SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Dat is een held, en deze spreker op AT5 heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef vanBoeschoten het volgende:
Leuke tv blijft het tochDie been is wel te pruimen op zich!
Wat wij denken.quote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat zei hij allemaal? ben niet aan t kijken
Straks dus.quote:&samhoud foundation doet oproep voor verbinding in maatschappij
Met de leus "stop met vechten, start de verbinding" zendt &samhoud foundation maandag 12 december eenmalig een commercial uit. In de commercial roepen verschillende gezichtsbepalende Ajacieden op tot verbinding. De commercial wordt uitgezonden om 19:25u voorafgaand aan de Wereld Draait Door.
Maatschappelijke trend
"Wij signaleren een maatschappelijke trend die steeds meer aanzet tot polarisatie. De situatie bij Ajax is exemplarisch. Wij willen juist de aandacht vestigen op het belang van verbinding in Nederland. Vandaar deze actie", aldus Salem Samhoud, oprichter van &samhoud foundation. In het filmpje houden onder meer Keje Molenaar, Frank de Boer en Paul Romer de blauwe bal van verbinding vast en vertellen ze over het belang van verbinding, juist nu. Ook Johan Cruijff houdt de bal vast. "Verbinding is uiteindelijk toch samenwerken", zegt Frank de Boer in het filmpje.
Eens, PrdV is het kijken niet waard kerel.quote:Op maandag 12 december 2011 18:41 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haha iedereen zegt dat ze op moeten bokken en wel meteen..
Het erge is dat ik, niet eens als Ajacied, straks me weer helemaal kapot ga ergeren aan die smerige rat van een Peter r de Vries bij DWDD..
En inderdaad; toch gewoon kijken ja..
Zoals mijn baas, elke dag 2/3 uur discussiëren met hem over dit. Hij is anti-cruijff, vergelijkingen met Hitler enzquote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef Olep het volgende:
Het gekke is dat er mensen zijn die het eens zijn met die rat.
nouja, het is wel heel simpel om alles wat hij zegt als totale bullshizzle te bestempelenquote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef Olep het volgende:
Het gekke is dat er mensen zijn die het eens zijn met die rat.
Ik ben zelf PSV supporter, maar zulke taferelen verneuken gewoon het voetbal in algemene zin. Vandaar dat ik faliekant tegen Ten Have en zijn luitenanten benquote:Op maandag 12 december 2011 18:41 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haha iedereen zegt dat ze op moeten bokken en wel meteen..
Het erge is dat ik, niet eens als Ajacied, straks me weer helemaal kapot ga ergeren aan die smerige rat van een Peter r de Vries bij DWDD..
En inderdaad; toch gewoon kijken ja..
Waar werk je?quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals mijn baas, elke dag 2/3 uur discussiëren met hem over dit. Hij is anti-cruijff, vergelijkingen met Hitler enz. Blijf het elke dag belachelijk vinden.
Wellus.quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef msnk het volgende:
Iemand een samenvatting van wat er vandaag is gebeurd?
Nee! Heeft ze haar tetten weer meegenomen?quote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dionne op NLD1 met haar tetten.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee! Heeft ze haar tetten weer meegenomen?
Zijn altijd mensen die je alleen over Ajax hoort als ze gewonnen hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals mijn baas, elke dag 2/3 uur discussiëren met hem over dit. Hij is anti-cruijff, vergelijkingen met Hitler enz. Blijf het elke dag belachelijk vinden.
Hij is zelfs voor Ajaxquote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zijn altijd mensen die je alleen over Ajax hoort als ze gewonnen hebben.
Inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Peter R is zo'n ongelofelijke mongool, die staat voor alles wat business is bij Ajax. Clown.
Kun je nagaan in hoeverre deze onzin ten koste gaat van de productiviteit van de Nederlandse economie...quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is dat nou goed of slecht getimed?quote:Op maandag 12 december 2011 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Die ene reclame over de blauwe balmet Cruijff, Romer etc
![]()
'Stop met vechten, start met verbinden'
Gewoon een quote van Smoofie manipuleren.quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef HeatWave het volgende:
Peter Rat de Vries, echt wat ben jij een ranzig pestventje, je lult zo diep in de aars van Ten Have, je kotst de naam Ajax zelfs op dezelfde ranzige manier uit je bek.
Ik heb een gouden tip, maar die mag ik niet posten hier.
Jongen CONCRETE VOORBEELDEN!quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Wat moet Cruijff met die jaarcijfers dan?
hij is toch commissaris, dan moet hij het toch ook doorlezenquote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Wat moet Cruijff met die jaarcijfers dan?
nee hij moet ze aan z,n reet afvegenquote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is toch commissaris, dan moet hij het toch ook doorlezen
En dan?quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is toch commissaris, dan moet hij het toch ook doorlezen
nou dat maakt me niet echt zo gek veel uit, maar hij moet wel weten hoe de zaken ervoor staan toch? Verder ben ik wel een voorstander van zijn plannen hoor, daar niet vanquote:
Cruijff moet zich alleen met voetbaltechnische zaken bezighouden man.quote:Op maandag 12 december 2011 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
nou dat maakt me niet echt zo gek veel uit, maar hij moet wel weten hoe de zaken ervoor staan toch? Verder ben ik wel een voorstander van zijn plannen hoor, daar niet van
Jouw UI, 100 keer zo hard, op de Vries aubquote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Cruijff moet zich alleen met voetbaltechnische zaken bezighouden man.
sterker nog dat is zo afgesproken. De andere figuren zitten er voor de finaciele, juridische en media kant. En Davids dat weet niemand.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Cruijff moet zich alleen met voetbaltechnische zaken bezighouden man.
Wie niet?quote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef HeatWave het volgende:
Mulder wil hem ook liever slaan geloof ik.
Davids zit er omdat hij zwart is toch?quote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
sterker nog dat is zo afgesproken. De andere figuren zitten er voor de finaciele, juridische en media kant. En Davids dat weet niemand.
Cruijjff weet dat primaquote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
sterker nog dat is zo afgesproken. De andere figuren zitten er voor de finaciele, juridische en media kant. En Davids dat weet niemand.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Olep het volgende:
Uit een ander topic gestolen.
[ afbeelding ]
Die kwam hier vorige week donderdag al voorbij, beetje laat wtf.quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Olep het volgende:
[ afbeelding ]
Care, ik zie die net pas.quote:Op maandag 12 december 2011 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die kwam hier vorige week donderdag al voorbij, beetje laat wtf.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/12/cruijff_uitspraak/
Haha
Weer mijn complimenten voor de schrijver. Er komt me toch een hoop teringzooi naar boven.quote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)t-op-vijfde-colonne/
Interessant weer.
Las dat Elham niet meedeed, al duidelijk waarom niet?quote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef StarGazer het volgende:
Jong Ajax heeft trouwens met 4-1 van Jong psv gewonnen.
Waarschijnlijk weer "ziek" ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Las dat Elham niet meedeed, al duidelijk waarom niet?
Nee, omdat de talenten voorrang hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer "ziek" ofzo.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/12/cruijff_uitspraak/
Haha
Dinamo Zagreb!quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Olep het volgende:
[ afbeelding ]
Niet lullig bedoeld, maar elke organisatie met een omzet van 100 miljoen zit er zo uit.quote:
Die lijntjes zijn eigenlijk de vriendjes van elkaar he.quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar elke organisatie met een omzet van 100 miljoen zit er zo uit.
Mwah, die lijntjes geven relaties aan. Maar dat er relaties zijn is in ieder bedrijf zo, dat hoort ook. Zo niet zal het nooit werken. Het probleem bij Ajax is dat er meerdere kampen zijn die elkaar bevechten.quote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die lijntjes zijn eigenlijk de vriendjes van elkaar he.
Megalomaan mannetje ja.quote:Op maandag 12 december 2011 22:21 schreef TakAFCA het volgende:
Oké,
Ten Have is echt niet goed die gozer is knetter knetter knetter gek.
Vind je lekker he?quote:Op maandag 12 december 2011 22:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kansloos , deze club is echt kansloos
http://www.catenaccio.nl/(...)t-op-vijfde-colonne/quote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, die lijntjes geven relaties aan. Maar dat er relaties zijn is in ieder bedrijf zo, dat hoort ook. Zo niet zal het nooit werken. Het probleem bij Ajax is dat er meerdere kampen zijn die elkaar bevechten.
man dankzij die #!@#lijer van Praag is deze club nu verworden tot een bedrijf .quote:
Het hoeft helemaal geen probleem te zijn, maar er moet een duidelijke scheiding tussen veld en vergadertafel komen. Zo'n (en niet hij meer, de rat) ten Have kan best de zakelijke leiding bij Ajax hebben, als ie maar 0,0 invloed op het voetbal kan hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
man dankzij die #!@#lijer van Praag is deze club nu verworden tot een bedrijf .
in de clubstatuten staat zelfs dat er voetbal moet worden uitgevoerd in dat bedrijf..
dat is het probleem met die mannetjes : Van Frank Kales tot ten Have, ze willen zich altijd met het voetbal bemoeien. Ook al is ten Have weg, er blijven nog altijd mannetjes over die Cruijff haten en die schuiven dan weer slecht volk naar voren die alweer pluchegeil zijnquote:Op maandag 12 december 2011 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal geen probleem te zijn, maar er moet een duidelijke scheiding tussen veld en vergadertafel komen. Zo'n (en niet hij meer, de rat) ten Have kan best de zakelijke leiding bij Ajax hebben, als ie maar 0,0 invloed op het voetbal kan hebben.
En dat geeft precies aan waarom Cruijff 100% gelijk heeft, mensen die niets van voetbal weten horen zich er niet mee te bemoeien, en daarom is hij zo keihard nou, die stropdassen moeten weg en wel heel erg snel.quote:Op maandag 12 december 2011 22:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat is het probleem met die mannetjes : Van Frank Kales tot ten Have, ze willen zich altijd met het voetbal bemoeien. Ook al is ten Have weg, er blijven nog altijd mannetjes over die Cruijff haten en die schuiven dan weer slecht volk naar voren die alweer pluchegeil zijn
deze onzin begon in 1998 en sindsdien is het kommer en kwel
ze blijven er toch hoor. bedank die van Praag maar die als een hypocriet nu achter Johan staatquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat geeft precies aan waarom Cruijff 100% gelijk heeft, mensen die niets van voetbal weten horen zich er niet mee te bemoeien, en daarom is hij zo keihard nou, die stropdassen moeten weg en wel heel erg snel.
Saneren tot op het bot, alles eruit dat zich hier niet mee kan vereenzelvigen en de zakenmensen op de zakendingen zetten en alleen voetballers op de voetbalposities.
Zo moeilijk is het op papier niet, maar door de chaos van de afgelopen jaren nu vrijwel onmogelijk.
Want het is allemaal de schuld van Van Praag?quote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze blijven er toch hoor. bedank die van Praag maar die als een hypocriet nu achter Johan staat
als voorzitter ging hij ermee akkoord dat ze naar de beurs gingen en kijk het resultaatquote:Op maandag 12 december 2011 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want het is allemaal de schuld van Van Praag?
Was het idee van Coronel en Os.quote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als voorzitter ging hij ermee akkoord dat ze naar de beurs gingen en kijk het resultaat
Mwah, zelfs in die tijd was er een bestuur. Dus ik vind het veels te makkelijk om hem dan maar de schuld te geven.quote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maar hij was de eindverantwoordelijke
Er zullen altijd zakelijke mannetjes rondlopen die zogenaamd tegen Johan zijn, nv of 'vereniging'quote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als voorzitter ging hij ermee akkoord dat ze naar de beurs gingen en kijk het resultaat
wilt ie niet..quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
deze baas moet in de nieuwe rvc of directie
Smoofie support Ten Have al vanaf het begin. Hij is zelfs van universiteit gewisseld om dichter bij zijn held te zijnquote:
Smoofie studeert aan een Universiteit?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie support Ten Have al vanaf het begin. Hij is zelfs van universiteit gewisseld om dichter bij zijn held te zijn
Mijn IQ is 180. Maar ben te lui, dus ik studeer (nog) aan een universiteit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smoofie studeert aan een Universiteit?
Smoofie is kei slim. Hij maakt tevens dance platen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smoofie studeert aan een Universiteit?
Shit..nu zien mensen dat ik nog een klein kindje benquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie is kei slim. Hij maakt tevens dance platen.
[ afbeelding ]
Als 13-jarige je gymnasiumdiploma behalen is niks mis mee. Het is pas misgegaan toen je Ten Have als mentor begon te zien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shit..nu zien mensen dat ik nog een klein kindje ben
Ik ben wel altijd benieuwd naar je leeftijd en hoe vaak je plaatsneemt in ons arenaatjequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shit..nu zien mensen dat ik nog een klein kindje ben
Niet zo vaak, niet echt geld voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd benieuwd naar je leeftijd en hoe vaak je plaatsneemt in ons arenaatje
Gefeliciteerd je bent een stereotype Ajaciedquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Madrid ben ik eerder naar huis gegaan. Vaak verliezen of spelen ze gelijk als ik ga.
Tegen Madrid eerder naar huis gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet zo vaak, niet echt geld voor. DIt seizoen nog (maar) 6x geweest. Madrid ben ik eerder naar huis gegaan. Vaak verliezen of spelen ze gelijk als ik ga
.
86e min ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:31 schreef Wessiej het volgende:
eerder naar huis gaan,...............................
Ja 't zou ook nogal wat zijn als je er in de 70e minuut al vandoor ging he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
86e min ofzoHet was toen toch al over.
Mja, het kidsvak moet ook bijtijds leeg zijn hé...quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
86e min ofzoHet was toen toch al over.
Drama over die 4 min minder. Scheelt me toch 25 min minder reistijd. Als ze nog 1 doelpunt hadden kunnen maken die telde(dus dat ze door zouden gaan), oké, maar ik was toch al doodziek door die 1-7.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja 't zou ook nogal wat zijn als je er in de 70e minuut al vandoor ging he.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:31 schreef Wessiej het volgende:
eerder naar huis gaan,...............................
Gefeliciteerd, jij bent de stereotype irritante troll.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bent een stereotype Ajacied
quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij bent de stereotype irritante troll.
Wat een research, goed gedaan van die gozert weer.quote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
Interessant weer.
Inderdaad onbegrijpelijk, hij zal vandaag wel met zijn adviseurs overleggen hoe nu verder en als het en beetje meezit trekt hij dan toch zijn conclusies, maar dat zal wel niet dus moet eerst weer een aandeelhoudersvergadering worden gepland om de RVC weg te stemmen, weer minimaal 6 weken aan tijd verloren en in die tussentijd zal die rat met zijn maatjes natuurlijk proberen de boel naar zijn hand te zetten en er nog een grotere puinhoop van maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:54 schreef HeatWave het volgende:
Maar het is toch echt debiel dat Ten Have nou nog niet oprot, alles en iedereen is tegen hem, van zittende mensen, Kamp Cruijff, mensen die uit de ledenraad vertrekken, supporters, de publieke opinie etc etc.
Wil ie zelf een keer wakker worden met een afgehakte paardenkop in zijn bed ofzo?
quote:Beoogd bestuurslid Blocks wil RvC laten zitten
Beoogd lid van de bestuursraad, Hein Blocks, heeft 6 december door middel van een e-mail aan de Raad van Commissarissen en de overige leden van de premature bestuursraad laten weten de huidige Raad van Commissarissen nog minimaal zes weken te willen laten zitten. Dit bericht stuurde hij ook namens de overige leden van de voorgestelde bestuursraad. Deze e-mail is in handen gekomen van fansite Ajax1.nl en voetbalkrant Catenaccio.nl.
De oproep is extra opmerkelijk aangezien Hein Blocks waarschijnlijk één van de vijf leden van de ledenraad was die op maandag 28 november tegen het vertrek van de Raad van Commissarissen stemde. Naast Blocks stemden vermoedelijk ook Cees Vervoorn (beoogd lid bestuursraad), Klaas Vos, Marc Stuut en Mark Geestman tegen het vertrek van de Raad van Commissarissen. Ook van Ruud Haarms weet men niet of hij voor of tegen stemde. Omdat er anoniem gestemd is, is niet zeker wie er uiteindelijk tegen waren.
In de begeleidende mail bij zijn oproep schrijft Blocks het volgende:
“De kandidaatleden van de bestuursraad hebben gemeend een oproep te moeten doen aan het (interim-) bestuur en de leden van de rvc. In de bijlage treft u deze aan. Wij hopen dat beide gremia aan deze oproep gevolg willen geven. Indien de leden van de rvc aan deze oproep gehoor geven verzoeken wij hen om dit z.s.m. doch vóór 12 december aan het (interim-)bestuur kenbaar te maken.
Als u allen hiermede akkoord bent zal de bestuursraad (nadat zij is gekozen) conform deze oproep acteren.”
In de bijlage staat vervolgens het volgende gemeld:
“De leden van de rvc worden opgeroepen om als rvc met volle inzet door te functioneren en binnen Ajax verder te werken aan het opzetten van een stabiele organisatie.
Met deze oproep wordt in het belang van Ajax beoogt rust en stabiliteit te verkrijgen, een klimaat te creëren waarbij het eenieder binnen Ajax mogelijk wordt gemaakt zijn primaire taken binnen de organisatie (met de doelstellingen en het lange termijn belang van Ajax voor ogen) met volle inzet te vervullen. Aldus onstaat er tevens voldoende gelegenheid, tijd en ruimte om onder meer met belangrijke stakeholders in alle rust te kunnen overleggen. Afhankelijk van de uitkomsten daarvan, afhankelijk van de meningsvorming op de komende ALV en op grond van mogelijke nieuwe ontwikkelingen zal de bestuursraad van Ajax binnen 6 weken na haar aantreden besluiten op welke wijze en met welke fasering uitvoering wordt gegeven aan de oproep van de ledenraad van maandag 28 november 2011. De leden van de rvc worden opgeroepen om zich nu voor alsdan aan dat besluit van de bestuursraad te confirmeren.”
Blocks probeerde rust binnen de club te krijgen door de Raad van Commissarissen, waarvan de leden met elkaar in de clinch liggen, te laten zitten. Hij besloot dus om de RvC, die de rol van splijtzwam vervult binnen de club, nog zes weken langer in de gelegenheid te stellen de rust te verstoren.
Dat de bestuursraad pas zes weken na haar aanstelling, op zijn vroegst 2 februari, gehoor wilde geven aan het verzoek van de ledenraad is opmerkelijk. Hiermee negeren de kandidaten voor de bestuursraad het oordeel van de ledenraad en gaan ze gewoon hun eigen gang.
Inmiddels is de kandidatuur van Cees van Oevelen ingetrokken. De kandidatuur van Hennie Henrichs (voorzitter), Hein Blocks, Cees Vervoorn en Jan Buskermolen blijft voorlopig staan. Het interim-bestuur, onder leiding van Rob Been junior, gaat zoeken naar drie extra kandidaten voor de zevenkoppige bestuursraad.
Eigenlijk moet die man gewoon de toegang tot de ArenA ontzegd worden, of het nou door Ajax of een groep supporters is. Hoeft echt geen geweld aan te pas te komen, maar gewoon met je rattenpootjes van Ajax afblijven, "we" moeten je niet meer, wanneer dringt dat nou eens door in je kale kutkop?quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad onbegrijpelijk, hij zal vandaag wel met zijn adviseurs overleggen hoe nu verder en als het en beetje meezit trekt hij dan toch zijn conclusies, maar dat zal wel niet dus moet eerst weer een aandeelhoudersvergadering worden gepland om de RVC weg te stemmen, weer minimaal 6 weken aan tijd verloren en in die tussentijd zal die rat met zijn maatjes natuurlijk proberen de boel naar zijn hand te zetten en er nog een grotere puinhoop van maken.
Zeker een goed artikelquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een research, goed gedaan van die gozert weer.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:35 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bent een stereotype Ajacied
Keizerquote:Ex-leden ledenraad luiden noodklok over Ajax
13 december 2011 P. NUsport.nl
In het nieuwe magazine van NUsport halen vijf ex-ledenraadsleden van Ajax en Piet Keizer hard uit naar de volgens hun 'dood- en doodzieke' cultuur binnen Ajax. Mark Geestman, Marc Stuut, Cees van Oevelen, Richard Louwers, Dennis Bogaard en Keizer schetsen een verbijsterend beeld van de bestuurschaos die Ajax teistert.
Gesproken wordt over "het traineren en negeren van besluiten die genomen zijn in officiële vergaderingen, het tegen de gemaakte afspraken in lekken van informatie naar de pers, het intimideren van leden door ereleden, het onder druk zetten van notulisten, het manipuleren van stemmingen en het verdraaien van naderhand gemaakte afspraken."
Mark Geestman zegt opgelucht te zijn aangezien hij zich ‘murw gebeukt’ voelde. Marc Stuut: “De club is doodziek. Van binnenuit. We kunnen over financiën praten, over technische modellen, maar als je als club zo verschrikkelijk verrot bent van binnen zal het nooit goed komen. Er moeten drastische maatregelen genomen worden om dat incestueuze gedrag te laten verdwijnen.” Keizer: “Onze boodschap is het ongenoegen, de onvrede, de verbazing over wat er binnen de club gebeurt allemaal. Het is eigenlijk één grote teringzooi. Maar laten we het maar noemen zoals Marcie net zei: doodziek.” Geestman, wederom: “We wisten veel niet. Pas na een tijdje zie je de patronen, de lijntjes en de kongsi’s en word je boos. We hebben er lang voor gekozen om te blijven zitten, te vechten voor wat er moest gebeuren, voor de goede zaak. Wij zijn niet de rechters van Ajax, maar we willen in elk geval discussiëren. En dan stuit je steeds op angst voor de schreeuwlelijkerds.”
Niet, en hopelijk snel weer wedstrijdfitquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:44 schreef potienza het volgende:
Weet iemand hoe lang Boerrigter nog geblesseerd is?
Ik zit eigenlijk te wachten totdat iedereen weer terug is. 11 fitte gretige spellersquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie zin in de wedstrijd zondag? Ongeacht wie er wint hoop ik wel een mooie pot te zien
Ajax heeft wel genoeg verloren eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie zin in de wedstrijd zondag? Ongeacht wie er wint hoop ik wel een mooie pot te zien
quote:
De mensen die uit de ledenraad zijn gestapt waren ook de anti-cruijff mensen. Zij zaten ook in de benoemingscomissie voor de bestuursraad, een een paar kwamen zelfs in de bestuursraad. Nu dat niet meer doorgaat , en deze mensen zijn opgerot, kan het alleen maar beter gaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ah het kliekje van Keizertje moet weer iets roepen.
oh en Marc Stuut :
quote:Blind: 'Het bod op Van der Wiel is te laag en weinig respectvol'
Valencia meldde zich recent bij Ajax om te praten en te onderhandelen over Gregory van der Wiel. De 23-jarige rechtsback heeft nog een contract voor anderhalf jaar in Amsterdam en ziet de overstap naar Spanje zitten. Punt is wel dat los Che eerst met een fatsoenlijk bod voor de verdediger moet komen. Volgens Danny Blind is dat nog niet binnengekomen.
“Het bod dat zij hebben gedaan was voor ons te laag en we vinden het ook weinig respectvol voor Gregory. Zeker gezien zijn staat van dienst en de enorme potentie die hij heeft. Ondank zijn 23 jaar is hij toch al sinds het seizoen dat Marco van Basten trainer was basisspeler van Ajax”, legt Blind uit op de officiële clubwebsite van de landskampioen. Eerder werd aangegeven dat Ajax waarschijnlijk tien miljoen euro voor haar verdediger wil hebben.
“Daarnaast is hij al jaren een vaste waarde bij het Nederlands elftal, waarmee hij in de zomer van 2010 de WK-finale speelde”, vervolgt Blind. “Het liefst beleven wij nog langer plezier aan hem, zoals met elke speler uit de eigen opleiding die het goed doet bij het eerste elftal. Maar als een club waar hij graag naartoe wil betaalt wat wij voor hem willen hebben, dan leert de praktijk dat een speler dan vertrekt. Ik kan op dit moment niet zeggen of dat met Gregory gaat gebeuren. We hopen van niet”, benadrukt Blind desgevraagd.
Van der Wiel kwam al tot 120 wedstrijden in de competitie, diverse Champions League-optredens en 29 interlands voor Oranje. Blind geeft aan dat de rechtsback bijzonder belangrijk is voor Ajax; tegen RKC Waalwijk stond hij ondanks een gebroken hand in de basis. Zeker is dat de club hem niet in januari wil verkopen; daar mikt Valencia volgens eerder genoemde bronnen ook niet op. “Gregory is heel belangrijk voor deze ploeg. En als Valencia of een andere club hem in de zomer wil vastleggen, dan staat er natuurlijk een prijs tegenover.”
quote:
Ik was lekker eerderrrrrrrquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:08 schreef Smoofie het volgende:
http://www.afca.nl/nieuws(...)-ajax-wij-beslissen/
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Emile is 1 keer grappig geweest .. Helaas was dat ook meteen de laatste keer.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Hou nog steeds van je hoor!
no homo
Mooi, dan kunnen we gelukkig de bal de schuld geven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef Gramulanion het volgende:
Vanaf ADO spelen we met de Tango 12.
Nee man, we speelden juist met de Jabulani, deze is beter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we gelukkig de bal de schuld geven.
Die speelt bij twente zondag!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Boerrigter waars terug zondag, maar de jong?
Als ie nou leuk was, ok. Maar hij is niet leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die speelt bij twente zondag!
Hahahahahahaa
Sorry, ik wou dat grapje een keer gemaakt hebben.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ben benieuwd wie we vrijdag loten.
Vast wel weer fc tsjernobyl ofzo
Thuisquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
spelen we tegen az in de beker uit of thuis??
Flikker op Danny, je hebt helemala niets te zeggen over of het bod goed genoeg is, dat zei ten have gisteren zelfs!quote:http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)einig-respectvol.htm
Danny Blind, technisch directeur ad interim bij Ajax, is niet te spreken over het bod dat Ajax heeft ontvangen voor Gregory van der Wiel. Waar de bestuurschaos bij Ajax lijkt te regeren, focust Blind zich op andere zaken.
Boerrigter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Boerrigter waars terug zondag, maar de jong?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
AFCA
Spam die link
Weinig concreet. Ik had op zijn minst een supportersactie bij het huis of bedrijf van Steven ten Have verwacht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
AFCA
Spam die link
Zoals molotov in keuken gooien ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weinig concreet. Ik had op zijn minst een supportersactie bij het huis of bedrijf van Steven ten Have verwacht.
Een luid protest is genoeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Smoofie het volgende:
De vraag is, gaat er nu ook echt iets gebeuren
[..]
Zoals molotov in keuken gooien ?
Houd het nou maar bij dreigbrieven Smoofski. Ik ben trouwens wel benieuwd of Ajax dit jaar beter om kan gaan als een team vanaf minuut 1 druk zet op de verdedigers. "Gelukkig" komt Ado ook om in de blessures dus wie weet kunnen ze het zelfs niet voor elkaar krijgen aankomende zondag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Smoofie het volgende:
De vraag is, gaat er nu ook echt iets gebeuren
[..]
Zoals molotov in keuken gooien ?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus molotov is wel te ver?
Deze nigga , eey g wat is dit .
Goed dat jullie supportersvereniging dit zo serieus aanpakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
AFCA
Spam die link
Nu nog het maasgebouw bestormen..quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed dat jullie supportersvereniging dit zo serieus aanpakt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
AFCA
Spam die link
Op zich wel interessant, maar een hoop 'verdachtmakingen' zijn wel op basis van flinterdunne associaties. Er werken iets van 5000 mensen bij de VU, maar er wordt in dit artikel gedaan alsof iedereen elkaar kent daar.quote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
Interessant weer.
0-1 gewonnen, geweldige ploeg, dat blijkt maar weer!quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zijn altijd mensen die je alleen over Ajax hoort als ze gewonnen hebben.
Dat zegt ook meteen alles over deze man en zijn medestanders, maar goed er zijn nogal wat stromingen gaande en hij hoopt dat het tzt toch weer zijn kant op gaat anders kan ik deze koppigheid niet verklarenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:10 schreef Self-Catering het volgende:
Ik vind het ongelooflijk dat Ten Have en co nog steeds blijft zitten? Ze hebben de strijd zo goed als verloren..
Dom van ze, ze spelen precies de RvC in de kaart als het agressief wordt.quote:
alsof het probleem is opgelost als die 4 gaan..quote:Op woensdag 14 december 2011 12:10 schreef Self-Catering het volgende:
Ik vind het ongelooflijk dat Ten Have en co nog steeds blijft zitten? Ze hebben de strijd zo goed als verloren..
Vast niet, maar als ze blijven zitten doen ze Ajax alleen maar meer schade aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alsof het probleem is opgelost als die 4 gaan..
ja en dan komen de volgende 5 het verzieken..quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Vast niet, maar als ze blijven zitten doen ze Ajax alleen maar meer schade aan.
Dat klopt en dat begint door de RVC er uit te gooien, de aanhang van de huidige RVC zal dan ook minder sterk staan en Cruijff zou wel in staat moeten zijn om de boel verder op te ruimen denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja en dan komen de volgende 5 het verzieken..
net wat van Duivenbode zegt : alles en iedereen eruit flikkeren en helemaal opnieuw beginnen
Die aanhang zal er altijd blijven hoor. en als de ledenraad word opgeheven , dan staat Johan alleen tegen al die pluchezieke gastenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:57 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Dat klopt en dat begint door de RVC er uit te gooien, de aanhang van de huidige RVC zal dan ook minder sterk staan en Cruijff zou wel in staat moeten zijn om de boel verder op te ruimen denk ik.
Vergeet de macht die de supporters hebben niet. Die is tot nu toe nog nauwelijks kenbaar gemaakt naar mijn idee, maar ik denk dat die aardig wat kunnen bereiken. Verder heeft ook Johan aanhang in de vorm van alle oud voetballers binnen Ajax.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die aanhang zal er altijd blijven hoor. en als de ledenraad word opgeheven , dan staat Johan alleen tegen al die pluchezieke gasten
Behalve piet keizer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Vergeet de macht die de supporters hebben niet. Die is tot nu toe nog nauwelijks kenbaar gemaakt naar mijn idee, maar ik denk dat die aardig wat kunnen bereiken. Verder heeft ook Johan aanhang in de vorm van alle oud voetballers binnen Ajax.
Maar om Ajax echt weer een voetbalclub te maken moet je simpelweg van de beurs af, dat zie ik op de korte termijn zeker niet gebeuren dus zullen er altijd 'pluchezieke gasten' zitten.
Dat was ik er vergeten bij te zetten... Niet in de vorm van geweld.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve piet keizer.
Anyway ,ik sta al klaar met m'n mes, hk45 en molotovs
Niet zo modern denken dat past niet binnen het voetbal met Blatter als baas bij de Fifa. Gewoon old school hooivorken en brandende fakkels.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve piet keizer.
Anyway ,ik sta al klaar met m'n mes, hk45 en molotovs
Tja ooit was geld niet perse van belang en kon een gouden generatie je ver brengenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:30 schreef Smoofie het volgende:
Malmö FF heh, heeft in de finale van de Europa Cup I gestaan.
De tering, wat een bord voor je kop moet je dan hebben echt....... Hooligans: GO!quote:
Ze snappen het wel, maar haten Ajax tot op het bot.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:07 schreef ShaoliN het volgende:
Inderdaad maar de supporters vrijbaan geven nu. Anders snappen ze het echt niet.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit duurt te lang, het wordt tijd voor doodsbedriegingen mensen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mijn klomp is in ieder geval gebroken...
Je weet dat het gaat komen, en dat zou die kale rat ook moeten weten, hij werkt voor een voetbalclub, niet voor de girlscouts...quote:
Tuurlijk is het een mafkees, maar doodsbedreigingen gaat te ver, want vaak wordt ook de familie erbij betrokken.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet dat het gaat komen, en dat zou die kale rat ook moeten weten, hij werkt voor een voetbalclub, niet voor de girlscouts...
En nee, het is niet netjes, nee het hoort niet, maar komop, die gast is mentaal gestoord.
Hij kan ook gewoon opstappen, win-winquote:Op woensdag 14 december 2011 16:24 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een mafkees, maar doodsbedreigingen gaat te ver, want vaak wordt ook de familie erbij betrokken.
Dit dus, wat heeft het voor zin benoemingen er doorheen te drukken als de grootaandeelhouder je al verzocht heeft te vertrekken, kost alleen maar tijd en geld. FC Slangekuilquote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef TakAFCA het volgende:
Ik word hier echt schijt en schijt ziek van!
Tja, daar zit het probleem hé.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon opstappen, win-win.
FC dezeheleclubisnaardeklotequote:Op woensdag 14 december 2011 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dus, wat heeft het voor zin benoemingen er doorheen te drukken als de grootaandeelhouder je al verzocht heeft te vertrekken, kost alleen maar tijd en geld. FC Slangekuil
Toch sta ik liever niet in de schoenen van één van die 4 debielen, Davids zal redelijk buiten schot blijven maar Ten Have zal toch wat slechter slapen lijkt mequote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef opgebaarde het volgende:
ik dacht altijd dat wij behoorlijk wat debiele overagressieve supporters hadden maar de RvC leeft nog steeds. De Supporters vallen mijn tegen
Het is in ieder geval belangrijk dat ze deze week nog deze Buitengewone Aandeelhoudersvergadering bekend maken, dat neemt die hoger beroep rechter natuurlijk ook mee in zijn beslissing.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef Schanulleke het volgende:
Dit viel in de lijn van de verwachting. Het podium van bedrijfsconstructies, werkgroepen en commissariaten is de arena waar dit uitgevochten wordt. Ik ben benieuwd, wat Het hoger beroep betekent voor een eventuele Buitengewone Aandeelhoudersvergadering.
Moet dat ook weer 6 weken wachten in verband met "beursgenoteerd"?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is in ieder geval belangrijk dat ze deze week nog deze Buitengewone Aandeelhoudersvergadering bekend maken, dat neemt die hoger beroep rechter natuurlijk ook mee in zijn beslissing.
Niets. Die moet nog steeds worden uitgeschreven. En op die Buitengewonen Aandeelhoudersvergadering kan de RVC worden weggestuurd. Een nieuwe RVC zou dan weer de directie kunnen wegsturen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef Schanulleke het volgende:
Dit viel in de lijn van de verwachting. Het podium van bedrijfsconstructies, werkgroepen en commissariaten is de arena waar dit uitgevochten wordt. Ik ben benieuwd, wat Het hoger beroep betekent voor een eventuele Buitengewone Aandeelhoudersvergadering.
Ja, die moet 42 dagen van de voren zijn uitgeschreven.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Moet dat ook weer 6 weken wachten in verband met "beursgenoteerd"?
Mozes no...quote:Op woensdag 14 december 2011 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die moet 42 dagen van de voren zijn uitgeschreven.
Het is al vaak genoeg gezegd, maar de beursgang van toen blijft het begin van het einde voor Ajax als topclub.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets. Die moet nog steeds worden uitgeschreven. En op die Buitengewonen Aandeelhoudersvergadering kan de RVC worden weggestuurd. Een nieuwe RVC zou dan weer de directie kunnen wegsturen.
Het is echt zo nodig dat Ajax van de beurs gaat zodat dit soort constructies niet meer nodig zijn
Het heeft financieel toen wel het juiste effect gehad maar er zijn veel verkeerde mensen op die geldberg afgekomen, de grootste fout tijdens die beursgang is wel dat er geen goede bestuursstructuur is neergezetquote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is al vaak genoeg gezegd, maar de beursgang van toen blijft het begin van het einde voor Ajax als topclub.
In hoger beroep gaan betekent gewoon dat je een andere, hogere rechtsprekende macht over de zaak laat oordelen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is in ieder geval belangrijk dat ze deze week nog deze Buitengewone Aandeelhoudersvergadering bekend maken, dat neemt die hoger beroep rechter natuurlijk ook mee in zijn beslissing.
Verder heb ik altijd begrepen dat als je in Hoger Beroep gaat je andere (nieuwe) argumenten moet hebben, volgens mij zijn die er niet, in ieder geval niet tot deze Buitengewone Aandeelhoudersvergadering
OK dank jequote:Op woensdag 14 december 2011 17:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In hoger beroep gaan betekent gewoon dat je een andere, hogere rechtsprekende macht over de zaak laat oordelen.
Alleen in het geval van een gesloten strafzaak telt het argument dat er nieuwe feiten moeten worden gepresenteerd alvorens de zaak heropend wordt.
Plus dat de gelden niet enorm verstandig geïnvesteerd zijn, al is dat ook hindsight i.v.m. Het Bosmanarrest.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft financieel toen wel het juiste effect gehad maar er zijn veel verkeerde mensen op die geldberg afgekomen, de grootste fout tijdens die beursgang is wel dat er geen goede bestuursstructuur is neergezet
sterker nog, bij de allerlaatste beroepsmogelijkheid is het vaak zelfs niet toegestaan om nieuwe feiten in te brengen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In hoger beroep gaan betekent gewoon dat je een andere, hogere rechtsprekende macht over de zaak laat oordelen.
Alleen in het geval van een gesloten strafzaak telt het argument dat er nieuwe feiten moeten worden gepresenteerd alvorens de zaak heropend wordt.
Ja, cassatie heet dat en daarbij nemen ze niet de hele zaak opnieuw in behandeling, maar kijken ze alleen naar vormfouten.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:47 schreef thettes het volgende:
[..]
sterker nog, bij de allerlaatste beroepsmogelijkheid is het vaak zelfs niet toegestaan om nieuwe feiten in te brengen.
quote:Ik heb maar 1 woord voor hun en dat is oprotten!
Wie van jullie kan trouwens een inzameling organiseren tussen supporters en sponsors om geld in te zamelen, zodat we van de beurs af kunnen gaan. Ik weet dat hier heel veel geld voor nodig is, maar ik denk dat er genoeg sponsors zijn die Johan zijn visie steunen en hier geld voor over hebben.
Reply · Like · Follow Post · 4 hours ago
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
John de mol noemde zich toch Ajacied..... ?
Met een vermogen van over de 2 miljard is 36 miljoen een paar procent van zijn vermogen..quote:
2 miljard = 2000 miljoen, 20 miljoen = 1 procent dus 1,8% van zijn vermogen is voldoendequote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een vermogen van over de 2 miljard is 36 miljoen een paar procent van zijn vermogen..
Als ik dat zou hebben zou ik het wel weten hoor...gwn doen. Wakker worden en doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
2 miljard = 2000 miljoen, 20 miljoen = 1 procent dus 1,8% van zijn vermogen is voldoendewtf wat een geld
Ik zou me inkopen met 1 euro, en zijn adviseur worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik dat zou hebben zou ik het wel weten hoor...gwn doen. Wakker worden en doen.
De totale beurswaarde van Ajax is is 126 miljoen. ALs je 73 % zelf bezit...lijkt me 70 miljoen te veel. De meeste mensen die een aandeel hebben , hebben dat voor Ajax, niet als investeringen (behalve delta lloyd) dus een bod van 10% boven de huidige prijs per aandeel wordt wel geaccepteerd lijkt mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef Dr.Horrible het volgende:
Was 'r niet eens een bestuurder bij Ajax die zei dat er iets van 70 miljoen voor nodig was om van de beurs te vertrekken? Ik weet niet meer wie 't zei, maar 't lag rond dat bedrag.
quote:Bruins Slot, Schoenaker in nieuwe bestuursraad Ajax
14/12/2011 20:15
Oud-trainer Tonny Bruins Slot en oud-voetballer Dick Schoenaker zijn de nieuwe kandidaten voor de bestuursraad van Ajax die de ledenraad en het bestuur moet vervangen. De overige kandidaten voor het college zijn Hennie Henrichs (voorzitter), Jan Buskermolen, Hein Blocks en Cees Vervoorn.
De zes kandidaten worden op woensdag 22 december tijdens de Algemene Leden Vergadering voorgedragen. Eerder behoorden Cees van Oevelen en Ruud Suurendonk ook tot de zes kandidaten, maar zij trokken zich terug. Bruins Slot en Schoenaker vervangen hen.
De bestuursraad is in Amsterdam in het leven geroepen ter vervanging van twee bestuursorganen: de ledenraad en het driekoppige bestuur. De voor te dragen bestuursraad bestaat uit zes personen. Er zal een zevende lid worden toegevoegd als het college in functie is. Door de tijdsdruk bleek dat nog niet mogelijk. Bruins Slot en Schoenaker zijn beiden geestverwanten van Cruijff. Bruins Slot was zelfs jarenlang zijn assistent-trainer bij Ajax en FC Barcelona.
Dan nog zijn zulke constructies nodig, aangezien Ajax dan als bedrijfsvorm gewoon een NV blijft. Alleen de aandelen zijn niet meer vrij verhandelbaar op de beurs dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets. Die moet nog steeds worden uitgeschreven. En op die Buitengewonen Aandeelhoudersvergadering kan de RVC worden weggestuurd. Een nieuwe RVC zou dan weer de directie kunnen wegsturen.
Het is echt zo nodig dat Ajax van de beurs gaat zodat dit soort constructies niet meer nodig zijn
Ouderwets als in ehm? leg is uitquote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef Roffamannetje het volgende:
Ik denk dat jullie het dit weekend tegen ADO in topvorm weer ouderwets lastig gaan krijgen, 1-3
ADO in topvorm?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef Roffamannetje het volgende:
Ik denk dat jullie het dit weekend tegen ADO in topvorm weer ouderwets lastig gaan krijgen, 1-3
2 winst op rij nu en dan lekker winnen bij jullie net als vorig jaarquote:Op woensdag 14 december 2011 22:51 schreef Quisho het volgende:
[..]
ADO in topvorm?In welke divisie?
Nou zeg wat een topvorm, en dan ook nog is zonder Ammi, Toornstra en Verhoek. Begrijp me niet verkeerd als ze met zoveel motivatie komen dat ze vanaf seconde 1 druk op de verdediging weten te zetten net als vorig jaar kan het lastig worden, maar dan nog betwijfel ik of deze selectie met aanwezige spelers dat lang volhouden. En waarom ik serieus inga op een overduidelijk troll... geen idee ik heb iig zin in de wedstrijdquote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
2 winst op rij nu en dan lekker winnen bij jullie net als vorig jaar
Ouderwets als in de oorlogsjaren, aangezien ADO alleen kampioen kan worden als er Joden vervolgd worden. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ouderwets als in ehm? leg is uit
prostquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ouderwets als in de oorlogsjaren, aangezien ADO alleen kampioen kan worden als er Joden vervolgd worden. Zoiets zal het wel zijn.
Ben bang dat je nog gelijk gaat krijgen ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef Roffamannetje het volgende:
Wel jammer, dan hap ik op je troll en dan verzin je er zelfs geen one liner opquote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Roffamannetje het volgende:
Met Immers voorop in de strijd gaan jullie weer ten onder.
Tijdens de winterstop staan jullie onder Feyenoord
Je kan het niet eens schrijven man!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Dit duurt te lang, het wordt tijd voor doodsbedriegingen mensen.
Hij is gewoon fan van Jules Croiset.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan het niet eens schrijven man!
Haha, wat een leuk verhaal zit er achter die Jules Croisetquote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij is gewoon fan van Jules Croiset.
serieus?quote:Op donderdag 15 december 2011 08:20 schreef Bananenman het volgende:
Hmm, personeel in opstand tegen RVC.
quote:Ajax-personeel in verzet tegen OR
De ondernemingsraad van Ajax heeft gisterochtend om 11.00 uur het personeel bijeen geroepen in de perskamer van de Amsterdam ArenA. Daar werd tekst en uitleg gegeven over de brandbrief die op 15 november – één dag voor de beoogde benoemingen van Louis van Gaal, Danny Blind en Martin Sturkenboom – naar de rvc werd gestuurd om snel tot actie over te gaan. Werknemers hekelden de OR. ,,Wij zijn nooit geraadpleegd over de situatie op de werkvloer en nooit geïnformeerd over een brief”, zei één spreker. De eindconclusie van velen: ,,Jullie spreken niet namens ons.”
De vergadering was een klap in het gezicht van (de niet-aanwezige) president-commissaris Steven ten Have en zijn medecommissarissen Paul Römer, Edgar Davids en Marjan Olfers. Zij voerden de OR zelfs voor de rechter om als belangrijke stakeholder en grijpen de brandbrief voortdurend aan als legitimatie voor hun snelle handelen, achter de rug van medecommissaris Johan Cruijff om. Met de mening van een groot deel van de Ajax-werkvloer valt de basis voor de aanstelling van Van Gaal, Sturkenboom en Blind weg.
OR onder vuur
OR-voorzitter Wouter van der Lei kreeg het vuur na aan de schenen gelegd, moest uitleggen waarom de werknemers nu pas werden ingelicht, waarom in de brief het vertrouwen in vier commissarissen werd uitgesproken én waarom het schrijven toevallig één dag voor de beoogde benoemingen werd verstuurd. Het personeel was ontstemd dat Cruijff volledig werd genegeerd en een groot aantal insprekers zei helemaal niet achter de vier overige commissarissen te staan.
Ten Have heeft een zwarte band in 2 vechtsporten, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ook doodsbedriegingen zijn bij mij niet aan de orde
En denk je dat ten Have er wakker van ligt?
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ten Have heeft een zwarte band in 2 vechtsporten, dus ik denk het niet.
Hij heeft 4 kinderen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]Als het geen zwarte band in kogel ontwijken is vrees ik dat hij niet zo lekker in zijn bedje ligt, grootste probleem in dit soort situaties is dat de familie zich er rot bij voelt.
Oké.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Plasterk het volgende:
Die nummer 1 op de stropdassen van Ajax staat voor nummer 1 in falen.
Maar goed, jullie schreeuwen al jaren wij zijn Ajax. Ga zo door. Het heeft jullie weinig goed gebracht.
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:25 schreef Plasterk het volgende:
Die nummer 1 op de stropdassen van Ajax staat voor nummer 1 in falen.
Maar goed, jullie schreeuwen al jaren wij zijn Ajax. Ga zo door. Het heeft jullie weinig goed gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |