Heb je ook foto's van de binnenkant?quote:
Yess! Het loopt nu iig goedquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Ja is misschien wel handig om een OP voor dit topic te maken en te vragen of hij verreekst mag worden.
Heb het aangevraagd in het lif feedback topicquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:44 schreef Tamashii het volgende:
Ja is misschien wel handig om een OP voor dit topic te maken en te vragen of hij verreekst mag worden.
Niet onder de indruk, de daadwerkelijke hak is niet eens zo hoog als je kijkt naar het verschil tussen plateau en hak.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:48 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ben er weer bij![]()
deze moet er wel bij in het nieuwe topic:
[ afbeelding ]
Ik hou alleen niet van zo een puntige voorkant.. Voor Louboutins inderdaad niet belachelijk duur..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:54 schreef beammeup68 het volgende:
Ik vind deze nog steeds ontzettend sexy. 12 cm hak.
Die waren daar -in Parijs in de Louboutin winkel- niet eens echt idioot duur.
± 390 EURO.
[ afbeelding ]
Het is DE O.P.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:59 schreef Danielle83 het volgende:
Het op is gewijzigd. Als jullie er nog dingen in willen, laat het even weten
Hmm volgens mij heb je niet goed gekekenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:36 schreef Rouzax het volgende:
Woei een nieuw deel. Ben benieuwd wat er allemaal weer aangeschaft gaat worden.
Heb nog even zitten kijken voor mijn vriendin maar die enkellaarsjes hebben ze niet in haar maat bij Asos ze heeft 38 wat maat 10 UK is en ze gaan maar tot 8.
Ik bedoel dus deze:
[ afbeelding ]
UK 8 = maat 41 he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:36 schreef Rouzax het volgende:
Woei een nieuw deel. Ben benieuwd wat er allemaal weer aangeschaft gaat worden.
Heb nog even zitten kijken voor mijn vriendin maar die enkellaarsjes hebben ze niet in haar maat bij Asos ze heeft 38 wat maat 10 UK is en ze gaan maar tot 8.
Ik bedoel dus deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |