Het grappige is dat ik juist recentelijk met iemand daar een discussie over gevoerd heb.quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Een Pruis staat zo'n beetje gelijk aan een xenofoob dus wat dat betreft doe je je naam eer aan.
Wat begrijp jij niet aan isolationistische koers?quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Herleving van Bismarck, toe maar, waar dat wel niet toe geleid heeft toentertijd.
OPROTTEH NU!quote:
Ik weet dat heel goed dus stel maar waar ik fout zit met je trotse voorkomen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik juist recentelijk met iemand daar een discussie over gevoerd heb.
Als jij niet weet wat Pruisen inhoudelijk voorstelt, dan hou je waffel ook.
Vertel , waarom is er een groot Duitsland volgend jou. Hebben we bevoegdheden aan DLD overgedragen, of gaan alle belangrijke dingen nog steeds met unanieme stemming waarbij elk land dus iets kan tegenhouden?quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat grote Duitsland werken ze nu anders aardig aan mee, gisteren de Villepin gezien, die gaat wel stemmen pakken met zijn anti-Duitse retoriek.
Als je ze zijn overduidelijke militaire getroll achterwege laat wel ja.quote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou nou, VP is een goede gozer.
Wat begrijp jij niet aan een herleving van Bismarck?quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan isolationistische koers?
Nederland is inderdaad het meest vreselijke land op deze aardkloot.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat in Australië mensen wat rationeler zijn dan die linkse kutkliek in Nederland voor de klas.
Waaruit dat blijkt? Omdat op dit moment Duitsland simpelweg alles beslist en Frankrijk dat verkondigt voor de Duitsers!quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Vertel , waarom is er een groot Duitsland volgend jou. Hebben we bevoegdheden aan DLD overgedragen, of gaan alle belangrijke dingen nog steeds met unanieme stemming waarbij elk land dus iets kan tegenhouden?
Qua zelfhaat en ruggengraat-loos gezever wel ja, zelfs Belgen hebben nog meer houvast met hun principen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nederland is inderdaad het meest vreselijke land op deze aardkloot.
Goed onderbouwde mening dit.quote:
Eens.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef Friek_ het volgende:
Immanuel Kant komt uit Pruisen. En hij is een baas.
Kan ook niet kloppen, ik heers al over de EU.quote:
Het enige waar jij over heerst is het mannelijke barpersoneel in de oost.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ook niet kloppen, ik heers al over de EU.
Dat Duitsland heerst is al eeuwen een feit. Geen toeval of zo.quote:
Dan mag jij mij aanwijzen waar recent een ander land dan Duitsland een belangrijke beslissing binnen de EU heeft gemaakt of waar Frankrijk dit los van Duitsland heeft gedaan.quote:
Wat ben je toch een zuurpruim. Nederland is en blijft een topland. Drugs gebruiken ftw!quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Qua zelfhaat en ruggengraat-loos gezever wel ja, zelfs Belgen hebben nog meer houvast met hun principen.
Mwah, de Sovjet Unie heeft alle neuzen een lange tijd dezelfde richting op gehouden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef De_Nuance het volgende:
Zonder de EU was er allang oorlog uitgebroken, zolang ze netjes blijven vechten in Brussel is het al mooi meegenomen.
Oorlog komt vast nog wel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef De_Nuance het volgende:
Zonder de EU was er allang oorlog uitgebroken, zolang ze netjes blijven vechten in Brussel is het al mooi meegenomen.
Het is een uitkeringscomplot!quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef betyar het volgende:
Hoe laat zullen ze morgenvroeg zeggen dat je beter binnen kunt blijven? Ik vermoed om 09.15.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zuurpruim. Nederland is en blijft een topland. Drugs gebruiken ftw!
Ach, ik ben toch van Duitse bloed.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef waht het volgende:
[..]
Dat Duitsland heerst is al eeuwen een feit. Geen toeval of zo.
Ze buigen tenminste voor hun heerscher.quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het enige waar jij over heerst is het mannelijke barpersoneel in de oost.
Hahahahahaquote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch van Duitse bloed.
Je moeder was ook toen actief?quote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch van Duitse bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |