O nou, laat die hele winactie van de kerstpostzegels dan maar lekker zittenquote:Je kunt alleen meedoen met deze actie door de Postcode Loterij toestemming te geven je eenmalig per telefoon te benaderen met een vrijblijvend kennismakingsaanbod. Ga je daarmee akkoord? Vink dan het vakje aan.
En dan snel je in het bel mij niet register registreren, hahahaha. Vandaag ook post gekregen van die pipo's, "aan de bewoners van". Ga hem terugsturen dat de bewoners van hier niet wonen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
O nou, laat die hele winactie van de kerstpostzegels dan maar lekker zitten.
Als je akkoord gaat, mogen ze je toch bellen als je in dat register staatquote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dan snel je in het bel mij niet register registreren, hahahaha. Vandaag ook post gekregen van die pipo's, "aan de bewoners van". Ga hem terugsturen dat de bewoners van hier niet wonen.
1e: die sagemquote:
Juist, want ik sta al lang in dat register. Eens kijken wat het 'stuurmegeenpapierenspam'-register ook alweer wasquote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je akkoord gaat, mogen ze je toch bellen als je in dat register staat...
ik heb er al veel meer gehadquote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
1e: die sagem
2e: nokia 3310![]()
3e: nokia 2650![]()
![]()
4e: samsung E500
5e: samsung U900 (soul)
6e: iPhone
En dat in... 10 jaar tijd ofzo
iPhonequote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef D. het volgende:
Daarna de iPhone 2, nu de iPhone 4, en de volgende kan bijna niet anders dan weer een iPhone zijn
Sticker op je brievenbus en dan krijg je alsnog "aan de bewoner(s) van". En die ken ik niet hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juist, want ik sta al lang in dat register. Eens kijken wat het 'stuurmegeenpapierenspam'-register ook alweer was.
Gemeente stuurt vaak op die manier dingen. Afvalwijzer bijvoorbeeld, in Utrecht iig.quote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sticker op je brievenbus en dan krijg je alsnog "aan de bewoner(s) van". En die ken ik niet hoor
Ik krijg gewoon hele pakketten met alle folders ondanks die stickers... ik ga toch eens zo'n sticker in braille aanvragen, denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gemeente stuurt vaak op die manier dingen. Afvalwijzer bijvoorbeeld, in Utrecht iig.
Dat vind ik prima. Maar ik snap niet dat ik, ondanks mijn sticker, nog steeds afhaalmenu's en folders om bezorgers te werven in de bus krijg
Ik ook, eens per maand ongeveer.quote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon hele pakketten met alle folders ondanks die stickers... ik ga toch eens zo'n sticker in braille aanvragen, denk ik.
Hier van de postcodeloderij, de zielige roemeense kinderpoesjes zonder oudersloterij, de ongevraagde kerkblaadjes....quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gemeente stuurt vaak op die manier dingen. Afvalwijzer bijvoorbeeld, in Utrecht iig.
Dat vind ik prima. Maar ik snap niet dat ik, ondanks mijn sticker, nog steeds afhaalmenu's en folders om bezorgers te werven in de bus krijg
Loesje heeft leukequote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon hele pakketten met alle folders ondanks die stickers... ik ga toch eens zo'n sticker in braille aanvragen, denk ik.
Mja, en dan staan ze binnenkort voor de deur voor nieuwjaarsfooi... maar dan krijgt hij wel een tip van me hoorquote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook, eens per maand ongeveer.
Die menu's krijg ik minstens 2 keer per week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, en dan staan ze binnenkort voor de deur voor nieuwjaarsfooi... maar dan krijgt hij wel een tip van me hoor.
Hier stond de eerste eergisteren al aan de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel zei ik![]()
Ik weet dus echt niet meer wat voor type Motorola ik had hequote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
Mijn telefoonhistorie:
1. Sagem MC910:
[ afbeelding ]
2. Sony Ericsson T100:
[ afbeelding ]
3. Siemens M55:
[ afbeelding ]
4. Siemens M65:
[ afbeelding ]
5. Sony Ericsson K800i:
[ afbeelding ]
6. Sony Ericsson Xperia X10
[ afbeelding ]
Die gezichtjes die ze trekken als je dat zegtquote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hier stond de eerste eergisteren al aan de deur
Dank je wel zei ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |