quote:
Dat is idd suf... ik ben ook wel eens wat later maar ben vaak na 5en pas eens weg ipv 5 uur exact. Gisteren zat ik om 10 over 5 ook nog een spoedje te kijken met de patholoogquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
succes LL!!
en hmmppff..
mijn collega's zijn iedere dag te laat..
als teamleader probeer ik er wat van te zeggen , maar het heeft geen effect..
weonsdag maar eens met de manager bespreken hoe we dit op kunnen lossen.. want zo werkt het niet
temeer omdat toen ik te laat was vroegah, dat ik op gesprek moest komen bij diezelfde manager en het nu dan ineens WEL goed is![]()
Fijn is dat ja. Zo zit ik al een week of 6 te wachten op een extra stopcontactquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
en hmmppff..
mijn collega's zijn iedere dag te laat..
als teamleader probeer ik er wat van te zeggen , maar het heeft geen effect..
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand de regen uitzetten EN mijn hoofdpijn?
Ik was het nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
En ik weet niet wie er achter bed en deken zaten gisteravond, maar jullie zijn incognito best grappig.
hier moet je tussen 9 en 16 werken...quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is idd suf... ik ben ook wel eens wat later maar ben vaak na 5en pas eens weg ipv 5 uur exact. Gisteren zat ik om 10 over 5 ook nog een spoedje te kijken met de patholoogHoop dat je manager er wat mee kan doen.
en en en en ??quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand de regen uitzetten EN mijn hoofdpijn?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoofdpijn moet je er gewoon uit nuecken
Gezellig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:36 schreef Bos81 het volgende:
Morgen een dagje naar Mestreech met pappie
Nou, dat dus eens aan ze doorgeven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat is de flexibiliteit die er is.. dan moet dat niet NOG flexibeler gemaakt worden..
Schone slaapsterquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
zo ik ben weer wakkervan mijn anderhalf uur slaap drie en n half uur slaap gemaakt
Wat was er gister en waar zijn de filmpjes?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kzit de filmpjes van gisteren te bekijkenik van de ijsglijbaan af... ziet er zooo oncharmant uit
Ben gisteren van een ijsglijbaan gegaan, in een draaimolen geweest en in het reuzenradquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was er gister en waar zijn de filmpjes?
boompjequote:
Meeeeeeeeeer kusjes dusquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Meeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr als LoLa je lief is![]()
En ik moet nog tot 22:00 vanavond *yay* voor cursus
Nu eerst maar koffie, en veel drinken vandaag en dan nog vanmiddag wat innemen als het nog zo erg is
quote:
tof zo'n kerstmutsquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeer kusjes dus![]()
![]()
Ik sta hier met een Kerstmuts op m'n hoofd
Hey maar dat kan heul nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeer kusjes dus![]()
![]()
Ik sta hier met een Kerstmuts op m'n hoofd
Zootje lui grutquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, uit. Scheikundemensen hebben cursus dus ANW viel uit en bij keuzewerktijd doen we toch niks dus we mochten gaan.
Ja want het heeft echt nut om op school te blijven als je uit bent.quote:
Kreeg m op m'n werkquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey maar dat kan heul nietwant jij hebt een hekel aan kerst
Ik had net een ontieglijk lekkere grapefruit
KeuzeWERKtijd staat er. WERKquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja want het heeft echt nut om op school te blijven als je uit bent.
Dat is gewoon huiswerkuur voor ons. Niks anders dan thuis huiswerk maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KeuzeWERKtijd staat er. WERK![]()
Moet papa boos worden of zo?
Hoiquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
En wie zit er de hele dag thuis en was gisteren net wakker toen ik thuis kwam van school? Juist.
Maar jij zeurt niet over dat ik nu al thuis benquote:
niet meer aan het werk??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |