Eens zien, kees geeft mij 10 euro om een boek te schrijven en jan helpt mij met schrijven voor 2 euro per maand. Ga ik na 3 maanden jan aansporen of bij kees graaien?quote:
Automatisme. Net als ik extra op mijn portemonnee let wanneer er een Marokkaan in de buurt is.quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd voorin zitten, op die eenzame stoel rechts-voor.
Vooral Somaliërs is me opgevallen.
(dat we er eigenlijk op letten waar negers gaan zitten, best ernstig.)
Dan is Jan of heel simpel of hij heeft simpelweg geen talent.quote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens zien, kees geeft mij 10 euro om een boek te schrijven en jan helpt mij met schrijven voor 2 euro per maand. Ga ik na 3 maanden jan aansporen of bij kees graaien?
Indien je kees zegt, ben je een overheid aan het naspelen, indien je jan zegt run je een bedrijf.
True true, ik hou altijd de hand op de portefeuille in die gevallen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Automatisme. Net als ik extra op mijn portemonnee let wanneer er een Marokkaan in de buurt is.
Jij kan het weten.quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan is Jan of heel simpel of hij heeft simpelweg geen talent.
Auw.quote:
VS is zn idool.quote:
Helaas.quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef remlof het volgende:
Thatcher moet dood.
Oh wacht, dat is ze al bijna
Ik moest bukake googlenquote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terwijl hij wordt ondergepist door zombie Haider, en DeWinter en Le Pen een bukake houden.
Somaliërs ruiken altijd naar een soort van meel of kalk ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier gaan ze altijd voorin zitten, op die eenzame stoel rechts-voor.
Vooral Somaliërs is me opgevallen.
(dat we er eigenlijk op letten waar negers gaan zitten, best ernstig.)
Kan er ook niks aan doen, valt gewoon op dat ze altijd standaard op die eenzame stoel zichzelf isoleren.quote:Op maandag 12 december 2011 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
Dat jullie serieus in de gaten houden waar negers in de bus zitten
Ik dans op haar graf. En ook op de jouwe, na die opmerking van net.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:41 schreef De_Nuance het volgende:
Dat jullie serieus in de gaten houden waar negers in de bus zitten
Onze Pruis snuffelt zelfs aan ze.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Somaliërs ruiken altijd naar een soort van meel of kalk ofzo.
Pwned.quote:
quote:
Thank Thatcher?quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Thank [insert your favourite supreme being].
De Falklandoorlog gewonnen. Verder weinig bijzonders.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef eriksd het volgende:
Wat zijn eigenlijk de wapenfeiten van Thatcher?
Rooksignalen komen dan ook niet aan in het winderige Nederland.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef betyar het volgende:
Wij hebben een buurtbus die je moet bellen, zitten nooit negers in.
Het onstaan van randsteden vol werklozen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef eriksd het volgende:
Wat zijn eigenlijk de wapenfeiten van Thatcher?
Gast, die geur ruik je door de hele bus, je dacht toch niet dat ik bij dat triefelvolk in de buurt ga komen.quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Onze Pruis snuffelt zelfs aan ze.
Welke opmerking?quote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dans op haar graf. En ook op de jouwe, na die opmerking van net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |