abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105694840
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
deze zijn dus van shick, waren nu 16euro :)
Leuk! Ik heb ook redelijk veel pumps van shick in mijn kast staan, allemaal uit de sale geplukt :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105694898
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Leuk! Ik heb ook redelijk veel pumps van shick in mijn kast staan, allemaal uit de sale geplukt :D
verder waren er niet zoveel pumps in de sale maar deze passen idd overal bij :) en ik houd wel van die studs :)
pi_105694983
Supertrash heeft in Amsterdam een nieuwe winkel geopend met de volledige schoenencollectie daar te koop :D
pi_105695007
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

verder waren er niet zoveel pumps in de sale maar deze passen idd overal bij :) en ik houd wel van die studs :)
Ik heb ze verzameld afgelopen 3 jaar :D
Als je lang genoeg wacht kosten die schoenen echt niet meer! Vorig jaar 2 paar laarzen met sleehak gekocht voor 10 euro per paar. En het jaar ervoor 2 paar pumps voor 5 euro per paar :D
Goed het is dan geen kwaliteit maar voor dat geld maakt me dat niet uit en vooral met de laarzen doe ik stiekem al een lange tijd en ze zien er nog goed uit.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105695955
deze heb ik dus (of stonden ze al in een topic?)

Werewolf
pi_105702720
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:40 schreef sararaats het volgende:

[ afbeelding ]
Zijn dat die van nelly?
En heb je een aanfoto?
pi_105703018
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:40 schreef sararaats het volgende:

[ afbeelding ]
Wow dat is echt n huge plateau. Lopen ze lekker? Zo ziet het er wel uit nl.
Heb je een aanfoto? :D

Ik heb net deze besteld:

Ben erg benieuwd hoe zoeits in t echt staat. Kan meevallen, kan tegenvallen. Als ze tegenvallen ga ik ze omruilen voor rode enkellaarsjes :)
Life is sweet, life is bitter...
pi_105704989
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:19 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Ik heb net deze besteld:
[ afbeelding ]

Ben erg benieuwd hoe zoeits in t echt staat. Kan meevallen, kan tegenvallen. Als ze tegenvallen ga ik ze omruilen voor rode enkellaarsjes :)
Leuk!
Hoe gaat het met de spatjes?:)
pi_105707753
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:12 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Leuk!
Hoe gaat het met de spatjes?:)
Haha goeeeeeee. Heb ze al even niet aangehad, veel gewerkt en moet ze nog wat inlopen. Of althans, moet er even aan wennen. En ben hele tijd bang ze te stoten enzo. Maar volgende week ga ik ze eens goed inwijden.
En die van jou? :D
pi_105708700
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:25 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Haha goeeeeeee. Heb ze al even niet aangehad, veel gewerkt en moet ze nog wat inlopen. Of althans, moet er even aan wennen. En ben hele tijd bang ze te stoten enzo. Maar volgende week ga ik ze eens goed inwijden.
En die van jou? :D
The same. Nog niet heel veel tijd gehad om erop te lopen. En moet ze inderdaad ook nog een beetje inlopen.. Maar heb de riempjes op de schoen iets losser gedaan, dat maakt het wat fijner. Overigens still in love :D
  zondag 18 december 2011 @ 00:13:40 #73
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105711471
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:19 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Ik heb net deze besteld:
[ afbeelding ]

Lijkt mij wel raar als je er geen zwarte panty/overknees in draagt omdat je dan ook een gedeelte van je voet ziet? Ben benieuwd of het dan wel mooi aansluit qua model-voet
吴 曼 迪
pi_105716175
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 00:13 schreef megamandy het volgende:

[..]

Lijkt mij wel raar als je er geen zwarte panty/overknees in draagt omdat je dan ook een gedeelte van je voet ziet? Ben benieuwd of het dan wel mooi aansluit qua model-voet
Ik heb ze wel gekocht om sowieso met maillot/panty te dragen. Niet met blote benen. Tis niet echt n schoen die ik in hoogzomer ga dragen denk ik. Maar hoop wel dat andere kleuren maillot er ook leuk bij is. (grijs bruin etc). Overknees is trouwens ook een goed idee! Daar had ik nog niet eens aan gedacht :D
Maar first things first, wil eerst weten of het niet ontzettend raar voelt als je niks onder je voet hebt...
:)
  zondag 18 december 2011 @ 10:09:51 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105716280
Wie is die Marilyn Moroe die wordt gequote in de OP?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105716389
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
Wie is die Marilyn Moroe die wordt gequote in de OP?
:D
Iemand die zeker van heels hield
pi_105716989
google: marilyn monroe....

of betty page
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 18 december 2011 @ 11:01:34 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105717002
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef sijs het volgende:
google: marilyn monroe....
er staat MOROE ipv MONROE in de OP.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_105717039
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

er staat MOROE ipv MONROE in de OP.
excuses...je hebt gelijk ;)
  zondag 18 december 2011 @ 11:08:30 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105717134
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:03 schreef sijs het volgende:

excuses...je hebt gelijk ;)
Dacht je voor een seconde serieus dat iemand Marilyn MoNroe niet zou kennen?
pi_105717196
nee natuurlijk niet

maar de uitspraak : I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot,

is wel van marilyn monroe

dus in de op is een -n- weggevallen, hoewel je ook wel ziet dat ze als marilyn moroe aangehaald wordt

[ Bericht 36% gewijzigd door sijs op 18-12-2011 11:17:08 ]
  zondag 18 december 2011 @ 11:13:50 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105717252
Joh!
Maar wie Moroe is ...
pi_105717604
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:03 schreef Lauren. het volgende:
Hier zijn ze dan; mijn Spat Boots van United Nude O+
Ik heb me speciaal voor de foto's nog even mooi aangekleed. Had hardgelopen en al lekker m'n pyjama aangetrokken, maar dat kan natuurlijk niet bij zulke laarzen. Foto's zijn met mobiel gemaakt, daarom niet zo'n goede kwaliteit. En daarom lijkt het ook alsof ik dikke benen heb; Stom! :6

Even in een spoiler, want het zijn er 5 :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk!!
Helaas heb ik pas geleden een mailtje gehad dat de leverancier de laarzen niet kon leveren... Kreeg het geld overigens de volgende dag gewoon teruggestort en welgemeende excuses erbij.
Alleen geen spatboots... ;( ;( ;( ;( ;(
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 18 december 2011 @ 18:04:09 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105733316
:9~

[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_105734479
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[ afbeelding ]
Oe! die is supermooi! O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 18 december 2011 @ 19:02:40 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105735784
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Oe! die is supermooi! O+
Jaaa, :9~ .
pi_105747084
Ladies, als je een paar pumps hebt waar je na 5 minuten lopen enorme pijn in de bal van je voet van krijgt, ligt dat aan de pasvorm? een kwestie van doorbijten en verder inlopen? Of...? Heb wel twee paar (lagere) hakjes (5-6 cm schat ik) waar ik een shoprondje door de stad nog wel mee overleef, maar een kwartier boodschappen doen om de hoek is killing op mn pumps van +/- 9cm. Kort gezegd; is daar nog iets aan te doen?
pi_105751722
quote:

[ afbeelding ]
leuk :-)
pi_105761475
Dames,

Namens mijn vrouw ook even de volgende vraag: Ze heeft (eindelijk) hakken gekocht van een cm of 9. Echter loopt ze er nog niet zo vlotjes op en ze wilde thuis oefenen zoals jullie allemaal aanbevelen. ;)
Nu is het probleem dat deze schoen een erg gladde zool heeft en ze dan heeft ze het gevoel steeds uit te glijden op onze vloer. Kan ik hier nog iets aan doen? Zool opruwen opzo?!? Zoja, hoe??
It's nice to be important but it's important to be nice!!!
pi_105761532
Wat mij gewoon geholpen heeft is gewoon de hakken aan doen, hup dagje weg en geen andere schoenen mee nemen. Dan leer je het ook wel, beter dan thuis vond ik

Geen idee zal niet heel veel aan helpen. Hier thuis op laminaat vind ik het ook echt niet fijn lopen.
pi_105761568
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:17 schreef altootje86 het volgende:
Ladies, als je een paar pumps hebt waar je na 5 minuten lopen enorme pijn in de bal van je voet van krijgt, ligt dat aan de pasvorm? een kwestie van doorbijten en verder inlopen? Of...? Heb wel twee paar (lagere) hakjes (5-6 cm schat ik) waar ik een shoprondje door de stad nog wel mee overleef, maar een kwartier boodschappen doen om de hoek is killing op mn pumps van +/- 9cm. Kort gezegd; is daar nog iets aan te doen?
Kan, of aan je voet. Bij mij is het altijd kwestie van doorbijten geweest. Schoenen lopen nooit echt fijn. (loop liever op ultra dunne versleten primarkslippertjes) of gewoon op blote voeten. Maar dat gaat niet :+ Dus krijg ik last van mijn voeten. Maar ik krijg er minder last van met hoge hakken dan met zon brede dikke hak.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 december 2011 @ 09:22:20 #92
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105761573
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:18 schreef m_verstraeten het volgende:
Dames,

Namens mijn vrouw ook even de volgende vraag: Ze heeft (eindelijk) hakken gekocht van een cm of 9. Echter loopt ze er nog niet zo vlotjes op en ze wilde thuis oefenen zoals jullie allemaal aanbevelen. ;)
Nu is het probleem dat deze schoen een erg gladde zool heeft en ze dan heeft ze het gevoel steeds uit te glijden op onze vloer. Kan ik hier nog iets aan doen? Zool opruwen opzo?!? Zoja, hoe??
Zool kan je opruwen met schuurpapier. Gebeurt ook altijd bij modeshows.
Of idd gewoon buiten gaan lopen.
  maandag 19 december 2011 @ 11:05:16 #93
78498 classpc
I don't like change
pi_105764010
quote:

[ afbeelding ]
Deze zijn mooi O+ .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')