abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 5 december 2011 @ 12:49:33 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105204846

Geldt dit ook als heels? Zaterdag gekocht bij Cinderella en heel blij mee :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105204907
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:44 schreef Lips het volgende:

[..]

Zo te zien is het Hilda ja :)
Ook nog iemand de nude's besteld? Dan zijn alle 3 de kleuren afgelopen week door dames uit dit topic besteld :D
Ik heb de nudes besteld :D :Y en die zwarte met die strik
pi_105205228

Hey meiden,
Laatst schreef iemand deze besteld te hebben.
Vind ze erg leuk, maar heb erg brede voeten dus vroeg mij af hoe ze vallen.

http://nelly.com/nl/schoe(...)1/verbier-971013-14/
  maandag 5 december 2011 @ 14:42:02 #5
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105209098
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ik heb de nudes besteld :D :Y en die zwarte met die strik
Haha, dan zijn inderdaad alle kleuren besteld :) Hoop snel met mijn aan-foto's te komen!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_105218857
Pompidompidom...
Schoentjes verzonden. Dus waarschijnlijk woensdag aan-foto's :D
Life is sweet, life is bitter...
pi_105219258
welke hebben jullie in alle kleuren allemaal besteld O+ ?

Donderdag besteld bij nelly, ben benieuwd :) kan nog niet zien of het verzonden is en hoe lang het duurt. Het liefst hoop ik morgen al :D
  maandag 5 december 2011 @ 19:51:39 #8
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105221625
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:59 schreef kruidkoekje het volgende:
welke hebben jullie in alle kleuren allemaal besteld O+ ?

Donderdag besteld bij nelly, ben benieuwd :) kan nog niet zien of het verzonden is en hoe lang het duurt. Het liefst hoop ik morgen al :D
De Hilda hebben we besteld! Ik in deze kleur

Damn, zie nu op de site dat ie er ook in het rood is, die is ook wel mooi O+
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 5 december 2011 @ 20:08:35 #9
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_105222637
Oh voor bovenstaande pump en kleur zou ik bijna al mijn sneakers weggooien O+
Misschien moet ik het toch ook maar eens gaan leren dan. Zie alleen nooit mooie heels met lage hak en vind een sleehak echt niet mooi :@ Iemand nog leren-lopen-op-high-heels tips? Het probleem is niet zozeer dat ik door mn enkel ga ofzo maar het is gewoon wennen natuurlijk en dus loop je raar, en dat vind ik er niet uit zien.
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 5 december 2011 @ 20:12:16 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105222871
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef saaw het volgende:
Oh voor bovenstaande pump en kleur zou ik bijna al mijn sneakers weggooien O+
Misschien moet ik het toch ook maar eens gaan leren dan. Zie alleen nooit mooie heels met lage hak en vind een sleehak echt niet mooi :@ Iemand nog leren-lopen-op-high-heels tips? Het probleem is niet zozeer dat ik door mn enkel ga ofzo maar het is gewoon wennen natuurlijk en dus loop je raar, en dat vind ik er niet uit zien.
Niet al te hoog beginnen? En zo wel; thuis lopen. Tijdens klusjes doen oid, zo kan je er aan wennen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_105223329
Ah mooie hak!
Ik wil binnenkort t ook gaan proberen op pumps.

Ik heb nu enkellaarsjes van 8 cm en van 10 cm. Eerste keer dat ik op die van 8 cm liep was het echt heel erg wennen, toen daarna die van 10cm tijdje gedragen, en nu loop ik al zonder problemen op die van 8cm :) en 10cm is nu aan het wennen!

Dus die tip heeft bij mij goed geholpen :Y
  maandag 5 december 2011 @ 20:20:07 #12
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105223382
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Niet al te hoog beginnen? En zo wel; thuis lopen. Tijdens klusjes doen oid, zo kan je er aan wennen.
Mijn eerste pumps waren geloof ik 8 of 9 cm met naaldhak en daar liep ik zo op weg. Als je de goede pump vindt, dan maakt het niet uit. Als de pasvorm goed is voor jou voet dan leer je het wel. Heb nu nog wel schoenen waar ik niet op kan lopen, ligt gewoon aan de pasvorm.
Miauw
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 5 december 2011 @ 20:21:48 #13
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105223480
Ja dan leer je het wel maar het is niet een kwestie van 'het maakt niet uit' alsof je er standaard zo op weg loopt, als het maar de goeie pump is. Niet voor iedereen althans.

En 8 of 9 cm vind ik nogal een verschil met iets als 13 cm. Ik loop ook zo op elke pump/hakhoogte weg, ongeacht dikke of dunne hak. Weet alleen wel dat dat niet aan de schoen ligt hoewel de èèn makkelijker loopt dan de andere. Sommige mensen hebben alleen echt veel moeite en dat ligt niet per se aan de schoen. Leren kan je het echter wel.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 5 december 2011 @ 20:23:54 #14
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_105223597
En met zo'n platform, is dat nou makkelijker of juist moeilijker?
Ik verwacht natuurlijk niet dat ik het in 1 keer kan, maar vind wiebelend op hakken lopen echt enorm lelijk dus wil inderdaad thuis oefenen tot het een beetje lukt.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 5 december 2011 @ 20:24:35 #15
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105223645
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef saaw het volgende:
Ik verwacht natuurlijk niet dat ik het in 1 keer kan, maar vind wiebelend op hakken lopen echt enorm lelijk dus wil inderdaad thuis oefenen tot het een beetje lukt.
Ik denk zelf (maar correct me if I'm wrong) dat met platform lastiger is. Zonder platform maakt je voet contact met de grond, denk dat je dan meer voelt en meer stevigheid hebt.
Miauw
  maandag 5 december 2011 @ 20:45:15 #16
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105224993
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef saaw het volgende:
Plateau maakt het moeilijker. Ook zou ik niet meteen voor een open pump gaan als je echt op hakken wilt leren lopen. Eerst even een hakkenschoen die sowieso stevig om je voet zit. Zoiets:

Ik heb het ook op zo een soort schoen geleerd en ik loop nu best makkelijk op alle soorten hakken. Die hak wat ik hierboven heb staan is 7,5 cm. Kan best zijn dat dit totaal niet je smaak is, maar het gaat mij meer om het model qua stevigheid/veters etc. Ook super makkelijk te combineren met broeken/jurken/rokken.
吴 曼 迪
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 5 december 2011 @ 21:29:11 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105227801
Plateau maakt alles tien keer makkelijker. Omdat als je hak 13 cm is en je plateau 3 cm dan loop je dus in principe op 10 cm en dat is makkelijker want lager maar het ziet er wel hoger uit. (8>
Plateau is verder ook erg stevig.
pi_105227892
Ik heb het idee dat het met plateau ook fijner loopt omdat dat de klap opvangt ofzo. Weet niet hoe ik het het beste uit kan leggen maar omdat het steviger , dikker is voel ik minder druk op mijn voeten.
pi_105227920
Plateau loopt onwijs lekker, vind ik.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
  maandag 5 december 2011 @ 21:33:31 #20
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105228026
Het gaat toch niet zo zeer om comfort maar om leren lopen op hakken?? Wat loopt dus lekkerder, 10 cm met plateau (waarbij de hakhoogte 10 cm blijft) of 10 cm zonder plateau.
Ik ben van mening dat zonder plateau steviger loopt wanneer je niet gewend bent op hakken te lopen. Zeker in vergelijking met een plateau van 3 cm of meer.
Miauw
  maandag 5 december 2011 @ 21:50:13 #21
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105228973
Jep zonder plateau buigt de zool tenminste nog met je voet mee. Met een plateau is het vaker zo dat het een stijver gedeelte is waardoor je voeten niet goed kunnen afrollen.
吴 曼 迪
pi_105229219
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik denk zelf (maar correct me if I'm wrong) dat met platform lastiger is. Zonder platform maakt je voet contact met de grond, denk dat je dan meer voelt en meer stevigheid hebt.
Over het algemeen moet dat contact maken met de vloer niets uitmaken, dat voel je met een gewone zool ook niet. Maar vaak hebben plateau's aan de voorkant een stukje dat schuin loopt zoals hier te zien is:

En dat vinden veel mensen lastig.

Wat ik iedereen aan kan raden id beginnen met enkellaarsjes. Leren lopen op hakken is 100 keer makkelijker wanneer je niet om de haverklap je pump verliest :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105229394
Van dit soort platau's wordt ik echt een beetje boos, zo lelijk
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105230163
brr die onderste is echt niet mooi nee.
pi_105231444
Yeah, m'n bestelling is onderweg, en nu maar hopen dat 't wat is. O+

Ik had eerst ook nog gekeken voor de Nudes, die vind ik ook echt heel mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')