met sj? echt?quote:
Op Facebook wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jij hebt toch maar één letter in je achternaam
Dat ze er Scaniane van maken, bedoel jequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn achternaam is ook echt hel voor veel mensen.
Voornaam gaat ook geregeld mis.
Ja, okee ik realiseerde me wel dat die erg vaak fout geschreven wordt. Maar ik vind het wel een mooie naam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
you serieus ?![]()
Alsof ze die niet verkeerd schrijven
hoe vaak ze van dieck wel niet dick maken
Ook op verschillende manieren te spellen ja...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Maf is dat toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn achternaam is een ramp, ondanks dat het heel simpel is. Moet hem altjid spellen anders gaat het verkeerd
Wat een leuke naamquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze er Scaniane van maken, bedoel je?
ongelofelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
met sj? echt?
ik zag gister bij junior masterchef trouwens een Anastasija
Mja mwah ik vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee ik realiseerde me wel dat die erg vaak fout geschreven wordt. Maar ik vind het wel een mooie naam.
Vragtwachen + aanhanger?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
Niks mis met een beetje anonimiteitquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je houdt informatie voor me achter
Ja maar deuk in vertrouwensrelatiequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje anonimiteit
Nee, voor Facebook. Die onthoudt alles, ook al verwijder je je profielquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je houdt informatie voor me achter
Da's m'n voornaam.quote:
versies met dubbel t, of een n of rt oid aan het einde. Of je ipv een equote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook op verschillende manieren te spellen ja...
[..]
Maf is dat toch?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja maar deuk in vertrouwensrelatie
Nee, poeh, een meisje gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ongelofelijk![]()
wat zielig voor dat meisje... of jongen want dat kan natuurlijk ook
Wanneer begint er weer een nieuw seizoen van Masterchef aus voor volwassenen?
[..]
Mja mwah ik vind het wel meevallen
BWHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
versies met dubbel t, of een n of rt oid aan het einde. Of je ipv een e
En daarom zit ik niet op facebookquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, voor Facebook. Die onthoudt alles, ook al verwijder je je profiel.
Waarom ben ik stomquote:
je kan je toch ook registreren als Flash Flikkerop weet gelijk iedereen dat jij het bentquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarom zit ik niet op facebook
quote:
Wat danquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Inkomen het volgende:
Ah, nu weet ik gelijk wat te eten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |