Foto!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik heb de cut-out wedge binnen. Ze zijn helaas heel leuk
Kan het bijna niet over mn hart verkrijgen ze terug te sturen. Ze zitten ook heerlijk. Dat maakt het erger. Ik wacht eerst tot die anderen binnen zijn. Mn printer doet het niet dus ook n goed excuus
Ik vind ze echt leuk!! Zou echt nog proberen om ze even in te lopenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef tliciouz het volgende:
Ze zijn binnen.Linker past perfect alleen de rechter is net iets te smal. Nu zit ik te twijfelen, houden? Of terug sturen?
[ afbeelding ]
Ja de rechter zit bij mijn grote teen te smal, denk niet dat ik die nog uit ga lopenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:31 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt leuk!! Zou echt nog proberen om ze even in te lopen
Welke maat is het?quote:Op donderdag 22 december 2011 07:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de rechter zit bij mijn grote teen te smal, denk niet dat ik die nog uit ga lopen
ik wacht ff tot die andere ook binnen zijn. Kan ik een mooi pro/con postje makenquote:
Whooptidoo een maatgenoot! Ik heb dat ook altijd met 1 teen. Maar ik negeer het eigenlijk, anders kan ik nooit meer leuke schoenen kopen. 41 is echt veel te groot altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maat 40. Baal echt omdat de linker als gegoten zit.
Echt balen! Weet je al wat je nu gaat doen?quote:Op donderdag 22 december 2011 07:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de rechter zit bij mijn grote teen te smal, denk niet dat ik die nog uit ga lopen
hoeveel paar heb je wel niet gekocht?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:28 schreef ChicaChula het volgende:
Omg ik heb echt mooie heels gekocht ik ga ze vanavond posten..
Oa die blauwe van steve maddenhihihi die ik al paar topics geleden wilde..
Ben je al in Antwerpen geweest?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:28 schreef ChicaChula het volgende:
Cool!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:28 schreef ChicaChula het volgende:
Oh, die zijn nice!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef tliciouz het volgende:
Ze zijn binnen.Linker past perfect alleen de rechter is net iets te smal. Nu zit ik te twijfelen, houden? Of terug sturen?
[ afbeelding ]
Leuk idee, maar hoe dat leer gevouwen is bij die strikjes vind ik er toch n beetje dubieus uitzienquote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef bluejean het volgende:
[..]
Oh, die zijn nice!
En nu ik toch in de topic zit: ik MOET deze.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nu kan je het er ook niet meer NIET in zien, haha.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Leuk idee, maar hoe dat leer gevouwen is bij die strikjes vind ik er toch n beetje dubieus uitzien
Hahaha, sorry!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu kan je het er ook niet meer NIET in zien, haha.
Whaha, inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu kan je het er ook niet meer NIET in zien, haha.
Serieus, hoeveel schoenen heb jij en waar haal je het geld vandaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ooooh ik vind ze allemaal leuk!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Misschien moeten we met alle meiden van het Heelstopic een soort Heels-verhuurbedrijf beginnenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:11 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Serieus, hoeveel schoenen heb jij en waar haal je het geld vandaan?![]()
En woon je toevallig in Groningen en heb je maat 38? Ik wil graag een vriendin waarmee ik schoenenruil kan doen
Nu dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 05:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb ze om mijn Kenneth Coles zitten, alleen is er al eentje los gelaten. Geen foto van, nu te donker
Heb deze gisteren in de winkel gepast, maat 39, maar ze waren echt veel te groot! Terwijl maat 39 eigenlijk altijd klopt bij mij...maat 38 was al wegquote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |