Ik heb de nudes besteldquote:Op maandag 5 december 2011 07:44 schreef Lips het volgende:
[..]
Zo te zien is het Hilda ja
Ook nog iemand de nude's besteld? Dan zijn alle 3 de kleuren afgelopen week door dames uit dit topic besteld
Haha, dan zijn inderdaad alle kleuren besteldquote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb de nudes besteld![]()
en die zwarte met die strik
De Hilda hebben we besteld! Ik in deze kleurquote:Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef kruidkoekje het volgende:
welke hebben jullie in alle kleuren allemaal besteld?
Donderdag besteld bij nelly, ben benieuwdkan nog niet zien of het verzonden is en hoe lang het duurt. Het liefst hoop ik morgen al
Niet al te hoog beginnen? En zo wel; thuis lopen. Tijdens klusjes doen oid, zo kan je er aan wennen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef saaw het volgende:
Oh voor bovenstaande pump en kleur zou ik bijna al mijn sneakers weggooien
Misschien moet ik het toch ook maar eens gaan leren dan. Zie alleen nooit mooie heels met lage hak en vind een sleehak echt niet mooiIemand nog leren-lopen-op-high-heels tips? Het probleem is niet zozeer dat ik door mn enkel ga ofzo maar het is gewoon wennen natuurlijk en dus loop je raar, en dat vind ik er niet uit zien.
Mijn eerste pumps waren geloof ik 8 of 9 cm met naaldhak en daar liep ik zo op weg. Als je de goede pump vindt, dan maakt het niet uit. Als de pasvorm goed is voor jou voet dan leer je het wel. Heb nu nog wel schoenen waar ik niet op kan lopen, ligt gewoon aan de pasvorm.quote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet al te hoog beginnen? En zo wel; thuis lopen. Tijdens klusjes doen oid, zo kan je er aan wennen.
Ik denk zelf (maar correct me if I'm wrong) dat met platform lastiger is. Zonder platform maakt je voet contact met de grond, denk dat je dan meer voelt en meer stevigheid hebt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef saaw het volgende:
En met zo'n platform, is dat nou makkelijker of juist moeilijker?
Ik verwacht natuurlijk niet dat ik het in 1 keer kan, maar vind wiebelend op hakken lopen echt enorm lelijk dus wil inderdaad thuis oefenen tot het een beetje lukt.
Plateau maakt het moeilijker. Ook zou ik niet meteen voor een open pump gaan als je echt op hakken wilt leren lopen. Eerst even een hakkenschoen die sowieso stevig om je voet zit. Zoiets:quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef saaw het volgende:
En met zo'n platform, is dat nou makkelijker of juist moeilijker?
Ik verwacht natuurlijk niet dat ik het in 1 keer kan, maar vind wiebelend op hakken lopen echt enorm lelijk dus wil inderdaad thuis oefenen tot het een beetje lukt.
Over het algemeen moet dat contact maken met de vloer niets uitmaken, dat voel je met een gewone zool ook niet. Maar vaak hebben plateau's aan de voorkant een stukje dat schuin loopt zoals hier te zien is:quote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik denk zelf (maar correct me if I'm wrong) dat met platform lastiger is. Zonder platform maakt je voet contact met de grond, denk dat je dan meer voelt en meer stevigheid hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |