt.
Wauw ik denk dat ik die van Steve Madden ga bestellen. Dank je wel. Ik zoek inderdaad namaak van het model wat ik gepost hebt, alleen ik vertrouw marktplaats niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:54 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde en wat boven budget, maar wel echte kristallen:
http://www.debruidswinkel(...)8a0caff01/index.html
(Benjamin Adams)
Stuk goedkoper, geen kristal (wel mooi):
http://www.stevemadden.nl(...)-madden/zilver/pump/
http://www.stevemadden.nl/product/241958/steve-madden/zwart/pump/
(Steve Madden)
Hoop dat je er wat aan hebt
En dan heb je natuurijk nog gewoon namaak Louboutins van Marktplaats, maar daar doelde je niet op denk ik?
Wauw super leuk, alleen wel jammer dat je ze onder een lichte jeans aan doet. Lijkt me super onder een jurk of een mooie donkere of zwarte jeans met wijde pijpen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Heels
Dan zou ik toch even mijn nieuwste paar tonen die ik voor mijn verjaardag van vriendlief heb gekregen. I'm in love
Crappy mobieltjes foto:
[ afbeelding ]
Maar dit zijn ze dus:
[ afbeelding ]
Zeker leuk!! Waar zijn ze van? Op mijn tel kan ik het niet lezenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vandaag deze beauties binnen gehadAlvast voor het voorjaar.
[ afbeelding ]
I love weebl n bob <3quote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Heels
Dan zou ik toch even mijn nieuwste paar tonen die ik voor mijn verjaardag van vriendlief heb gekregen. I'm in love
Crappy mobieltjes foto:
[ afbeelding ]
Maar dit zijn ze dus:
[ afbeelding ]
Geweldige schoenen zegquote:Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Cool! Wel aan-foto's posten als je ze hebt hequote:Op woensdag 28 december 2011 15:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wauw ik denk dat ik die van Steve Madden ga bestellen. Dank je wel. Ik zoek inderdaad namaak van het model wat ik gepost hebt, alleen ik vertrouw marktplaats niet.
Zara tas.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Datquote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Cool! Wel aan-foto's posten als je ze hebt he
I knooow! Ik wilde 'm al en jaar en toen lag ie ineens onder de kerstboomquote:
Zo vind ik ze echt veel leuker dan op de site!!quote:Op donderdag 29 december 2011 09:42 schreef Lips het volgende:
Ik heb ze al even maar jullie hebben nog een foto tegoed van mijn Moby's (foonfoto dus niet zo scherp...)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Laat weten hoe ze vallen!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:52 schreef Lips het volgende:
Ik krijg van Nelly de Forget your Boyfriend in het legergroen
Welke maat heb jij ook alweer eensquote:Op donderdag 29 december 2011 13:01 schreef kruidkoekje het volgende:
lips bij jou staan ze echt leuk!
Ik ben te laat met terug sturen door drukte dus ga de mijne maar verkopen
Schoen was 37, en ga ze voor 18euro incl verzenden verkopen denk :pquote:Op donderdag 29 december 2011 13:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Welke maat heb jij ook alweer eens
Oh my god, ik hbe maat 37...quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Schoen was 37, en ga ze voor 18euro incl verzenden verkopen denk :p
Ze zijn nu 21 euro op de site. Maar is het een echte maat 37? Ergo doe je ze weg omdat ze niet passen of omdat je ze niet leuk vind staan?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:08 schreef kruidkoekje het volgende:
Hehe zo te zien dezelfde als lips, die grijzige.
Interesse? Zal ik ff kijken hoe duur ze op de site nu zijn en er wat van prijs afhalen!
En als het een klein vallende 37 is heb ik ook interessequote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze zijn nu 21 euro op de site. Maar is het een echte maat 37? Ergo doe je ze weg omdat ze niet passen of omdat je ze niet leuk vind staan?
Mochten het een goede 37 zijn dan heb ik zeker interesse!
Oh ja dat klopt haha toen zei ik nog dat ik ze je leuk vond staanquote:Op donderdag 29 december 2011 15:31 schreef kruidkoekje het volgende:
oke bedankt voor het kijken. Dan doe ik ze voor 15/17? euro incl verzenden weg.
Ik doe ze weg omdat ze bij mij helemaal niet leuk stonden. Heb hier ergens tijdje terug de foto's gepost in een van de topics. Geen idee meer waar ze staan.
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:42 schreef Lips het volgende:
Ik heb ze al even maar jullie hebben nog een foto tegoed van mijn Moby's (foonfoto dus niet zo scherp...)
[ afbeelding ]
hehe ja, nee ik voel me er niet prettig bij. Dus dan laat ik ze toch maar staan. Verkoop ik ze liever voor weinig en maak ik er iemand anders blij mee!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt haha toen zei ik nog dat ik ze je leuk vond staan
Maar als je je ere niet prettig bij voelt dat doe je ze toch niet aan, zulke schoenen heb ik ook altijd terug gestuurd.
Stuur maar een pm met het bedrag en je rekeningnummer dan maak ik het vanavond over, en stuur ik mijn adresgegevens op
mooi !quote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw![]()
ze hebben een slangenleer structuur, niet echt duidelijk op de foto
Haha dat wel jaquote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Die pyamas daar vallen bij mij altijd raar. Of te kort of te lang/wijd.. en dat terwijl ik maat m heb en ok maar 1.62 ben
ah oke, nee dat is ook zo pyama is toch maar lekker voor binnenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha dat wel jaik ben ook maar 1,60 maar daar heb je inderdaad wel een punt.
Ik zelf heb altijd dat het onderstuk veel te lang is bij maat S en het bovenstuk te kort.
Dus toch maar maat M gepakt goed qua bovenstuk maar qua onderstuk ook veel te groot
Maar ja het is een pyjama dus komt niet zo nauw
Ja sowieso pyjama'squote:Op donderdag 29 december 2011 19:30 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ah oke, nee dat is ook zo pyama is toch maar lekker voor binnen
heb een afschuwelijk jumpsuit ding van de h&mmaar heerlijk als pyama
joggingstof
Super allemaalquote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha handig hoor foto's maken zonder spiegel.. De meeste foto's zagen er zo uit:
[ afbeelding ]
maar goed volgens mij kunnen deze foto's er wel mee door:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel vreemd.. Die blauwe Steve Maddens zijn in t echt meer paarsblauw maar op de foto zijn ze felblauw...
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:34 schreef Lips het volgende:
Ik vind het prachtig blauw op de foto
Die onderste, heb je ook een foto van de voorkant?
Ja! Ik ga donderdag nog een x naar antwerpenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:38 schreef Joell het volgende:
Die ga ik ook halen als ik ze nog kan vinden, new look toch?
Die heb ik ook in 38. Doe ze denk' weg. iemand interesse?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Leuk, ik heb zoiets van: van haren
[ afbeelding ]
Niet mijn foto! maar fijne pumps, kunnen overal bij!
Ik heb die blauwe van Steve M. vandaag even in mijn handen gehad. De kleur is helaas wat paars-blauwig en dat vond ik niet zo. Ik heb de Sakura's van Topshop en die zijn wel gewoon blauw. Of het was de belichting dat kan ookquote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Niemand die voor mij hier een paar voor mee wilt brengen die er toch heen gaat?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waren maar 30 euro die!!!
vooral die blauwe zijn heel mooiquote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha handig hoor foto's maken zonder spiegel.. De meeste foto's zagen er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel vreemd.. Die blauwe Steve Maddens zijn in t echt meer paarsblauw maar op de foto zijn ze felblauw...
<3 die blauwe Steve Maddens. En paarsblauw is leuk, maar die foto knalt er wel uit!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spam muchquote:
wauwwwwwquote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal erg leuk maar die laatste zijn wel heel schattig.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil al tijden zoiets.. Maar dan iets dichter.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waren maar 30 euro die!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |