SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:★★★
Dat is een held, en deze spreker op AT5 heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef vanBoeschoten het volgende:
Leuke tv blijft het tochDie been is wel te pruimen op zich!
Wat wij denken.quote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat zei hij allemaal? ben niet aan t kijken
Straks dus.quote:&samhoud foundation doet oproep voor verbinding in maatschappij
Met de leus "stop met vechten, start de verbinding" zendt &samhoud foundation maandag 12 december eenmalig een commercial uit. In de commercial roepen verschillende gezichtsbepalende Ajacieden op tot verbinding. De commercial wordt uitgezonden om 19:25u voorafgaand aan de Wereld Draait Door.
Maatschappelijke trend
"Wij signaleren een maatschappelijke trend die steeds meer aanzet tot polarisatie. De situatie bij Ajax is exemplarisch. Wij willen juist de aandacht vestigen op het belang van verbinding in Nederland. Vandaar deze actie", aldus Salem Samhoud, oprichter van &samhoud foundation. In het filmpje houden onder meer Keje Molenaar, Frank de Boer en Paul Romer de blauwe bal van verbinding vast en vertellen ze over het belang van verbinding, juist nu. Ook Johan Cruijff houdt de bal vast. "Verbinding is uiteindelijk toch samenwerken", zegt Frank de Boer in het filmpje.
Eens, PrdV is het kijken niet waard kerel.quote:Op maandag 12 december 2011 18:41 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haha iedereen zegt dat ze op moeten bokken en wel meteen..
Het erge is dat ik, niet eens als Ajacied, straks me weer helemaal kapot ga ergeren aan die smerige rat van een Peter r de Vries bij DWDD..
En inderdaad; toch gewoon kijken ja..
Zoals mijn baas, elke dag 2/3 uur discussiëren met hem over dit. Hij is anti-cruijff, vergelijkingen met Hitler enzquote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef Olep het volgende:
Het gekke is dat er mensen zijn die het eens zijn met die rat.
nouja, het is wel heel simpel om alles wat hij zegt als totale bullshizzle te bestempelenquote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef Olep het volgende:
Het gekke is dat er mensen zijn die het eens zijn met die rat.
Ik ben zelf PSV supporter, maar zulke taferelen verneuken gewoon het voetbal in algemene zin. Vandaar dat ik faliekant tegen Ten Have en zijn luitenanten benquote:Op maandag 12 december 2011 18:41 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haha iedereen zegt dat ze op moeten bokken en wel meteen..
Het erge is dat ik, niet eens als Ajacied, straks me weer helemaal kapot ga ergeren aan die smerige rat van een Peter r de Vries bij DWDD..
En inderdaad; toch gewoon kijken ja..
Waar werk je?quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals mijn baas, elke dag 2/3 uur discussiëren met hem over dit. Hij is anti-cruijff, vergelijkingen met Hitler enz. Blijf het elke dag belachelijk vinden.
Wellus.quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef msnk het volgende:
Iemand een samenvatting van wat er vandaag is gebeurd?
Nee! Heeft ze haar tetten weer meegenomen?quote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dionne op NLD1 met haar tetten.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee! Heeft ze haar tetten weer meegenomen?
Zijn altijd mensen die je alleen over Ajax hoort als ze gewonnen hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zoals mijn baas, elke dag 2/3 uur discussiëren met hem over dit. Hij is anti-cruijff, vergelijkingen met Hitler enz. Blijf het elke dag belachelijk vinden.
Hij is zelfs voor Ajaxquote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zijn altijd mensen die je alleen over Ajax hoort als ze gewonnen hebben.
Inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Peter R is zo'n ongelofelijke mongool, die staat voor alles wat business is bij Ajax. Clown.
Kun je nagaan in hoeverre deze onzin ten koste gaat van de productiviteit van de Nederlandse economie...quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is dat nou goed of slecht getimed?quote:Op maandag 12 december 2011 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Die ene reclame over de blauwe balmet Cruijff, Romer etc
![]()
'Stop met vechten, start met verbinden'
Gewoon een quote van Smoofie manipuleren.quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef HeatWave het volgende:
Peter Rat de Vries, echt wat ben jij een ranzig pestventje, je lult zo diep in de aars van Ten Have, je kotst de naam Ajax zelfs op dezelfde ranzige manier uit je bek.
Ik heb een gouden tip, maar die mag ik niet posten hier.
Jongen CONCRETE VOORBEELDEN!quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Wat moet Cruijff met die jaarcijfers dan?
hij is toch commissaris, dan moet hij het toch ook doorlezenquote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef Gramulanion het volgende:
Wat moet Cruijff met die jaarcijfers dan?
nee hij moet ze aan z,n reet afvegenquote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is toch commissaris, dan moet hij het toch ook doorlezen
En dan?quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
hij is toch commissaris, dan moet hij het toch ook doorlezen
nou dat maakt me niet echt zo gek veel uit, maar hij moet wel weten hoe de zaken ervoor staan toch? Verder ben ik wel een voorstander van zijn plannen hoor, daar niet vanquote:
Cruijff moet zich alleen met voetbaltechnische zaken bezighouden man.quote:Op maandag 12 december 2011 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
nou dat maakt me niet echt zo gek veel uit, maar hij moet wel weten hoe de zaken ervoor staan toch? Verder ben ik wel een voorstander van zijn plannen hoor, daar niet van
Jouw UI, 100 keer zo hard, op de Vries aubquote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Cruijff moet zich alleen met voetbaltechnische zaken bezighouden man.
sterker nog dat is zo afgesproken. De andere figuren zitten er voor de finaciele, juridische en media kant. En Davids dat weet niemand.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Cruijff moet zich alleen met voetbaltechnische zaken bezighouden man.
Wie niet?quote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef HeatWave het volgende:
Mulder wil hem ook liever slaan geloof ik.
Davids zit er omdat hij zwart is toch?quote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
sterker nog dat is zo afgesproken. De andere figuren zitten er voor de finaciele, juridische en media kant. En Davids dat weet niemand.
Cruijjff weet dat primaquote:Op maandag 12 december 2011 19:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
sterker nog dat is zo afgesproken. De andere figuren zitten er voor de finaciele, juridische en media kant. En Davids dat weet niemand.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Olep het volgende:
Uit een ander topic gestolen.
[ afbeelding ]
Die kwam hier vorige week donderdag al voorbij, beetje laat wtf.quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Olep het volgende:
Uit een ander topic gestolen.
[ afbeelding ]
Care, ik zie die net pas.quote:Op maandag 12 december 2011 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die kwam hier vorige week donderdag al voorbij, beetje laat wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |