heel leukquote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
apart en mooiquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef LulaHoola het volgende:
Deze kreeg ik vandaag binnen..
[ afbeelding ]
Zijn die van Topshopquote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
oh wowquote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef MissSpooky het volgende:
[ afbeelding ]
Woah, die vind ik gaaf
Merry x-mas!! Helaas geen hakken onder de boomquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:21 schreef ChicaChula het volgende:
Merry christmas heels-ladies![]()
Hopen op een kerst met veel hakken onder de kerstboom haha
OMG YES! (maar geen geld voor nu )quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:47 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik was bij Steve Madden in rotterdam. Weer veel mooie dingen gezien. Zoals deze.
http://www.stevemadden.nl/product/288847/steve-madden/taupe/pump/
HEBBE
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:47 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik was bij Steve Madden in rotterdam. Weer veel mooie dingen gezien. Zoals deze.
http://www.stevemadden.nl/product/288847/steve-madden/taupe/pump/
HEBBE
Ik krijg die enkellaarsjes van nelly, maar wij vieren kerst pas donderdag omdat mijn broer en zijn vriendin in Duitsland wonen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:21 schreef ChicaChula het volgende:
Merry christmas heels-ladies![]()
Hopen op een kerst met veel hakken onder de kerstboom haha
welke laarsjes?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik krijg die enkellaarsjes van nelly, maar wij vieren kerst pas donderdag omdat mijn broer en zijn vriendin in Duitsland wonen.
Deze in het zwartquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 09:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Merry christmas hakkenfans!![]()
![]()
Vanavond weet ik of er een paar hakjes onder lagen.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb deze op mijn kerstlijstje staan,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sleehak is wel mooier in 't echt. Heb lang getwijfeld of ik die rits wel leuk vond; had liever zonder rits maar kan ik nauwelijks vinden in een redelijke prijscategorie.
Die zwart/rode heb ik eerder gehad maar na 2x lopen was de binnenkant kapot dus heb ik geklaagd en geld teruggekregen, maar vind ze zo mooi dat ik ze weer wil,.
Nu afwachten hoe genereus de kerstman is,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |