SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040 ×
× 041 × 042 × 043 × 044 × 045 × 046 × 047 × 051
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 13-12-2011 15:55:32 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
The bigger the better wat ass betreft voor de meeste mannen hier hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dan, ik vind het te groot
Die foto is voor mij wel de grensquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
The bigger the better wat ass betreft voor de meeste mannen hier hoor
Wat een kut TT
Jij hebt altijd wat lekkers te etenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Patatje oorlog met uitjes, kalfskroket met mosterd en een kipkrokantje van de Febo ftw.
Idd grote ass isquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bigger the better.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pussy en eten, m'n 2 grootste hobby's. Je kan ze zelfs combinerenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Jij hebt altijd wat lekkers te eten
Heb je die chick die je gedaan hebt ook een hoger cijfer gegeven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wat een kut TT
Foodsex FTWquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pussy en eten, m'n 2 grootste hobby's. Je kan ze zelfs combineren.
Nee, ik ben keihard in zulke dingen, en dat heeft ze zeer zeker gevoeld ook, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je die chick die je gedaan hebt ook een hoger cijfer gegeven?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Nee, ik ben keihard in zulke dingen, en dat heeft ze zeer zeker gevoeld ook, als je begrijpt wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hehe, een leraar op mijn middelbare school (scheikunde) kon ik het wel goed mee vinden. Hij vertelde me een jaar later dat hij 2 meisjes die in m'n klas zaten deed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Nee, ik ben keihard in zulke dingen, en dat heeft ze zeer zeker gevoeld ook, als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Niggers, waarom the fuck is het nog geen zomer.![]()
![]()
OmdatGa naar egypte als het even kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als daar zulks een vette festivals waren? Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga naar egypte als het even kan
Niet iedereen hoeft het te weten, hij kon gewoon zijn kop niet houden, dus goed voor hem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehe, een leraar op mijn middelbare school (scheikunde) kon ik het wel goed mee vinden. Hij vertelde me een jaar later dat hij 2 meisjes die in m'n klas zaten deed.
Hij werkt er nu niet meer tho.
Nee, hij was zelf weg gegaan. Een jaar daarna kwam ik hem tegen in een kroeg en toen vertelde hij het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft het te weten, hij kon gewoon zijn kop niet houden, dus goed voor hem.
Jij zou eens naar KazanTip moeten gaan, 1 maand durend festival in Oekrainequote:Op dinsdag 13 december 2011 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als daar zulks een vette festivals waren? Ja.
Dan mag je ook kapot geschoten worden imo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehe, een leraar op mijn middelbare school (scheikunde) kon ik het wel goed mee vinden. Hij vertelde me een jaar later dat hij 2 meisjes die in m'n klas zaten deed.
Deel je details met onsquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft het te weten, hij kon gewoon zijn kop niet houden, dus goed voor hem.
Jaloers?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan mag je ook kapot geschoten worden imo.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij werkt er niet meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef Jajong het volgende:
Als je als middelbare school-docent je machtspositie misbruikt om een leerling te knallen hoop ik echt dat je AIDS krijgt.
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, hij was zelf weg gegaan. Een jaar daarna kwam ik hem tegen in een kroeg en toen vertelde hij het.
Ja ik ben jaloers op iemand die misbruik moet maken van de situatie om pussy te krijgenquote:
Deze gast is echt kk jaloers, who the FOK! is he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef Jajong het volgende:
Als je als middelbare school-docent je machtspositie misbruikt om een leerling te knallen hoop ik echt dat je AIDS krijgt.
Daarom een master halen en het onderwijs in gaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik word denk ik gymleraar. Zo'n perv die """"per ongeluk"""" de meisjeskleedkamer inloopt en shit.
Ik zit nu solo als een autist los te gaan op die aftermovie van Tomorrowland. Headphones op, silent disco hier zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij zou eens naar KazanTip moeten gaan, 1 maand durend festival in Oekrainezon zee strand muziek drugs en naakte vrouwen (helaas ook mannen die teveel drugs ophebben )
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:12 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Deze gast is echt kk jaloers, who the FOK! is he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazendocent. In z'n pauze even onthullen dat 'ie leerlingen knalt, de in zijn ogen beste ass posten en dan doorquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Dalijk nog een blokuur werkcollege en dan lekker naar huis om te vreten
Nou nou, je moest eens weten welke dochters-van ik heb gebaldquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef Jajong het volgende:
En ik nak overigens elke dag zelf een docente. Bitch please
.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n gymleraar is ook zo'n dude van 25 ofzo die mij ook serieus probeerde te hosselenIk geef ook af en toe les bij eerstejaars hbo Communicatie meisjes, gymles is dat overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest eens weten hoe graag ze happen.
Deathlift or Die.
Flikker op gast, val mijn part van je dood neerquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]. Docent zijn en dan "kk" zeggen.
Zon typische beta-nerd die droomt over z'n leerlingen die 'm eigenlijk allemaal maar een vieze enge pedo vinden. Sad story really.
Gevoelige snaar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Flikker op gast, van mijn part van je dood neer
Ja kan ik me voorstellen, maar hoe breed, gespierd en knap hij ook mag zijn, neequote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik geef ook af en toe les bij eerstejaars hbo Communicatie meisjes, gymles is dat overigens.
Je moest eens weten hoe graag ze happen.
Ja tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bazendocent. In z'n pauze even onthullen dat 'ie leerlingen knalt, de in zijn ogen beste ass posten en dan door.
17 jarigen zijn prima te doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Maaaaaarr Ron.Jeremy, ze zijn toch wel meerderjarig mag ik hopenNiet een 1ste jaars 17jarig chickie.
SCHAAM JE!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:20 schreef Jajong het volgende:
Ik heb overigens wel een keer een chick van mn sportschool gebald die ik kickboksles gaf.
Case and point.quote:
Oke baas.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasje, kom even je tieten laten zien op Skype.
Vet! Ik kom bij jou in de klasquote:
Glij niet van je stoel af.quote:
Gewoon gebruik maken van je charmes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, maar hoe breed, gespierd en knap hij ook mag zijn, nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |