Bergen-Belsen wordt alvast opgewarmd.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wil hij je Europese leger wel leiden.
Ik heb dan ook geen staatsvorm nodig voor mijn eigen geluk.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook nooit goed. Ik reageer misschien agressief maar jij zult nooit gelukkig zijn met de staatsvorm.
Alleen die verrekte Armenen met hun gezanik.quote:
Jouw leraar is een mongool.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef De_Nuance het volgende:
Oost Europese landen moesten wel bij de EU.
Anders was het een permanente chaos en bonje met de Russen daar en moest Duitsland weer politie spelen en dat is nooit goed gegaan.
De Euro moest om de Duitsets afhankelijk van Europa te maken. De Euro was een voorwaarde voor de Duitse eenwording. De Fransen waren bang voor een te groot Duitsland.
Allemaal geleerd vandaag tijdens college jeweet.
Toch wel, de meeste regeringsvormen zijn zo hilarisch dat ik het niet zou willen missen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen staatsvorm nodig voor mijn eigen geluk.
Dat grote Duitsland werken ze nu anders aardig aan mee, gisteren de Villepin gezien, die gaat wel stemmen pakken met zijn anti-Duitse retoriek.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef De_Nuance het volgende:
Oost Europese landen moesten wel bij de EU.
Anders was het een permanente chaos en bonje met de Russen daar en moest Duitsland weer politie spelen en dat is nooit goed gegaan.
De Euro moest om de Duitsets afhankelijk van Europa te maken. De Euro was een voorwaarde voor de Duitse eenwording. De Fransen waren bang voor een te groot Duitsland.
Allemaal geleerd vandaag tijdens college jeweet.
Dat gebeurt juist niet of in zeer beperkte mate, met dank aan de EU.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Joker89 het volgende:
Von Preussen geniet vast van deze herleving van Duitse hegemonie in Europa *kots*.
Linkse scholing ftw.quote:
Als jij een keertje ook zou lezen ipv. alleen maar de linkse zuurvoud zitten uit te hangen, dan zou je allang weten dat ik geen macht ambieer.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ben een een raar persoon. Een racist met een voorliefde voor militarisme en dictaturen. Hoop niet dat jij ooit iets te zeggen krijgt.
De overheid, in diverse vormen, is wel een vorm van cabaret ja, dat dan weer wel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef waht het volgende:
[..]
Toch wel, de meeste regeringsvormen zijn zo hilarisch dat ik het niet zou willen missen.
Jouw leraar is een kutaapquote:
Hij is hetero dus dat klopt wel.quote:
Duitsland heerst over de EU.quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat gebeurt juist niet of in zeer beperkte mate, met dank aan de EU.
Een Pruis staat zo'n beetje gelijk aan een xenofoob dus wat dat betreft doe je je naam eer aan.quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij een keertje ook zou lezen ipv. alleen maar de linkse zuurvoud zitten uit te hangen, dan zou je allang weten dat ik geen macht ambieer.
Trouwens is mij een racist noemen een laster, derhalve notewaardig.
Nou nou, VP is een goede gozer.quote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ben een een raar persoon. Een racist met een voorliefde voor militarisme en dictaturen. Hoop niet dat jij ooit iets te zeggen krijgt.
Nee, ik ben van mening dat Duitsland een isolationistische koers binnen Europa zou moeten varen, en zich qua export zou moeten richten op de VS, Azië en andere opkomende markten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Joker89 het volgende:
Von Preussen geniet vast van deze herleving van Duitse hegemonie in Europa *kots*.
Herleving van Bismarck, toe maar, waar dat wel niet toe geleid heeft toentertijd.quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik ben van mening dat Duitsland een isolationistische koers binnen Europa zou moeten varen, en zich qua export zou moeten richten op de VS, Azië en andere opkomende markten.
Het grappige is dat geheel Europa dan in elkaar dondert, daarom is het mij dan uiteraard te doen.
Ben ik even blij dat in Australië mensen wat rationeler zijn dan die linkse kutkliek in Nederland voor de klas.quote:
Het grappige is dat ik juist recentelijk met iemand daar een discussie over gevoerd heb.quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Een Pruis staat zo'n beetje gelijk aan een xenofoob dus wat dat betreft doe je je naam eer aan.
Wat begrijp jij niet aan isolationistische koers?quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Herleving van Bismarck, toe maar, waar dat wel niet toe geleid heeft toentertijd.
OPROTTEH NU!quote:
Ik weet dat heel goed dus stel maar waar ik fout zit met je trotse voorkomen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik juist recentelijk met iemand daar een discussie over gevoerd heb.
Als jij niet weet wat Pruisen inhoudelijk voorstelt, dan hou je waffel ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |