Kont omhoog en geneukt worden door Brussel is wel wijs inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of de boel op scherp zetten nu de meest wijze zet is.
Rita deed aan zelfdestructiequote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er een soort Nederlandse Thatcher kwam.
Kijken hoe snel je land definitief naar de knoppen is.
Waarom? Ze is slecht voor haar land geweest, de karavaan trekt voort en politici raken in de vergetelheid. Daar is niets bijzonders aan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hoeft haar ook niet te vereren, maar spreken over gerechtigheid is misselijk.
Rita was gewoon geen leider, ze was perfect om beleid te hanteren maar niet te maken, ze had de visie van een steen.quote:
wtfquote:Op maandag 12 december 2011 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Een wijf aanbidden die crimineler was dan Hitler.
Waarbij moet worden aangetekend dat Labour en idioot rechtse koers voer en haar eigen roots de rug toekeerde.quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Engeland is niet veel beter af, maar dat is de schuld van Labour na Thatcher uiteraard.
Zeg dat tegen die geilers op Drees.quote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Ze is slecht voor haar land geweest, de karavaan trekt voort en politici raken in de vergetelheid. Daar is niets bijzonders aan.
VS is wel consequent jaquote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef Friek_ het volgende: [..] Inderdaad. Gelukkig geeft Voorschrift nog toe dat hij hypocriet en selectief verontwaardigd is.
Ook het beleid uitvoeren bakte ze niet veel vanquote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rita was gewoon geen leider, ze was perfect om beleid te hanteren maar niet te maken, ze had de visie van een steen.
Nu moet je eens kijken wat voor aanhang ze nog steeds heeft, daar sta je van te kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Ze is slecht voor haar land geweest, de karavaan trekt voort en politici raken in de vergetelheid. Daar is niets bijzonders aan.
Mwah Thatcher is geweldig, Rita was gewoon een stropop.quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook het beleid uitvoeren bakte ze niet veel van.
Maar van de visie van Thatcher ben ik toch ook niet echt onder de indruk, dat scheelt
quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, neem de opmerking van Bet vooral serieus.
Ik sta nergens van te kijken, want sukkels houd je altijd.quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu moet je eens kijken wat voor aanhang ze nog steeds heeft, daar sta je van te kijken.
Maar als ze dement in het ziekenhuis ligt wordt er, ondanks haar goede bedoelingen voor het land, gesproken over "gerechtigheid"quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Monidique het volgende:
Als er nu een verkiezing zou zijn, dan zou ik voor Disana kiezen.
En wat zegt dat precies?quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu moet je eens kijken wat voor aanhang ze nog steeds heeft, daar sta je van te kijken.
Ik vond ook dat ze de beste Lady Gaga vertolking heeft neergezet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Monidique het volgende:
Als er nu een verkiezing zou zijn, dan zou ik voor Disana kiezen.
Mensen beginnen hier bijna te huilenquote:
Och ze is al sinds 2001/2 aan het kwakkelen met haar gezondheid, dit "nieuws" van Disana komt als mosterd na de maaltijd. Iedereen wist dat ze zo dement als een deur was.quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef De_Nuance het volgende:
Drama voor haar familie aan bekenden uiteraard , hooguit gaat mijn gedachte daarnaar uit voor een paar seconde
Hitler ook niet. En nu?quote:
Tja het was laatst nog een rel dat een Tory MP op een feestje was waar Hitler werd vereerd :p. Ofwel dat zegt helemaal niets. Er zijn ook nog vele aanhangers van het communisme in Oost-Europa...quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Boehoe, snik.quote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar als ze dement in het ziekenhuis ligt wordt er, ondanks haar goede bedoelingen voor het land, gesproken over "gerechtigheid"
Beiden deden meer kwaad dan goedquote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah Thatcher is geweldig, Rita was gewoon een stropop.
De Tories en de Britse koninklijke familie (Yay Prince Harry) hebben tenminste nog humor.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het was laatst nog een rel dat een Tory MP op een feestje was waar Hitler werd vereerd :p. Ofwel dat zegt helemaal niets. Er zijn ook nog vele aanhangers van het communisme in Oost-Europa...
Ook in Oost - Groningenquote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn ook nog vele aanhangers van het communisme in Oost-Europa...
Ik wist het niet. Ik heb me wel eens vaag afgevraagd of ze stiekem niet allang dood was.quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ze is al sinds 2001/2 aan het kwakkelen met haar gezondheid, dit "nieuws" van Disana komt als mosterd na de maaltijd. Iedereen wist dat ze zo dement als een deur was.
Als Thatcher eindelijk dood is zullen ook veel mensen huilen, alleen niet van verdriet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen beginnen hier bijna te huilen
Een feestje schaarse fans is wel wat anders dan vele liberalen en conservatieven over de hele wereld.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het was laatst nog een rel dat een Tory MP op een feestje was waar Hitler werd vereerd :p. Ofwel dat zegt helemaal niets. Er zijn ook nog vele aanhangers van het communisme in Oost-Europa...
Ach het komt om de zoveel jaar wel weer in de pers, het is zo oud als methusalem.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Ik heb me wel eens vaag afgevraagd of ze stiekem niet allang dood was.
Zelfs in de stad. Bij mij om de hoek woont een onvervalste communist. Hij kijkt altijd heel zorgelijkquote:
Zombie Thatcher.quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Ik heb me wel eens vaag afgevraagd of ze stiekem niet allang dood was.
Goede bedoeling die vaak toch wel stevig desastreus uitpakten.quote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar als ze dement in het ziekenhuis ligt wordt er, ondanks haar goede bedoelingen voor het land, gesproken over "gerechtigheid"
Dat ze fans heeft betekent niet dat haar beleid per se goed heeft uitgepakt.quote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een feestje schaarse fans is wel wat anders dan vele liberalen en conservatieven over de hele wereld.
Au contraire.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat ze fans heeft betekent niet dat haar beleid per se goed heeft uitgepakt.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire.
Toegegeven, Thatcher's beleid had nadelen voor sommigen (of naja nadelen, ze profiteerden minder, maar nog steeds wel wat), maar de dag dat de wereld eerlijk wordt wil ik wel eens zien komen.
Domme mensen aanbidden Reagan, slimmen zoals ik waarderen Thatcher.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
Tatcher is dus een soort goddelijk figuur in bepaalde kringen ?
Interessant, dacht dat dat alleen in Noord-Korea voorkwam.
Alleen omdat ze links zijn. Kutvakbonden.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Net zoals die haat jegens vakbonden. Wat de neuk?
De lonen laten stijgen boven de marktwaarde, het oproepen tot staken, belangrijke hervormingen tegenhouden.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik haat de FNV om hun kleding en ballonnen en het verneuken van werkdagen door het OV lam te leggen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Nee dat is ze niet. Thatcher is voornamelijk groot omdat links erop kotst.quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
En dat is natuurlijk nooit terechtquote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De lonen laten stijgen boven de marktwaarde, het oproepen tot staken, belangrijke hervormingen tegenhouden.
Zelfs daar zijn ze gedecimeerd onderhand. Minder dan 3000 stemmen bij de laatste raadsverkiezingen in Oldambt, zelfs de VVD is er groterquote:
Hmmz dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zelfs daar zijn ze gedecimeerd onderhand. Minder dan 3000 stemmen bij de laatste raadsverkiezingen in Oldambt, zelfs de VVD is er groter
Ze valt in ieder geval buiten mijn gebied van interesse. Lang geleden en niet zo invloedrijk geweest om echt een plaats te verwerven in ons nationaal canon.quote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef waht het volgende:
[..]
Nee dat is ze niet. Thatcher is voornamelijk groot omdat links erop kotst.
Ik denk dat communistische Russen ze in aantal nog wel ruim overschaduwen. Daar doen een paar rechtse pubers op FOK en Voorschrift niet zo veel aan afquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een feestje schaarse fans is wel wat anders dan vele liberalen en conservatieven over de hele wereld.
En nu heb ik het niet gezegdquote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef Tem het volgende:
Ondertussen zit Thatcher vrolijk d'r luier onder te schijten terwijl ze God Save the Queen kirt.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef waht het volgende:
Graaiende journalisten. What else is new?
Oh ik ben niet verontwaardigd hoor, ik haak alleen in en kanker mee.quote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze valt in ieder geval buiten mijn gebied van interesse. Lang geleden en niet zo invloedrijk geweest om echt een plaats te verwerven in ons nationaal canon.
Het zal wel. Ik vond vooral die selectieve verontwaardig hier heel vervelend.
Heb je nog gestaakt met een petje op en een ballonnetje in de hand terwijl Roemer je toesprak wat voor onrecht je is aangedaan en Cohen je een schouderklopje geeft op een pleintje?quote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Jaja, een salarisverhoging na twee jaar de nullijn te hebben vastgehouden is echt graaien.
Is Mauro links dan?quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef De_Nuance het volgende:
Viel me nog mee dat VS bij idioot van links geen foto van Mauro plaatste.
Twee jaar de nullijn, wordt het dan geen tijd voor omscholing?quote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Jaja, een salarisverhoging na twee jaar de nullijn te hebben vastgehouden is echt graaien.
Ik denk dat je je als rechtse met de Nederlandse bonden flink in de handen mag knijpen. Door hun eeuwige meewerken aan loonmatigen hebben ze zelfs eerder bijgedragen aan lonen onder de 'marktwaarde'quote:Op maandag 12 december 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De lonen laten stijgen boven de marktwaarde, het oproepen tot staken, belangrijke hervormingen tegenhouden.
Hij geilt op Reagan.quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
VS, je bevindt je in goed gezelschap met je politici-liefde. Niemand minder dan Php is het met je eens.
En Orka-bonussen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Ach, we mogen nog steeds niet klagen. Maar aandeelhouders waren belangrijker dan werknemers. Tsja.quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twee jaar de nullijn, wordt het dan geen tijd voor omscholing?
Damn, het kan dus nog erger.quote:
Hij geilt ook op Thatcher.quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij geilt op Reagan.
Heb al eerder aangegeven dat enkel den dommen voor die obvious choice gaan.
Terechtquote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, we mogen nog steeds niet klagen. Maar aandeelhouders waren belangrijker dan werknemers. Tsja.
Het valt mij op dat de negers tegenwoordig vrijwillig achterin de bus gaan zitten. Ze kunnen het wel.quote:
Ach man hij wist toen we er over begonnen niet eens wie het was.quote:
Ik haat jou, vuile rechtse.quote:
Hier gaan ze altijd voorin zitten, op die eenzame stoel rechts-voor.quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het valt mij op dat de negers tegenwoordig vrijwillig achterin de bus gaan zitten. Ze kunnen het wel.
Zal een mooi beeld zijn geweest: In bed een PHP ondergescheten door Thatcher met een piemel van Reagan in zijn anus.quote:
Het is al jaren tanende, iedere 4 jaar zijn er weer flink wat aan ouderdom overledenquote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hmmz dat had ik niet verwacht.
Laat onverlet dat het een behoorlijk "rode" provincie is. Ook stad, gezien wat er nu ook in de raad zit.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Zal een mooi beeld zijn geweest: In bed een PHP ondergescheten door Thatcher met een piemel van Reagan in zijn anus.
Terwijl hij wordt ondergepist door zombie Haider, en DeWinter en Le Pen een bukake houden.quote:Op maandag 12 december 2011 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Zal een mooi beeld zijn geweest: In bed een PHP ondergescheten door Thatcher met een piemel van Reagan in zijn anus.
Eens zien, kees geeft mij 10 euro om een boek te schrijven en jan helpt mij met schrijven voor 2 euro per maand. Ga ik na 3 maanden jan aansporen of bij kees graaien?quote:
Automatisme. Net als ik extra op mijn portemonnee let wanneer er een Marokkaan in de buurt is.quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd voorin zitten, op die eenzame stoel rechts-voor.
Vooral Somaliërs is me opgevallen.
(dat we er eigenlijk op letten waar negers gaan zitten, best ernstig.)
Dan is Jan of heel simpel of hij heeft simpelweg geen talent.quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens zien, kees geeft mij 10 euro om een boek te schrijven en jan helpt mij met schrijven voor 2 euro per maand. Ga ik na 3 maanden jan aansporen of bij kees graaien?
Indien je kees zegt, ben je een overheid aan het naspelen, indien je jan zegt run je een bedrijf.
True true, ik hou altijd de hand op de portefeuille in die gevallen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Automatisme. Net als ik extra op mijn portemonnee let wanneer er een Marokkaan in de buurt is.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan is Jan of heel simpel of hij heeft simpelweg geen talent.
Auw.quote:
VS is zn idool.quote:
Helaas.quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef remlof het volgende:
Thatcher moet dood.
Oh wacht, dat is ze al bijna
Ik moest bukake googlenquote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terwijl hij wordt ondergepist door zombie Haider, en DeWinter en Le Pen een bukake houden.
Somaliërs ruiken altijd naar een soort van meel of kalk ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd voorin zitten, op die eenzame stoel rechts-voor.
Vooral Somaliërs is me opgevallen.
(dat we er eigenlijk op letten waar negers gaan zitten, best ernstig.)
Kan er ook niks aan doen, valt gewoon op dat ze altijd standaard op die eenzame stoel zichzelf isoleren.quote:Op maandag 12 december 2011 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
Dat jullie serieus in de gaten houden waar negers in de bus zitten
Ik dans op haar graf. En ook op de jouwe, na die opmerking van net.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
Onze Pruis snuffelt zelfs aan ze.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Somaliërs ruiken altijd naar een soort van meel of kalk ofzo.
Pwned.quote:
quote:
Thank Thatcher?quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Thank [insert your favourite supreme being].
De Falklandoorlog gewonnen. Verder weinig bijzonders.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef eriksd het volgende:
Wat zijn eigenlijk de wapenfeiten van Thatcher?
Rooksignalen komen dan ook niet aan in het winderige Nederland.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef betyar het volgende:
Wij hebben een buurtbus die je moet bellen, zitten nooit negers in.
Het onstaan van randsteden vol werklozen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef eriksd het volgende:
Gast, die geur ruik je door de hele bus, je dacht toch niet dat ik bij dat triefelvolk in de buurt ga komen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Onze Pruis snuffelt zelfs aan ze.
Welke opmerking?quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dans op haar graf. En ook op de jouwe, na die opmerking van net.
Ah dus aan haar hebben we de Bijlmer en Rotterdam Zuid te danken.quote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Het onstaan van randsteden vol werklozen.
De Argentijnen op hun kloten geven.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef eriksd het volgende:
Wie heeft daar in Frankrijk voor gezorgd?quote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Het onstaan van randsteden vol werklozen.
Ze hield van kleine jongetjesquote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef eriksd het volgende:
Op geniepige wijze mij talentloos noemen.quote:
Hehe.quote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op geniepige wijze mij talentloos noemen.
Smakkieplakkiekwakkie.quote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat dan in Brabant met carnaval en dansmariekes?
Ja, want volgens VS heeft ze de hele wereld gevormdquote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie heeft daar in Frankrijk voor gezorgd?
Ook Thatcher zeker?
Als er een neger langs m'n auto loopt check ik altijd of de deuren op slot zitten.quote:Op maandag 12 december 2011 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
Nee, die in Engeland. Daar is de Bijlmer nog gezellig bij.quote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah dus aan haar hebben we de Bijlmer en Rotterdam Zuid te danken.
De hoer.
Ja, dat doet pijn.quote:
Bier knoeien.quote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat dan in Brabant met carnaval en dansmariekes?
Als ze het maar goed hebben in The Cityquote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die in Engeland. Daar is de Bijlmer nog gezellig bij.
Op de 7e dag keek Thatcher op den aarde neer, en zag dat het goed was.quote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja, want volgens VS heeft ze de hele wereld gevormd
Ik ga niet met de bus. Ik weet dat nietquote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gast, die geur ruik je door de hele bus, je dacht toch niet dat ik bij dat triefelvolk in de buurt ga komen.
Op de 7e dag kreeg Thatcher aarde op haar kist en de wereld zag dat het goed was.quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op de 7e dag keek Thatcher op den aarde neer, en zag dat het goed was.
Een ritje met de bus valt dan ook onder sociaal culturele vorming, een soort CKV ten behoeve van het multiculti.quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga niet met de bus. Ik weet dat niet
Heb jij eigenlijk ook een tatoeage?quote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op geniepige wijze mij talentloos noemen.
Ik vind de post die je quote notebaar.quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga niet met de bus. Ik weet dat niet
Luidruchtige negers schieten/steken niet. Als het stil wordt, dan is het oppassen geblazen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:48 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zit niet naast schreeuwende negers die er met tattoos piercings en gouden tanden bij lopen in het OV.
Maar zit ook niet naast blank tuig.
De volledige quote is "The right honourable speaker (een socialist) would rather the poor be poorer provided the less be less rich".quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef De_Nuance het volgende:
RATHER THE POOR POORER.
Is het enige wat ik van haar ken, dankzij Pietverdriet.
Vragen naar de bekende weg.quote:Op maandag 12 december 2011 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook een tatoeage?
Ik verwacht van wel.
In Rotterdam zitten in het OV helemaal geen blanken.quote:Op maandag 12 december 2011 22:48 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zit niet naast schreeuwende negers die er met tattoos piercings en gouden tanden bij lopen in het OV.
Maar zit ook niet naast blank tuig.
Toch prefereer ik de postkoets, minder zitplaatsen dus meer rust.quote:Op maandag 12 december 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ritje met de bus valt dan ook onder sociaal culturele vorming, een soort CKV ten behoeve van het multiculti.
Verplicht voor studenten.
Nja, ze moesten toch wat met die overtollige inkt.quote:
Ze was toen al dement dus, die uitspraak slaat nergens op.quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De volledige quote is "The right honourable speaker (een socialist) would rather the poor be poorer provided the less be less rich".
Ken uw geschiedenis, zoals mij, uit het hoofd.
Ik hou t al 22 jaar vol anders.quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef waht het volgende:
[..]
Luidruchtige negers schieten/steken niet. Als het stil wordt, dan is het oppassen geblazen.
Tot zover de les Overleven in de Randstad.
Die quote is legendarisch gij vuige socialist.quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze was toen dement dus, die uitspraak slaat nergens op.
Ze deed al zo funny met die handjes, Parkinson ofzo???quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze was toen al dement dus, die uitspraak slaat nergens op.
Valt me ook op in Rotterdam als ik eens op het Centraal Station ben.quote:Op maandag 12 december 2011 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Rotterdam zitten in het OV helemaal geen blanken.
Sterker nog, in Rotterdam zitten bijna geheel geen blanken.
Nee, van Thatcher.quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt een tatoeage van een weg op je arm?
Ik ook hoor. Iets langer zelfs. Nu begeef ik me voornamelijk in ontwikkelde kringen dus dat is geen wonder.quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik hou t al 22 jaar vol anders.
Walhalla is dus in Rotterdam?quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Valt me ook op in Rotterdam als ik eens op het Centraal Station ben.
Veel jeugd en vaak niet met een blank uiterlijk, welke mening je ook hebt, het valt wel op.
Nee, want socialisten willen helemaal niet dat de armen armer worden.quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die quote is legendarisch gij vuige socialist.
En het is 100% treffend en accuraat.
Er vliegen hier doodsverwensingen voorbij en jij verbolgt je over een dergelijke opmerking, gebaseerd op persoonlijke ervaringen?quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de post die je quote notebaar.
En ik zou 'm verwijderen.
Ik mocht het eigenlijk niet delen met jullie, maar:quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt een tatoeage van een weg op je arm?
De bussen waar ik als student nog wel eens mee ging waren afgetopt. Daarin was geen ruimte voor negers of marokkanenquote:Op maandag 12 december 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ritje met de bus valt dan ook onder sociaal culturele vorming, een soort CKV ten behoeve van het multiculti.
Verplicht voor studenten.
Hoe zou dat toch komen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik hou t al 22 jaar vol anders.
Hoe lang heb je daar naar moeten zoeken?quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mocht het eigenlijk niet delen met jullie, maar:
[ afbeelding ]
Je vergeet weer "provided the rich be less rich".quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want socialisten willen helemaal niet dat de armen armer worden.
precies. Ik ben ook een neger.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef De_Nuance het volgende:
Klopt , alleen maar negers en moslims in Rotterdam. Er is geen een blanke meer over.
Het is vreselijk
Nee, ik baseer me op jurisprudentie omtrent uitlatingen op internet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er vliegen hier doodsverwensingen voorbij en jij verbolgt je over een dergelijke opmerking, gebaseerd op persoonlijke ervaringen?
Selectieve verontwaardiging ook weer.
Als jij daarvan houdt dan zul je je daar wel thuis voelen hahaquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Walhalla is dus in Rotterdam?
Google eens op triefelvolk?quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de post die je quote notebaar.
En ik zou 'm verwijderen.
Alleenmaar eettentjes overal.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef De_Nuance het volgende:
Klopt , alleen maar negers en moslims in Rotterdam. Er is geen een blanke meer over.
Het is vreselijk
Heerlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Als jij daarvan houdt dan zul je je daar wel thuis voelen haha![]()
.
Links staart zich blind op verschillen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je vergeet weer "provided the rich be less rich".
En dat is alles wat socialisten willen, liever iedereen arm dan een upper class.
Waarschijnlijk omdat ik geen geestelijke ziekte heb, net als mijn autochtone Rotterdamse vrienden die het ook even lang volhouden.quote:
Precies.quote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef waht het volgende:
[..]
Links staart zich blind op verschillen.
Klinkklare onzin.quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je vergeet weer "provided the rich be less rich".
En dat is alles wat socialisten willen, liever iedereen arm dan een upper class.
Helemaal niet, waar kankeren jullie nou altijd op?quote:
Rechts staart zich blind op geld.quote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef waht het volgende:
[..]
Links staart zich blind op verschillen.
Volgens V_P ben jij allang neergestoken.quote:
Mwoah. De jaloezietaxen en inkomensafhankelijke pauperregelingen vliegen je om de oren.quote:
Dat is de 1%. Die moet ook gewoon kapot.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Helemaal niet, waar kankeren jullie nou altijd op?
Juist, Wallstreet, bankiers, CEO's, managers, ondernemers, alles is evil behalve het plebs.
Zelfs CRA's moeten het ontgelden tegenwoordig.
Ohja, ik ben een neergestoken neger.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volgens V_P ben jij allang neergestoken.
Dat laatste is dan ook gewoon terecht.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist, Wallstreet, bankiers, CEO's, managers, ondernemers, alles is evil behalve het plebs.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik geen geestelijke ziekte heb, net als mijn autochtone Rotterdamse vrienden die het ook even lang volhouden.
En maar denken dat de armen niet profiteren van een goed draaiende economie.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de 1%. Die moet ook gewoon kapot.
Nee nee, je snapt het niet. Ik gun jou gewoon geen rijkdom.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pech voor jou, ik ben met een zilveren lepel in me reet geboren.quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, je snapt het niet. Ik gun jou gewoon geen rijkdom.
En daar kan iedereen van profiteren.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts staart zich blind op geld.
Zo ging die inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De volledige quote is "The right honourable speaker (een socialist) would rather the poor be poorer provided the less be less rich".
Zoals mij?quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zoals mij.quote:
Het is onzin dat socialisten (die zijn trouwens zeldzaam tegenwoordig) alleen voor de armsten opkomen. Dat doen ze net zo goed voor de middenklasse. Die het tegenwoordig sowieso al niet meer van rechts moet hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah. De jaloezietaxen en inkomensafhankelijke pauperregelingen vliegen je om de oren.
Terwijl zo'n 60% tax per saldo niets oplevert.
Puur holle retoriek.
Dat is ook te merken.quote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pech voor jou, ik ben met een zilveren lepel in me reet geboren.
Ik wil geen Griekenland taferelen, waar iedereen ongelukkig wordt door een kut-economie.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts staart zich blind op geld.
Het smaakte naar meerquote:
Waar ben ik blij mee?quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef De_Nuance het volgende:
Zo nu zijn VS en Robin ook weer blij
Dat land dat verkracht is door vooral rechtse regeringen bedoel je?quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil geen Griekenland taferelen, waar iedereen ongelukkig wordt door een kut-economie.
Griekenland is vooral ongelukkig omdat niemand daar belasting wil betalen (rechtse eigenschap).quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil geen Griekenland taferelen, waar iedereen ongelukkig wordt door een kut-economie.
Logische vergelijking ook weerquote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Griekenland was heel gelukkig voor ze lid waren van de EU.quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Griekenland is vooral ongelukkig omdat niemand daar belasting wil betalen (rechtse eigenschap).
Ze hadden nooit het kolonelsregime moeten afschaffen, dat waren de beste jaren van het naoorlogse Griekenland.quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat land dat verkracht is door vooral rechtse regeringen bedoel je?
Hahahaha! Je weet zelf dat de collectieve sector het keihard heeft verneukt?quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat land dat verkracht is door vooral rechtse regeringen bedoel je?
Tatcher quotesquote:
Neu, ik weet het uit m'n hoofd, dat ik het neerschrijf word ik niet echt blijer van.quote:
Griekenland was gelukkig ten tijden van Aristoteles.quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Griekenland was heel gelukkig voor ze lid waren van de EU.
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, ik weet het uit m'n hoofd, dat ik het neerschrijf word ik niet echt blijer van.
Tijdens de burgeroorlog, bedoel je?quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Griekenland was heel gelukkig voor ze lid waren van de EU.
Maak me maar blij.quote:
Ja als je man en blank en rijk was.quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Griekenland was gelukkig ten tijden van Aristoteles.
Ten tijde van Hercules, maarja, toen ging ie naar New York.quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Griekenland was gelukkig ten tijden van Aristoteles.
De armoede, daar werden ze pas gelukkig van.quote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef De_Nuance het volgende:
Griekenland was echt gelukkig ja, al die staatsgrepen en junta's, mooie tijd was dat
Wij bejubelen nog elke dag de 80 jarige oorlog met ons volkslied.quote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef De_Nuance het volgende:
Griekenland was echt gelukkig ja, al die staatsgrepen en junta's, mooie tijd was dat
Nu is die armoede tenminste voorbij.quote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
De armoede, daar werden ze pas gelukkig van.
NU GA JE TE VER HE JONGEMAN! GODVERDEGODVER! LIJER!quote:Op maandag 12 december 2011 23:03 schreef De_Nuance het volgende:
Griekenland was tevreden toen ze onder Ottomaans gezag vielen
Griekenland is door al de jaren heen verneukt door Duitsland. Eerst hebben zij daar heel goedkoop winst gemaakt en toen het slecht ging stonden ze opeens vooraan met hun ongegronde kritieken. Duitsland probeert Griekenland te besturen en als je ook maar 1x nee zegt dan vlieg je er uit. Kijk maar naar Papandreou die heeft gewoon 1x geweigerd, niet eens volmondig, maar het kwam in de buurt en hij kon alweer vertrekken, het is geen kwestie van Griekenland redden maar Duitsland en Frankrijk (die hebben alleen de vage hoop dat Duitsland hun niet vergeet daarom roept Sarkozy zo hard terwijl Merkel de touwtjes in handen heeft) te redden en Griekenland kan lekker stikken. Griekenland was al tig keer beter af geweest door uit de Euro te stappen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Griekenland is vooral ongelukkig omdat niemand daar belasting wil betalen (rechtse eigenschap).
Eens.quote:Op maandag 12 december 2011 23:03 schreef De_Nuance het volgende:
Griekenland was tevreden toen ze onder Ottomaans gezag vielen
Ja, gedoogd door de rechtse regeringen dus.quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahahaha! Je weet zelf dat de collectieve sector het keihard heeft verneukt?
Ook met de huidige crisis is hun welvaart nog stukken hoger.quote:Op maandag 12 december 2011 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu is die armoede tenminste voorbij.
Was te makkelijkquote:Op maandag 12 december 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
NU GA JE TE VER HE JONGEMAN! GODVERDEGODVER! LIJER!
Och nee, jullie hebben er voor gezorgd dat er ook genoeg Grieken lekker uit zien.quote:
DIT IS DE BESTE UITKOMST VOOR DE GRIEKEN OOIT EVER!!!! 27 HOERAATJES VOOR EUROPA, ONZE REDDERS IN NOOD!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook met de huidige crisis is hun welvaart nog stukken hoger.
Jij ben een een raar persoon. Een racist met een voorliefde voor militarisme en dictaturen. Hoop niet dat jij ooit iets te zeggen krijgt.quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze hadden nooit het kolonelsregime moeten afschaffen, dat waren de beste jaren van het naoorlogse Griekenland.
Sterk verhaalquote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
DIT IS DE BESTE UITKOMST VOOR DE GRIEKEN OOIT EVER!!!! 27 HOERAATJES VOOR EUROPA, ONZE REDDERS IN NOOD!!!!!!!!!!!
HOERA! etc.
En de Wehkampanen?quote:
Misschien wil hij je Europese leger wel leiden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ben een een raar persoon. Een racist met een voorliefde voor militarisme en dictaturen. Hoop niet dat jij ooit iets te zeggen krijgt.
Eigenlijk is het ook nooit goed. Ik reageer misschien agressief maar jij zult nooit gelukkig zijn met de staatsvorm.quote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
DIT IS DE BESTE UITKOMST VOOR DE GRIEKEN OOIT EVER!!!! 27 HOERAATJES VOOR EUROPA, ONZE REDDERS IN NOOD!!!!!!!!!!!
HOERA! etc.
Niet alleen. Je weet dat links er in die periode ontzettend lang aan de macht was?quote:Op maandag 12 december 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gedoogd door de rechtse regeringen dus.
Bergen-Belsen wordt alvast opgewarmd.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wil hij je Europese leger wel leiden.
Ik heb dan ook geen staatsvorm nodig voor mijn eigen geluk.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook nooit goed. Ik reageer misschien agressief maar jij zult nooit gelukkig zijn met de staatsvorm.
Alleen die verrekte Armenen met hun gezanik.quote:
Jouw leraar is een mongool.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef De_Nuance het volgende:
Oost Europese landen moesten wel bij de EU.
Anders was het een permanente chaos en bonje met de Russen daar en moest Duitsland weer politie spelen en dat is nooit goed gegaan.
De Euro moest om de Duitsets afhankelijk van Europa te maken. De Euro was een voorwaarde voor de Duitse eenwording. De Fransen waren bang voor een te groot Duitsland.
Allemaal geleerd vandaag tijdens college jeweet.
Toch wel, de meeste regeringsvormen zijn zo hilarisch dat ik het niet zou willen missen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen staatsvorm nodig voor mijn eigen geluk.
Dat grote Duitsland werken ze nu anders aardig aan mee, gisteren de Villepin gezien, die gaat wel stemmen pakken met zijn anti-Duitse retoriek.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef De_Nuance het volgende:
Oost Europese landen moesten wel bij de EU.
Anders was het een permanente chaos en bonje met de Russen daar en moest Duitsland weer politie spelen en dat is nooit goed gegaan.
De Euro moest om de Duitsets afhankelijk van Europa te maken. De Euro was een voorwaarde voor de Duitse eenwording. De Fransen waren bang voor een te groot Duitsland.
Allemaal geleerd vandaag tijdens college jeweet.
Dat gebeurt juist niet of in zeer beperkte mate, met dank aan de EU.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Joker89 het volgende:
Von Preussen geniet vast van deze herleving van Duitse hegemonie in Europa *kots*.
Linkse scholing ftw.quote:
Als jij een keertje ook zou lezen ipv. alleen maar de linkse zuurvoud zitten uit te hangen, dan zou je allang weten dat ik geen macht ambieer.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ben een een raar persoon. Een racist met een voorliefde voor militarisme en dictaturen. Hoop niet dat jij ooit iets te zeggen krijgt.
De overheid, in diverse vormen, is wel een vorm van cabaret ja, dat dan weer wel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef waht het volgende:
[..]
Toch wel, de meeste regeringsvormen zijn zo hilarisch dat ik het niet zou willen missen.
Jouw leraar is een kutaapquote:
Hij is hetero dus dat klopt wel.quote:
Duitsland heerst over de EU.quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat gebeurt juist niet of in zeer beperkte mate, met dank aan de EU.
Een Pruis staat zo'n beetje gelijk aan een xenofoob dus wat dat betreft doe je je naam eer aan.quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij een keertje ook zou lezen ipv. alleen maar de linkse zuurvoud zitten uit te hangen, dan zou je allang weten dat ik geen macht ambieer.
Trouwens is mij een racist noemen een laster, derhalve notewaardig.
Nou nou, VP is een goede gozer.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben van mening dat Duitsland een isolationistische koers binnen Europa zou moeten varen, en zich qua export zou moeten richten op de VS, Azië en andere opkomende markten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Joker89 het volgende:
Von Preussen geniet vast van deze herleving van Duitse hegemonie in Europa *kots*.
Herleving van Bismarck, toe maar, waar dat wel niet toe geleid heeft toentertijd.quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ben van mening dat Duitsland een isolationistische koers binnen Europa zou moeten varen, en zich qua export zou moeten richten op de VS, Azië en andere opkomende markten.
Het grappige is dat geheel Europa dan in elkaar dondert, daarom is het mij dan uiteraard te doen.
Ben ik even blij dat in Australië mensen wat rationeler zijn dan die linkse kutkliek in Nederland voor de klas.quote:
Het grappige is dat ik juist recentelijk met iemand daar een discussie over gevoerd heb.quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Een Pruis staat zo'n beetje gelijk aan een xenofoob dus wat dat betreft doe je je naam eer aan.
Wat begrijp jij niet aan isolationistische koers?quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Herleving van Bismarck, toe maar, waar dat wel niet toe geleid heeft toentertijd.
OPROTTEH NU!quote:
Ik weet dat heel goed dus stel maar waar ik fout zit met je trotse voorkomen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik juist recentelijk met iemand daar een discussie over gevoerd heb.
Als jij niet weet wat Pruisen inhoudelijk voorstelt, dan hou je waffel ook.
Vertel , waarom is er een groot Duitsland volgend jou. Hebben we bevoegdheden aan DLD overgedragen, of gaan alle belangrijke dingen nog steeds met unanieme stemming waarbij elk land dus iets kan tegenhouden?quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat grote Duitsland werken ze nu anders aardig aan mee, gisteren de Villepin gezien, die gaat wel stemmen pakken met zijn anti-Duitse retoriek.
Als je ze zijn overduidelijke militaire getroll achterwege laat wel ja.quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou nou, VP is een goede gozer.
Wat begrijp jij niet aan een herleving van Bismarck?quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan isolationistische koers?
Nederland is inderdaad het meest vreselijke land op deze aardkloot.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat in Australië mensen wat rationeler zijn dan die linkse kutkliek in Nederland voor de klas.
Waaruit dat blijkt? Omdat op dit moment Duitsland simpelweg alles beslist en Frankrijk dat verkondigt voor de Duitsers!quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vertel , waarom is er een groot Duitsland volgend jou. Hebben we bevoegdheden aan DLD overgedragen, of gaan alle belangrijke dingen nog steeds met unanieme stemming waarbij elk land dus iets kan tegenhouden?
Qua zelfhaat en ruggengraat-loos gezever wel ja, zelfs Belgen hebben nog meer houvast met hun principen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nederland is inderdaad het meest vreselijke land op deze aardkloot.
Goed onderbouwde mening dit.quote:
Eens.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef Friek_ het volgende:
Immanuel Kant komt uit Pruisen. En hij is een baas.
Kan ook niet kloppen, ik heers al over de EU.quote:
Het enige waar jij over heerst is het mannelijke barpersoneel in de oost.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ook niet kloppen, ik heers al over de EU.
Dat Duitsland heerst is al eeuwen een feit. Geen toeval of zo.quote:
Dan mag jij mij aanwijzen waar recent een ander land dan Duitsland een belangrijke beslissing binnen de EU heeft gemaakt of waar Frankrijk dit los van Duitsland heeft gedaan.quote:
Wat ben je toch een zuurpruim. Nederland is en blijft een topland. Drugs gebruiken ftw!quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Qua zelfhaat en ruggengraat-loos gezever wel ja, zelfs Belgen hebben nog meer houvast met hun principen.
Mwah, de Sovjet Unie heeft alle neuzen een lange tijd dezelfde richting op gehouden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef De_Nuance het volgende:
Zonder de EU was er allang oorlog uitgebroken, zolang ze netjes blijven vechten in Brussel is het al mooi meegenomen.
Oorlog komt vast nog wel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef De_Nuance het volgende:
Zonder de EU was er allang oorlog uitgebroken, zolang ze netjes blijven vechten in Brussel is het al mooi meegenomen.
Het is een uitkeringscomplot!quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef betyar het volgende:
Hoe laat zullen ze morgenvroeg zeggen dat je beter binnen kunt blijven? Ik vermoed om 09.15.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zuurpruim. Nederland is en blijft een topland. Drugs gebruiken ftw!
Ach, ik ben toch van Duitse bloed.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef waht het volgende:
[..]
Dat Duitsland heerst is al eeuwen een feit. Geen toeval of zo.
Ze buigen tenminste voor hun heerscher.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het enige waar jij over heerst is het mannelijke barpersoneel in de oost.
Hahahahahaquote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch van Duitse bloed.
Je moeder was ook toen actief?quote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch van Duitse bloed.
Behalve poppers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |