mooi !quote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw![]()
ze hebben een slangenleer structuur, niet echt duidelijk op de foto
Haha dat wel jaquote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Die pyamas daar vallen bij mij altijd raar. Of te kort of te lang/wijd.. en dat terwijl ik maat m heb en ok maar 1.62 ben
ah oke, nee dat is ook zo pyama is toch maar lekker voor binnenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha dat wel jaik ben ook maar 1,60 maar daar heb je inderdaad wel een punt.
Ik zelf heb altijd dat het onderstuk veel te lang is bij maat S en het bovenstuk te kort.
Dus toch maar maat M gepakt goed qua bovenstuk maar qua onderstuk ook veel te groot
Maar ja het is een pyjama dus komt niet zo nauw
Ja sowieso pyjama'squote:Op donderdag 29 december 2011 19:30 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ah oke, nee dat is ook zo pyama is toch maar lekker voor binnen
heb een afschuwelijk jumpsuit ding van de h&mmaar heerlijk als pyama
joggingstof
Super allemaalquote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha handig hoor foto's maken zonder spiegel.. De meeste foto's zagen er zo uit:
[ afbeelding ]
maar goed volgens mij kunnen deze foto's er wel mee door:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel vreemd.. Die blauwe Steve Maddens zijn in t echt meer paarsblauw maar op de foto zijn ze felblauw...
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:34 schreef Lips het volgende:
Ik vind het prachtig blauw op de foto
Die onderste, heb je ook een foto van de voorkant?
Ja! Ik ga donderdag nog een x naar antwerpenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:38 schreef Joell het volgende:
Die ga ik ook halen als ik ze nog kan vinden, new look toch?
Die heb ik ook in 38. Doe ze denk' weg. iemand interesse?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Leuk, ik heb zoiets van: van haren
[ afbeelding ]
Niet mijn foto! maar fijne pumps, kunnen overal bij!
Ik heb die blauwe van Steve M. vandaag even in mijn handen gehad. De kleur is helaas wat paars-blauwig en dat vond ik niet zo. Ik heb de Sakura's van Topshop en die zijn wel gewoon blauw. Of het was de belichting dat kan ookquote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Niemand die voor mij hier een paar voor mee wilt brengen die er toch heen gaat?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waren maar 30 euro die!!!
vooral die blauwe zijn heel mooiquote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha handig hoor foto's maken zonder spiegel.. De meeste foto's zagen er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel vreemd.. Die blauwe Steve Maddens zijn in t echt meer paarsblauw maar op de foto zijn ze felblauw...
<3 die blauwe Steve Maddens. En paarsblauw is leuk, maar die foto knalt er wel uit!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spam muchquote:
wauwwwwwquote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal erg leuk maar die laatste zijn wel heel schattig.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |