quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
now we prepare eggs, bacon and cheese![]()
only available in swenglish
Same herequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
als je miu nu vergelijkt met de 17jarige ik lang geleden ben ik nu een tutje.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
ik ben nu volledig losgeslagenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zegt degene die vraagzinnen altijd met "??" eindigt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kon je toen wel een fatsoenlijke zin typen??
ik ben helemaal niet verandert qua gedragquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet verandert qua gedrag
Nee, als badskoning hoef je alleen maar het meest primitieve te kunnen wat elk zoogdier kan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet verandert qua gedrag
toen ik 17 was was dat nog niet hipquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt degene die vraagzinnen altijd met "??" eindigt.
in bad gaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, als badskoning hoef je alleen maar het meest primitieve te kunnen wat elk zoogdier kan.
of ik was toen al volwassenquote:
Oh ja, van die mensen die denken dat "!" gebruiken in plaats van "i" hip is en zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toen ik 17 was was dat nog niet hip
( en bestonden smileys uberhaupt nog niet , of had ICQ die functie al wel)
ik pas me aan het heden
Ik reageerde op jouw "ik ben niet veranderT "quote:
Hij zal wel veel gezopen hebben in zijn puberjaren. En aangezien hij dat nu nog is...quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw "ik ben niet veranderT "
ik ben wel weer klaar met je recalcitrante tegen de meerderheid gedrag..quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja, van die mensen die denken dat "!" gebruiken in plaats van "i" hip is en zo! En "all1" en "w8" en "m8".
Ik had het over mislukt-hippe mensen, de meeste doen dat wel goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben wel weer klaar met je recalcitrante tegen de meerderheid gedrag..
en nog beweren dat je geen puber bent ..![]()
overigens worden PI's tegenwoordig erg slecht gelezen..
ICQ had wel smileys hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toen ik 17 was was dat nog niet hip
( en bestonden smileys uberhaupt nog niet , of had ICQ die functie al wel)
ik pas me aan het heden
ik weet dat niet meer..quote:
o-oohhhhhhquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet dat niet meer..
alleen dat bloemetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |