schaal 1:1?quote:Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef Yuki het volgende:
Deze. Geloof ik.
In m'n herinnering was ie wel langwerpiger...
[ afbeelding ]
Hij was best klein, voor een mobieltje uit het koelkast tijdperkquote:
Niet doen joh, het is nog zo vroegquote:
Zó groot zelf, dat je niet op je hurken kon zitten met dat ding in je broekzak.quote:
Ik had z'n voorgangerquote:Op maandag 12 december 2011 21:23 schreef OA het volgende:
Dit was mijn eerste mobiel'tje'.
[ afbeelding ]
BRIL-JANTquote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had z'n voorganger
[ afbeelding ]
Dat was nog voor het gsm netwerk, dus op radiosignalen
Ghihihiquote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef OA het volgende:
[..]
Zó groot zelf, dat je niet op je hurken kon zitten met dat ding in je broekzak.
Snakequote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
En de meest gelukkige dag uit mn tienerjaren was nog wel dat ik een
[ afbeelding ]
kreeg. Met afgrijselijk tweety-frontje
Jaaaaaaa!!quote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker lang gebeld ja?quote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
zo mijn oor is rood
lang leve de telefoon
Hihi, LoLa heeft rode oortjesquote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
zo mijn oor is rood
lang leve de telefoon
Die heeft mijn opa. Muziekjes maken met de toonzetterquote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
En douche-eendje een telefoon met vibreerstandquote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, LoLa heeft rode oortjes [ afbeelding ].
Zou er een verband zijn tussen die 2?quote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En douche-eendje een telefoon met vibreerstand...
Ik ben een smeerlapper, vernam ik eerder vanavondquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef douche-eendje het volgende:
Mannen wat denken jullie ranzig over mij. Ik ben een heel net meisje hoor.
Die vibreerstand is niet meer wat 'ie ooit wasquote:Op maandag 12 december 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En douche-eendje een telefoon met vibreerstand...
Nou, MPG en Mart kunnen er ook wel wat van. En over die eerste ga ik maar helemaal niet beginnen, die heeft laatst een halve nacht naar mn rug liggen staren.quote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een smeerlapper, vernam ik eerder vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Da's de verkeerde kantquote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, MPG en Mart kunnen er ook wel wat van. En over die eerste ga ik maar helemaal niet beginnen, die heeft laatst een halve nacht naar mn rug liggen staren.
Waarom is een vibreerstand meteen ranzigquote:Op maandag 12 december 2011 21:56 schreef douche-eendje het volgende:
Mannen wat denken jullie ranzig over mij. Ik ben een heel net meisje hoor.
En boos dat hij werd toen het licht uit gingquote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, MPG en Mart kunnen er ook wel wat van. En over die eerste ga ik maar helemaal niet beginnen, die heeft laatst een halve nacht naar mn rug liggen staren.
Zoals je ziet, hij bakt er niks van!quote:
Omdat ik jou wel langer ken dan vandaagquote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom is een vibreerstand meteen ranzig?
Nou, inderdaad, bah, wat een smeerlapperquote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, jij ging met je rug naar me toe liggenquote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat hij allemaal heeft uitgespookt in die slaapzak van hem, ik zag het niet!quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, bah, wat een smeerlapper
Ik slaap niet goed als iemand mij aan ligt te staren. of aan staat te staren. Of heel hard snurkt.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij ging met je rug naar me toe liggen!
quote:Op maandag 12 december 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Zojuist de film Juno gezien.
Leuk
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Oh, en dat kloptquote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een smeerlapper, vernam ik eerder vanavond
quote:Op maandag 12 december 2011 22:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat hij allemaal heeft uitgespookt in die slaapzak van hem, ik zag het niet!
[..]
Ik slaap niet goed als iemand mij aan ligt te staren. of aan staat te staren. Of heel hard snurkt.
Hij had een PI tochquote:Op maandag 12 december 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, en dat klopt![]()
Maar wel een lekkere
Dan weet je dus ook niet zeker of hij op dat moment een smeerlapper wasquote:Op maandag 12 december 2011 22:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat hij allemaal heeft uitgespookt in die slaapzak van hem, ik zag het niet!
Ja, maar hij IS een lekkere smeerlapperquote:
Je mag het ook ontkennen hoorquote:
Een smeerlappert zou nu 'proeven?' zeggen, dus dat doe ik nietquote:Maar wel een lekkere
Alles is mogelijk ja.quote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook niet zeker of hij op dat moment een smeerlapper was
HAHAHAHA!quote:
Dan zou ik mezelf een beetje tegenspreken, hm?quote:
Oh. Jammerquote:[..]
Een smeerlappert zou nu 'proeven?' zeggen, dus dat doe ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |