Dat kon op de oude mobieltjes niet!quote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
Een uur en 20 minuten oude mobieltjes posten...
Ik zou ook niet weten waarom je dat zou moeten willen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat kon op de oude mobieltjes niet!
Ik sloot pas later aan hoor... en moest nog even zoekenquote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
Een uur en 20 minuten oude mobieltjes posten...
Welterusten snoetquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom je dat zou moeten willen.
In elk geval ben ik er al half van in slaap gevallen, dus daag
Tot zoquote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, trusten
Fijn dromen!quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, trusten
Dat doe ik alleen met mijn kussen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef dekentje het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ze MIJ komt knuffelen![]()
![]()
!
Mijn hart, wat doe jequote:Op maandag 12 december 2011 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen met mijn kussen.
Doe eerst maar eens een poging tot mij warm houden, daar faal je jammerlijk genoeg in dus ben je nu vergezeld door een lelijke paarse fleecedeken.quote:
Maar mij bespringt ze... met zo'n schattig aanloopje.quote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef dekentje het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ze MIJ komt knuffelen![]()
![]()
!
Ik ga heel erg mijn best doen voor jequote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een poging tot mij warm houden, daar faal je jammerlijk genoeg in dus ben je nu vergezeld door een lelijke paarse fleecedeken.
Dat zou je wel willen. Je bent een ikea hoogslaper en iedere avond vervloek ik jequote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef Bed het volgende:
[..]
Maar mij bespringt ze... met zo'n schattig aanloopje.
Wil je mij dan? Mag jij bovenop!quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mis vandaag mn eigen bedje en dekentje
Mag ik je dan knuffelenquote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mis vandaag mn eigen bedje en dekentje
Ja, daarom moet je toch ook springen, omdat ik zo hoog ben!quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen. Je bent een ikea hoogslaper en iedere avond vervloek ik je
Dahaaaag vage doch grappige kloontjes
ik hou niet van bovenopquote:
Jij ligt liever onder mij? Bij het sokkenmonster?quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou niet van bovenop
ben beetje bang in het donkerquote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef Bed het volgende:
[..]
Jij ligt liever onder mij? Bij het sokkenmonster?
Ik ben voorzien van een staande lamp, dan laat je die aanquote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben beetje bang in het donker
dan lig ik toch nog steeds liever in bedquote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef Bed het volgende:
[..]
Ik ben voorzien van een staande lamp, dan laat je die aan.
Je kan het combineren... de lamp heeft een dimmer!quote:Op maandag 12 december 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan lig ik toch nog steeds liever in bed
Nee, toen stond hij ondersteboven!quote:Op maandag 12 december 2011 23:14 schreef dekentje het volgende:
Jaja, vanmiddag was het nog een hanglamp, jij viespeuk![]()
ik ben n alles of niets meisjequote:Op maandag 12 december 2011 23:14 schreef Bed het volgende:
[..]
Je kan het combineren... de lamp heeft een dimmer!
quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oke.
Bed = kloon van DaMart
dekentje = kloon van FlesMPG
Amen.
Ik wacht nog tot ldg onder me kruiptquote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
kunnen de kloontjes nou gaan slapen
Kun jij volgende keer wat rustiger aan doen tijdens het batsen? ik heb er een gekneusde lattenbodem aan overgehouden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
kunnen de kloontjes nou gaan slapen
Ik ben geen kloon, ik ben een serieproduct!quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oke.
Bed = kloon van DaMart
dekentje = kloon van Fles
Amen.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef dekentje het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot ldg onder me kruipt
WTFquote:
zie mijn postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |