quote:
Omdat dat heel erg koud is, haha. Heb één keer high heels aangedaan toen er sneeuw lag... nooit meer.quote:
Wat een beautiesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas?!
Ik heb echt 4589033 hakken in m'n kast die ik nooit aan doe. Iedere keer als ik nieuwe high heels koop, draag ik alleen die.![]()
En momenteel zijn dat nog steeds deze:
[ afbeelding ]
13 cm. En met m'n lengte van 166 kan dat prima.
Beetje jammer dat het nu kouder wordt, en ik ze niet meer aan kan doen.
Shoeline in Utrecht, maar het is al weer een tijdje terug! Ben weer overgestapt naar Vans.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat een beautiesWaar heb je ze vandaan?
Joh tis augustus!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Omdat dat heel erg koud is, haha. Heb één keer high heels aangedaan toen er sneeuw lag... nooit meer.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef DarkElf het volgende:
We krijgen vast een prachtige nazomer! Kan je nog volop van je schoenen genieten.
Zij ze hoopvol
Die hakken zijn heel mooi!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Shoeline in Utrecht, maar het is al weer een tijdje terug! Ben weer overgestapt naar Vans.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Die hakken zijn heel mooi!maar vans............. verschrikkelijk.
nice!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb echt 4589033 hakken in m'n kast die ik nooit aan doe. Iedere keer als ik nieuwe high heels koop, draag ik alleen die.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ik draag altijd gewoon pumps in de winterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Echt? Pumps zal ik niet snel dragen omdat ze best dun zijn en de bovenkant open is. Maar dichte schoenen met een hak wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef electronique het volgende:
[..]
ik draag altijd gewoon pumps in de winter
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef ChicaChula het volgende:
Wat ik net zag op een site.....![]()
teen decolleté in de ergste variant
[ afbeelding ]
Lijken wel kamelen tenen ofzo!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef ChicaChula het volgende:
Wat ik net zag op een site.....![]()
teen decolleté in de ergste variant
[ afbeelding ]
Lijken wel kamelen tenen ofzo!
Ik vind het er ook een beetje eng uitzien haha lijkt wel een bochel ofzo hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]... die schoen past toch gewoon niet??
Ziet er echt niet uit!
Ik zal eens een foto maken, ik heb ze uit zo'n goedkope sloerie winkel maar ze zijn heel mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:13 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
![]()
Lotje in het vorige topic zag ik iets staan over grijze suede laarsjes die op die rode leken.
Waar heb je die vandaan? Ik wil ook nog enkellaarsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |