Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Tssssquote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik slaap wel alleen... anders ga jij naar me liggen staren.
Truste Martquote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei: mijn boek is uit, ik kwam alleen even de computer nog afsluiten.
Dus welterusten allemaal.
wie wil er nu niet met MPG slapen?quote:
quote:
trusten DMquote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei: mijn boek is uit, ik kwam alleen even de computer nog afsluiten.
Dus welterusten allemaal.
sportman van het jaarquote:
Ow, die gastquote:Op maandag 12 december 2011 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sportman van het jaarmet n lekker bekkie
inderdaad, dan zijn er wel mannen die er beter uit zienquote:
Echt zo'n jochie. Nehh, ik vind het niks.quote:Op maandag 12 december 2011 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sportman van het jaarmet n lekker bekkie
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga eens een poging doen tot slapen @ work
slaap lekker allemaal![]()
Not yet, druk met andere zaken...quote:
Morgen weer vroeg op ja?quote:
om 6 uur moet ik ingelogt zijn en deelnamen aan een conf.call voor weer een firewall changequote:
Dju, das vroeg jaquote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om 6 uur moet ik ingelogt zijn en deelnamen aan een conf.call voor weer een firewall change
dan is het inderdaad de hoogste tijd Wokquote:Op maandag 12 december 2011 23:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om 6 uur moet ik ingelogt zijn en deelnamen aan een conf.call voor weer een firewall change
zaterdag ook alquote:
dat zei ikquote:Op maandag 12 december 2011 23:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan is het inderdaad de hoogste tijd Wok
Wie?quote:Op maandag 12 december 2011 23:48 schreef wel.o.k het volgende:
maar nu het al zo laat is wacht ik even tot ik iemand kan feliciteren
tskquote:Op maandag 12 december 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, de 3 wekkers zijn gezet op 6u.
Latah.
Als ik om 9u opsta zou ik ook nog net optijd kunnen zijn, maar dat gaat niet.quote:
dan nog, 6 uur is voor mij uitslapen tegenwoordigquote:Op maandag 12 december 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik om 9u opsta zou ik ook nog net optijd kunnen zijn, maar dat gaat niet.
Uitslaper zei je?
Oke, dat is best wel kutquote:Op maandag 12 december 2011 23:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan nog, 6 uur is voor mij uitslapen tegenwoordig
Alles is kloon van MPG. in elk geval niet van mijquote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oke.
Bed = kloon van DaMart
dekentje = kloon van Fles
Amen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is kloon van MPG. in elk geval niet van mij
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-12-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 089 Inkomen
02. 069 LovelyLady
03. 068 wel.o.k
04. 060 MPG
05. 059 RockNijntje
06. 051 Dr_Flash
07. 049 Yuki
08. 048 suikertaartje
09. 044 DaMart
10. 042 douche-eendje
11. 029 the-brother-of-uzunumaki
12. 027 D.
13. 026 OA
14. 023 Barretje80
15. 022 MaleDuck
16. 022 Solique
17. 021 goldfinger1963
18. 021 littledrummergirl
19. 020 Miniem
20. 017 LDS
Reeks-statistieken!
Dat verleer je vanzelf, ik kan het wetenquote:
GMTAquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dat verleer je vanzelf, ik kan het weten
Ik hoop het wel maar een leuke binnenkomer (HA inkomer natuurlijk) is het welquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dat verleer je vanzelf, ik kan het weten
quote:geboortedatum: 00-00-0000
quote:Op dinsdag 13 december 2011 06:58 schreef OA het volgende:
Vandaag heel de dag op pad, dus tot vanavond
Werkzequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 06:12 schreef littledrummergirl het volgende:
nachtrustscore: anderhalf uur![]()
goeiemorgen wokkie
quote:
quote:
quote:
Binnenkomersquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:50 schreef DaMart het volgende:
Is Fha jarig?.
Van harte gefeliciteerd dan, Fha.
jezus!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 06:55 schreef OA het volgende:
Fha is helemaal niet geboren, ze heeft altijd al bestaan
[..]
lolaquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:38 schreef LovelyLady het volgende:
wat belachelijk veel posts ....
Mogguh, mijn hoofd staat op ontploffen
sympquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:38 schreef LovelyLady het volgende:
wat belachelijk veel posts ....
Mogguh, mijn hoofd staat op ontploffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wok, ouwe heldquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:57 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
eens kijken of mijn scootahtje het aan kan om tegen de storm in te rijdenbarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het word rot weer deze week
maar wel lief
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:57 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
eens kijken of mijn scootahtje het aan kan om tegen de storm in te rijdenLief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
tsja.. een regen pak aan en ik blijf droog..quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bar
en het word rot weer deze week
maar wel lief
quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. een regen pak aan en ik blijf droog..
ofzo
Nice, ik ben gister druk geweest om de kamer van MiniDuck om te zettenquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:24 schreef Ladylike het volgende:
Idd, zo meteen maar de storm trotseren om de kleine naar school te kunnen brengen
Dan schoonma oppikken en verder het huis helemaal aan kant maken
woonkamer is omgezet
quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:02 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn josti's kijken samsont' is albertooooooo
ik zit gezellig mee te kijken
quote:
quote:
Meeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr als LoLa je lief isquote:
okquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Meeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr als LoLa je lief is![]()
En ik moet nog tot 22:00 vanavond *yay* voor cursus
Nu eerst maar koffie, en veel drinken vandaag en dan nog vanmiddag wat innemen als het nog zo erg is
is dat DE manager?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
succes LL!!
en hmmppff..
mijn collega's zijn iedere dag te laat..
als teamleader probeer ik er wat van te zeggen , maar het heeft geen effect..
weonsdag maar eens met de manager bespreken hoe we dit op kunnen lossen.. want zo werkt het niet
temeer omdat toen ik te laat was vroegah, dat ik op gesprek moest komen bij diezelfde manager en het nu dan ineens WEL goed is![]()
de DE managerquote:
nu is het tijd om te werken hoor..quote:
wokkiequote:
Kom danquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nu is het tijd om te werken hoor..![]()
slapen doe je maar in je eigen tijd..
hij is er pas weer morgenquote:
tijd om te slapen dusquote:
quote:
Dat is idd suf... ik ben ook wel eens wat later maar ben vaak na 5en pas eens weg ipv 5 uur exact. Gisteren zat ik om 10 over 5 ook nog een spoedje te kijken met de patholoogquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
succes LL!!
en hmmppff..
weonsdag maar eens met de manager bespreken hoe we dit op kunnen lossen.. want zo werkt het niet
temeer omdat toen ik te laat was vroegah, dat ik op gesprek moest komen bij diezelfde manager en het nu dan ineens WEL goed is![]()
Fijn is dat ja. Zo zit ik al een week of 6 te wachten op een extra stopcontactquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
en hmmppff..
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand de regen uitzetten EN mijn hoofdpijn?
Ik was het nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
En ik weet niet wie er achter bed en deken zaten gisteravond, maar jullie zijn incognito best grappig.
hier moet je tussen 9 en 16 werken...quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is idd suf... ik ben ook wel eens wat later maar ben vaak na 5en pas eens weg ipv 5 uur exact. Gisteren zat ik om 10 over 5 ook nog een spoedje te kijken met de patholoogHoop dat je manager er wat mee kan doen.
en en en en ??quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand de regen uitzetten EN mijn hoofdpijn?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoofdpijn moet je er gewoon uit nuecken
Gezellig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:36 schreef Bos81 het volgende:
Morgen een dagje naar Mestreech met pappie
Nou, dat dus eens aan ze doorgeven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is de flexibiliteit die er is.. dan moet dat niet NOG flexibeler gemaakt worden..
Schone slaapsterquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
zo ik ben weer wakkervan mijn anderhalf uur slaap drie en n half uur slaap gemaakt
Wat was er gister en waar zijn de filmpjes?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kzit de filmpjes van gisteren te bekijkenik van de ijsglijbaan af... ziet er zooo oncharmant uit
Ben gisteren van een ijsglijbaan gegaan, in een draaimolen geweest en in het reuzenradquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was er gister en waar zijn de filmpjes?
boompjequote:
Meeeeeeeeeer kusjes dusquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Meeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr als LoLa je lief is![]()
En ik moet nog tot 22:00 vanavond *yay* voor cursus
Nu eerst maar koffie, en veel drinken vandaag en dan nog vanmiddag wat innemen als het nog zo erg is
quote:
tof zo'n kerstmutsquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeer kusjes dus![]()
![]()
Ik sta hier met een Kerstmuts op m'n hoofd
Hey maar dat kan heul nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeer kusjes dus![]()
![]()
Ik sta hier met een Kerstmuts op m'n hoofd
Zootje lui grutquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, uit. Scheikundemensen hebben cursus dus ANW viel uit en bij keuzewerktijd doen we toch niks dus we mochten gaan.
Ja want het heeft echt nut om op school te blijven als je uit bent.quote:
Kreeg m op m'n werkquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey maar dat kan heul nietwant jij hebt een hekel aan kerst
Ik had net een ontieglijk lekkere grapefruit
KeuzeWERKtijd staat er. WERKquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja want het heeft echt nut om op school te blijven als je uit bent.
Dat is gewoon huiswerkuur voor ons. Niks anders dan thuis huiswerk maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KeuzeWERKtijd staat er. WERK![]()
Moet papa boos worden of zo?
Hoiquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
En wie zit er de hele dag thuis en was gisteren net wakker toen ik thuis kwam van school? Juist.
Maar jij zeurt niet over dat ik nu al thuis benquote:
niet meer aan het werk??quote:
puber..quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh man ik ben zo boos en blij en woedend en opgelucht tegelijk.
Hoe kan datquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh man ik ben zo boos en blij en woedend en opgelucht tegelijk.
Dat kan toch? Mn vader was al oom van 4 neefjes & nichtjes voordat hij geboren wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Wat de wat. Er zijn nu al 4 kinderen oom/tante in mijn klas.
Mwa. Misschien.quote:
Vriendengroep. Twee hebben er zitten lullen over mij, dingen als "ja die zei dat die zich niet geaccepteerd voelt in onze groep en vindt ons tweede keus", heb ik nooit gezegd. Iedereen boos op mij. Ik was dus alleen, volle laag gekregen van zes anderen, yayquote:
Dan heb je blijkbaar het verhaal niet geheel begrepen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Miniem het volgende:
![]()
En je bent heul niet vriendloos.
Kusje voor je
Ja, sorry hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
En wie zit er de hele dag thuis en was gisteren net wakker toen ik thuis kwam van school? Juist.
Ah, de intriges van het grote-mensen-leven. Wen er maar vast aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef RockNijntje het volgende:
[bla]
INB4 "omg je praat steeds over die twee".
Mwoah, gewoon het gevoel en de gedachte van alleen zijn, mensen die je niet geloven en dat mensen boos op je zijn is niet fijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:58 schreef Muck het volgende:
Ik zou er ook van in de war raken nijn
Middelbare school zuigt
Een van de weinige dingen over mij die ik toch wel zeer zeker weetquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 "Kijk mij eens geen tutje zijn"
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
time for some pre-lunch mayonaise
its good for you
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
its good for you
Door die "t" waar de eerste zin mee begint, leek "its" in de tweede zin even op "tits"quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
its good for you
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
now we prepare eggs, bacon and cheese![]()
only available in swenglish
Same herequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
als je miu nu vergelijkt met de 17jarige ik lang geleden ben ik nu een tutje.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
ik ben nu volledig losgeslagenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zegt degene die vraagzinnen altijd met "??" eindigt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kon je toen wel een fatsoenlijke zin typen??
ik ben helemaal niet verandert qua gedragquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet verandert qua gedrag
Nee, als badskoning hoef je alleen maar het meest primitieve te kunnen wat elk zoogdier kan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet verandert qua gedrag
toen ik 17 was was dat nog niet hipquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt degene die vraagzinnen altijd met "??" eindigt.
in bad gaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, als badskoning hoef je alleen maar het meest primitieve te kunnen wat elk zoogdier kan.
of ik was toen al volwassenquote:
Oh ja, van die mensen die denken dat "!" gebruiken in plaats van "i" hip is en zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toen ik 17 was was dat nog niet hip
( en bestonden smileys uberhaupt nog niet , of had ICQ die functie al wel)
ik pas me aan het heden
Ik reageerde op jouw "ik ben niet veranderT "quote:
Hij zal wel veel gezopen hebben in zijn puberjaren. En aangezien hij dat nu nog is...quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw "ik ben niet veranderT "
ik ben wel weer klaar met je recalcitrante tegen de meerderheid gedrag..quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, van die mensen die denken dat "!" gebruiken in plaats van "i" hip is en zo! En "all1" en "w8" en "m8".
Ik had het over mislukt-hippe mensen, de meeste doen dat wel goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben wel weer klaar met je recalcitrante tegen de meerderheid gedrag..
en nog beweren dat je geen puber bent ..![]()
overigens worden PI's tegenwoordig erg slecht gelezen..
ICQ had wel smileys hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toen ik 17 was was dat nog niet hip
( en bestonden smileys uberhaupt nog niet , of had ICQ die functie al wel)
ik pas me aan het heden
ik weet dat niet meer..quote:
o-oohhhhhhquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet dat niet meer..
alleen dat bloemetje
* RockNijntje legt dit vast voor komende generaties.quote:
Ga jij nou maar aan je huiswerk he, komende generatie van mequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje legt dit vast voor komende generaties.
Maar ik ben er al, dus in die zin betekent "komende" iets anders.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan je huiswerk he, komende generatie van me
Stelletje amateurs daar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Miniem het volgende:
Wat een bullshit weer hier op school![]()
Ze hadden gezegd dat we voor kerst klaar zouden zijn met eindexamen.
Nu krijgen we te horen dat we volgende week op moeten leveren.
En na de vakantie apart terug moeten komen voor de eindpresentatie![]()
![]()
![]()
Stelletje naaiballen.
Ik wil gwn van school af voor kerst
* RockNijntje houdt haar mond over "Nigeria"quote:
Geef mij maar een beetje als je er vanaf wilt!quote:
Oké, alsjeblieft!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Geef mij maar een beetje als je er vanaf wilt!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef Muck het volgende:
Als ik even weg ben, al is het maar om te douchen, zoekt Meeko kleren op om in te gaan liggen
Ze heeft ook al een trui van Toek mee naar haar woondoos gesleept en pas zat ze in mijn spijkerbroek terwijl ik onder de douche stond![]()
[ afbeelding ]
Cute he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]geweldig!!
Ik vind het zo leuk om te zien hoe die katten het naar hun zin hebben bij jullie
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef Inkomen het volgende:
Bij gebrek aan katten dan maar tijgerbrood. Met chorizo en brie.
Doet u maarquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ook dat even jouw kant op sturen?
Deal!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Doet u maar
Wil jij een plakje kerststol dan?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nu volledig losgeslagenMidlifecrisis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef Solique het volgende:
Middag
Kom net uit een meeting van 8:00 tot 14:00.
Ik pak het dit jaar anders aan:quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Geen windklepper-en-vuurwerk-defense-unit voor de brievenbus bij de Karwei. Dat wordt knutselen...
Poehquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef Solique het volgende:
Middag
Kom net uit een meeting van 8:00 tot 14:00.
Ik ben zooooo gek op kerststol hequote:
ja, heb het nu wel gehad.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Inkomen het volgende:
[..]
[..]
Ik pak het dit jaar anders aan:
[ afbeelding ]
Cos81?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
En ja hoor weer iemand die mijn voornaam met een C schrijft En mijn achternaam zonder de laatste s.
![]()
Goh, wat raar!quote:
En hoe moet dat werken? Tegen welk van de twee problemen sowieso?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Inkomen het volgende:
Ik pak het dit jaar anders aan:
[ afbeelding ]
Ruilen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
En ja hoor weer iemand die mijn voornaam met een C schrijft En mijn achternaam zonder de laatste s.
![]()
Wil je mijn voor- en achternaam?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ruilen?
Mijn naam wordt door dat achterlijk volk al-tijd met een K op het eind geschreven.
Kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Goh, wat raar!
*kopje koffie die kant op schuift
leuk hequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ruilen?
Mijn naam wordt door dat achterlijk volk al-tijd met een K op het eind geschreven.
Wil eigenlijk afvallen, maar dat gaat toch al lastig deze maand. Dus lekkerquote:
Nee Eric ipv Erik en dan mijn achternaam dus niet goed..quote:
Ze is wakkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef Muck het volgende:
Als ik even weg ben, al is het maar om te douchen, zoekt Meeko kleren op om in te gaan liggen
Ze heeft ook al een trui van Toek mee naar haar woondoos gesleept en pas zat ze in mijn spijkerbroek terwijl ik onder de douche stond![]()
[ afbeelding ]
Tegen het vuurwerk omdat ze denken "da's zo'n lelijke brievenbus da's de moeite niet waard" en tegen de wind omdat ie verder van mijn huis staat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe moet dat werken? Tegen welk van de twee problemen sowieso?
ehm...quote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil eigenlijk afvallen, maar dat gaat toch al lastig deze maand. Dus lekker
Tja, jij hebt dat ook inderdaad. Aan de ene kant wel logisch, maar niet leuk. Vooral als ze al mijn e-mailadres hebben en al tig keer mijn naam gezien hebben. Daarnaast vind ik het fout schrijven van mijn achternaam erger dan dat ik Eric zie staan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ruilen?
Margot Bouwman, aangenaamquote:
De voornaam kun je ook weer op verschillende manieren spellen he!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou best wel de voor en achternaam van LoLa willen hebben..
Rotmaand is het ook.quote:
Dat klopt. Maar ik vind het wel 2 mooie namen. Niet dat ik mijn namen niks vind, dat absoluut niet..quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
De voornaam kun je ook weer op verschillende manieren spellen he!
Met en zonder C
you serieus ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou best wel de voor en achternaam van LoLa willen hebben..
Mijne ook, bijna. Ze maken er nog weleens Kees KutteNlikker van, maar het is zonder N.quote:
Maarten Mopperpotquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne ook, bijna. Ze maken er nog weleens Kees KutteNlikker van, maar het is zonder N.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
you serieus ?![]()
Alsof ze die niet verkeerd schrijven
hoe vaak ze van dieck wel niet dick maken
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne ook, bijna. Ze maken er nog weleens Kees KutteNlikker van, maar het is zonder N.
logisch ik ookquote:
Echt he? Ongelofelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
Zelfs als ik zeg: "zoals de groente" gaat het nog mis
Dan schrijven ze "Andeivie"?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
Dat heeft bij mij totaal geen nutquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
logisch ik ook
misschien moet ik maar gaan trouwen![]()
Muk Preiquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
Vaak krijg ik dan een glazige blik en moet ik het even spellenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? Ongelofelijk![]()
te gek voor woorden
Jaquote:
Of met of zonder tweede Squote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
De voornaam kun je ook weer op verschillende manieren spellen he!
Met en zonder C
quote:
oh ja! die kun je ook nog vervangen door een c natuurlijk!quote:
Jij hebt toch maar één letter in je achternaamquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn achternaam is ook echt hel voor veel mensen.
Voornaam gaat ook geregeld mis.
met sj? echt?quote:
Op Facebook wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jij hebt toch maar één letter in je achternaam
Dat ze er Scaniane van maken, bedoel jequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, okee ik realiseerde me wel dat die erg vaak fout geschreven wordt. Maar ik vind het wel een mooie naam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
you serieus ?![]()
Alsof ze die niet verkeerd schrijven
hoe vaak ze van dieck wel niet dick maken
Ook op verschillende manieren te spellen ja...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Maf is dat toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn achternaam is een ramp, ondanks dat het heel simpel is. Moet hem altjid spellen anders gaat het verkeerd
Wat een leuke naamquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze er Scaniane van maken, bedoel je?
ongelofelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
met sj? echt?
ik zag gister bij junior masterchef trouwens een Anastasija
Mja mwah ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee ik realiseerde me wel dat die erg vaak fout geschreven wordt. Maar ik vind het wel een mooie naam.
Vragtwachen + aanhanger?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Niks mis met een beetje anonimiteitquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je houdt informatie voor me achter
Ja maar deuk in vertrouwensrelatiequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje anonimiteit
Nee, voor Facebook. Die onthoudt alles, ook al verwijder je je profielquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je houdt informatie voor me achter
Da's m'n voornaam.quote:
versies met dubbel t, of een n of rt oid aan het einde. Of je ipv een equote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook op verschillende manieren te spellen ja...
[..]
Maf is dat toch?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja maar deuk in vertrouwensrelatie
Nee, poeh, een meisje gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ongelofelijk![]()
wat zielig voor dat meisje... of jongen want dat kan natuurlijk ook
Wanneer begint er weer een nieuw seizoen van Masterchef aus voor volwassenen?
[..]
Mja mwah ik vind het wel meevallen
BWHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
versies met dubbel t, of een n of rt oid aan het einde. Of je ipv een e
En daarom zit ik niet op facebookquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, voor Facebook. Die onthoudt alles, ook al verwijder je je profiel.
Waarom ben ik stomquote:
je kan je toch ook registreren als Flash Flikkerop weet gelijk iedereen dat jij het bentquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarom zit ik niet op facebook
quote:
Wat danquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Inkomen het volgende:
Ah, nu weet ik gelijk wat te eten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |