O nou, laat die hele winactie van de kerstpostzegels dan maar lekker zittenquote:Je kunt alleen meedoen met deze actie door de Postcode Loterij toestemming te geven je eenmalig per telefoon te benaderen met een vrijblijvend kennismakingsaanbod. Ga je daarmee akkoord? Vink dan het vakje aan.
En dan snel je in het bel mij niet register registreren, hahahaha. Vandaag ook post gekregen van die pipo's, "aan de bewoners van". Ga hem terugsturen dat de bewoners van hier niet wonen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
O nou, laat die hele winactie van de kerstpostzegels dan maar lekker zitten.
Als je akkoord gaat, mogen ze je toch bellen als je in dat register staatquote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dan snel je in het bel mij niet register registreren, hahahaha. Vandaag ook post gekregen van die pipo's, "aan de bewoners van". Ga hem terugsturen dat de bewoners van hier niet wonen.
1e: die sagemquote:
Juist, want ik sta al lang in dat register. Eens kijken wat het 'stuurmegeenpapierenspam'-register ook alweer wasquote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je akkoord gaat, mogen ze je toch bellen als je in dat register staat...
ik heb er al veel meer gehadquote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
1e: die sagem
2e: nokia 3310![]()
3e: nokia 2650![]()
![]()
4e: samsung E500
5e: samsung U900 (soul)
6e: iPhone
En dat in... 10 jaar tijd ofzo
iPhonequote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef D. het volgende:
Daarna de iPhone 2, nu de iPhone 4, en de volgende kan bijna niet anders dan weer een iPhone zijn
Sticker op je brievenbus en dan krijg je alsnog "aan de bewoner(s) van". En die ken ik niet hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juist, want ik sta al lang in dat register. Eens kijken wat het 'stuurmegeenpapierenspam'-register ook alweer was.
Gemeente stuurt vaak op die manier dingen. Afvalwijzer bijvoorbeeld, in Utrecht iig.quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sticker op je brievenbus en dan krijg je alsnog "aan de bewoner(s) van". En die ken ik niet hoor
Ik krijg gewoon hele pakketten met alle folders ondanks die stickers... ik ga toch eens zo'n sticker in braille aanvragen, denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gemeente stuurt vaak op die manier dingen. Afvalwijzer bijvoorbeeld, in Utrecht iig.
Dat vind ik prima. Maar ik snap niet dat ik, ondanks mijn sticker, nog steeds afhaalmenu's en folders om bezorgers te werven in de bus krijg
Ik ook, eens per maand ongeveer.quote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon hele pakketten met alle folders ondanks die stickers... ik ga toch eens zo'n sticker in braille aanvragen, denk ik.
Hier van de postcodeloderij, de zielige roemeense kinderpoesjes zonder oudersloterij, de ongevraagde kerkblaadjes....quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gemeente stuurt vaak op die manier dingen. Afvalwijzer bijvoorbeeld, in Utrecht iig.
Dat vind ik prima. Maar ik snap niet dat ik, ondanks mijn sticker, nog steeds afhaalmenu's en folders om bezorgers te werven in de bus krijg
Loesje heeft leukequote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon hele pakketten met alle folders ondanks die stickers... ik ga toch eens zo'n sticker in braille aanvragen, denk ik.
Mja, en dan staan ze binnenkort voor de deur voor nieuwjaarsfooi... maar dan krijgt hij wel een tip van me hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook, eens per maand ongeveer.
Die menu's krijg ik minstens 2 keer per week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, en dan staan ze binnenkort voor de deur voor nieuwjaarsfooi... maar dan krijgt hij wel een tip van me hoor.
Hier stond de eerste eergisteren al aan de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel zei ik![]()
Ik weet dus echt niet meer wat voor type Motorola ik had hequote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
Mijn telefoonhistorie:
1. Sagem MC910:
[ afbeelding ]
2. Sony Ericsson T100:
[ afbeelding ]
3. Siemens M55:
[ afbeelding ]
4. Siemens M65:
[ afbeelding ]
5. Sony Ericsson K800i:
[ afbeelding ]
6. Sony Ericsson Xperia X10
[ afbeelding ]
Die gezichtjes die ze trekken als je dat zegtquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hier stond de eerste eergisteren al aan de deur
Dank je wel zei ik
Dat ga ik denk ik ook vaak zeggen dit jaarquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hier stond de eerste eergisteren al aan de deur
Dank je wel zei ik
Ik moest ook 10 minuten Googlen voor het nummer van de 6610, tot ik bedacht dat ie in de la lag, dus dat het nummer er wellicht op stondquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet dus echt niet meer wat voor type Motorola ik had he.
Ik weet alleen dat hij een klepje had aan de onderkant, dat op een gegeven moment was afgebroken en dat ik de telefoon met een elastiekje bij elkaar hield, totdat een paar jaar later ook de aan/uitknop afbrak.
Ik hoorde zijn zusje (die op de achtergrond stond, ik gok dat het zijn zusje was) lachenquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die gezichtjes die ze trekken als je dat zegt![]()
![]()
Fooi is voor bezorgers van de ochtendkrant, niet voor folderlopersquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook vaak zeggen dit jaar.
Moet je alleen wel naaiend vroeg je bed uit om die fooi te gevenquote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Fooi is voor bezorgers van de ochtendkrant, niet voor folderlopers
Het tuig is ook niet achterlijk, die komen rond etenstijdquote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je alleen wel naaiend vroeg je bed uit om die fooi te geven.
Had ik ook gedaan, eigenlijk zou iemand anders een foto moeten maken van die gezichtjes en er dan een paar moeten uitprinten en naast de bel hangenquote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde zijn zusje (die op de achtergrond stond, ik gok dat het zijn zusje was) lachen
Daar komen ze overdag voor hequote:Op maandag 12 december 2011 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je alleen wel naaiend vroeg je bed uit om die fooi te geven.
Maar hoe weet je dan dat het DAADWERKELIJK de bezorger van je ochtendkrant isquote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Het tuig is ook niet achterlijk, die komen rond etenstijd
Ik heb geen ochtendkrant, dus daar valt ie door de mandquote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het DAADWERKELIJK de bezorger van je ochtendkrant is?
quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendkrant, dus daar valt ie door de mand
Ik moest lachen. Best wel hard lachenquote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Dan zou het potentieel toch jouw bezorger kunnen zijnquote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij ook gevonden, was er zo eentje:quote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest ook 10 minuten Googlen voor het nummer van de 6610, tot ik bedacht dat ie in de la lag, dus dat het nummer er wellicht op stond
Mijn goede daad van de dag!quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Best wel hard lachen
Dan ga ik nu blij slapen!quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb ik jou ook weer blij gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |