een meisjequote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef Orea het volgende:
ik wil weten wat er in mijn buik zit zodat ik gericht kan gaan shoppen!
Een baby!!!!quote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef Orea het volgende:
ik wil weten wat er in mijn buik zit zodat ik gericht kan gaan shoppen!
Maar ik wilde een hondje!!!quote:Op maandag 12 december 2011 14:32 schreef Keshet het volgende:
[..]
Een baby!!!!
Sale bij Boden dus? Ff kijken!
Hondje heb ik wel voor jequote:
Die is inderdaad ERG leuk zegquote:
Ja, als 'k de jas heb.quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef Sorbootje het volgende:
Zou je niet gewoon eens een foto plaatsen?
Oww! Moet hebben!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef Kleurdoos het volgende:
kj
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/boys/younger-boys/5/2spewey!
bij hema? ik zag het ook al, even zien of er wat moois bij zit. voor mezelf, maar dat boeit nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb weer ingekocht, veel. allemaal knitwear voor mn homeboy![]()
gooi jij shirts in de droger dan?quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef Spewey het volgende:
Jurkjes vallen groot, dus 12-18 maanden zou goed zijn, shirtjes doe ik juist een maat groter, Zoë heeft maat 92 en daar koop ik 3-4 jaar voor.
nee , bij H&M en zara..ook dat broekje wat ik perfect vond voor de jouwesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij hema? ik zag het ook al, even zien of er wat moois bij zit. voor mezelf, maar dat boeit niet![]()
Leuk Spewey!die opdruk van die trui
wat stom
ik draag ook vaak alleen een hemd als ik jongste in de doek heb binnen. Veulste warm andersquote:
Ik heb ook al tien keer gekekenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben ik nou zo stom dat ik niet zie wat er mis is met die trui?
Ik kreeg een keer een spijkerbroek met gat erin. Teruggestuurd met reden erbij en heb nooit die 1,- extra hoeven betalen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Reilain het volgende:
Morgen maar eens uitzoeken wat ik hiermee kan..
Willum wel! Maar geen zin in extra verzendkosten
gewoon even bellen morgen en zeggen dat je hem wilt ruilen voor een ander exemplaar. Lijkt me niet dat ze daar zomaar extra verzendkosten voor rekenen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Reilain het volgende:
Morgen maar eens uitzoeken wat ik hiermee kan..
Willum wel! Maar geen zin in extra verzendkosten
Ik word ook wel beïnvloed door mn eigen ervaring met geeltinten, ze staan mijn jongens nietquote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik neig ook naar de bovenste
ik dacht dat het c&a was.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Meimeltje het volgende:
Ja ik zou hm ook niet houden hoor! Ik bedoelde alleen dat het eventueel wel had kunnen zijn dat het zo hoordeMaar mooi staat het niet nee.
Ik zat naar verkeerde letters te kijken, zoals bij die Cars trui van H&M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
dat hesje die je gemaakt hebt.. zoiets had ik gekocht bij H&M laatst! staat heel schattig op dat streeppakje ook!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef oeke het volgende:
Die is van de H&M, die heb ik ook klaar liggen.
Lex showt hem goed, KD! Ik kan nu helemaal niet wachten tot mijn druif er in zit!
Oja, dat kan ik me voorstellen, ik heb het ook geprobeerd bij elkaar, maar de kleuren hier passen net niet bij elkaar. Zeurpiet ben ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:11 schreef Kleurdoos het volgende:
dat hesje die je gemaakt hebt.. zoiets had ik gekocht bij H&M laatst! staat heel schattig op dat streeppakje ook!
Ik heb ze voor Eva bij de Hema gekocht. Maar Tyler is natuurlijk een stuk ouder, dus ik weet niet of ze hem ook zouden passen of dat Hema ze in verschillende maten heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik voor Tyler wantjes kan kopen, zonder duim eraan?
Degene die hij nu heeft blijft voor geen meter zitten, past gewoon niet goed qua duim.
Die had Matthias ook. Die moest alleen steeds huilen als ie hem aan hadquote:
Aaah die is wel heel erg leuk zeg en ook wel heel erg prijzig inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.sweetwilliamltd.com/index.php/baby-trouser-inge.html ohoh en die prijzen
aww too cute!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:
in bad geweest en nu in zn fijngebreide streepie
[ afbeelding ]
zoooo zachten ik heb m lekker in een 62 gepropt nog
en niels zn schapensloffies
ik ga m zelf breien!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aaah die is wel heel erg leuk zeg en ook wel heel erg prijzig inderdaad
Idd! Hij gaat ook terug..quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Stiemie het volgende:
Die print op die truiZou ik terugsturen inderdaad. Anders zit je straks de hele tijd dat ding recht te trekken als ze 'm aanheeft
![]()
Laatst deze voor mijn grote gekocht van little label de luxe. Lijkt me een lekkere winterjurk![]()
[ afbeelding ]
Thanks, ben maar even gaan kijken en best goed geslaagd voor mn jongens. Truien die in de webshop niet te zien zijn maar in de winkel dus nog volop hangen met 50% korting. Had nog ruim de keus in de maat die ik nodig had. Allemaal niet heel bijzonder, maar nog wat hoodies voor de koude dagen en wat shirts en een overhemdje.quote:
Was dat dan een 5Y die je had besteld? hoe lang is ze precies?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef Stiemie het volgende:
Snelle verzending bij little label. Heb het jurkje al binnen, maar het is te grootMaatje kleiner durf ik niet te doen want dan wordt het een 98/104 en ze heeft nu 104... Ga er maar iets anders voor uitzoeken denk ik want in de sale geen geld terug. Het bestelde shirtje zit trouwens perfect!
dat mag toch niet, met wet koop op afstand?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef Stiemie het volgende:
Snelle verzending bij little label. Heb het jurkje al binnen, maar het is te grootMaatje kleiner durf ik niet te doen want dan wordt het een 98/104 en ze heeft nu 104... Ga er maar iets anders voor uitzoeken denk ik want in de sale geen geld terug. Het bestelde shirtje zit trouwens perfect!
Ah ik bestel daar graag wat nieuws, dus een probleem is het niet. Zit alleen met het probleem dat het truitje en rokje dat ik samen wil bestellen net iets duurder is dus hoe moet ik dat dan doen? Morgen maar even mailen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]
dat mag toch niet, met wet koop op afstand?
Ja de 5 jaar, maar ze zit echt net boven maat 104. En het jurkje gaat zelf meer richting 110. Mijn moeder zei al dat ik het ook kon wassen en een rondje in de droger kon doen, maar dat vind ik toch wat riskant...quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Was dat dan een 5Y die je had besteld? hoe lang is ze precies?
das goed voor de portomonneequote:Op zaterdag 17 december 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Help, ik kan voor Lena niks leuks meer vinden.
Ow dan lees ik nog even mee voor de tips want dat probleem heb ik bij Sarah ook, broeken geen probleem, dus nu van die salopetten met een romper eronder is makkelijk... Maar een truitje of vest zit allemaal net niet.. 74 is te strak en 80 te wijdt net wat je zegt.. (en dan is al Jaël al haar al iets gekrompen kleding maat 80 zomerkleding dus dat schiet ook niet opquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, inderdaad. Maar ik was me wel een ongeluk.
Ze zit echt in een lastige maat nu. Veel spul in maat 80 is nog veel te groot, maar 74 past ze allang niet meer. En de pasvorm is vaak ook zo maf. Bijna alles zit te ruim om haar romp terwijl ze een behoorlijk buikje heeft! En jurkjes zitten vaak te breed en te kort.
Broekjes zijn geen probleem trouwens, maar het lukt me maar niet om leuke, goedzittende bovenkleding te vinden in kleuren die haar flatteren.
Mooi vestje, mooie kleur ook!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
MP, ik heb dit jurkje laatst bij de Hema gekocht en dat zit heel goed (al ben ik bang dat het gauw een tuniekje wordt):
[ afbeelding ]
En ik heb mijn zinnen op dit vestje gezet, maar dat is er al een tijdje niet meer in de goede maat:
[ afbeelding ]
Ow bij die die ik had dus niet echt heel vervelendquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is een sierstrikje, MP. Er zit een gewone drukknoopsluiting achter.
Lena heeft dit vestje in 2 kleuren, bruin en roze. De kleur roze staat haar absoluut niet. Het bruine vestje is wel mooi maar is weer zo'n onmogelijk model dat veel te groot en wijd zit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:56 schreef MamaPurk het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 91851 16000 74 5355 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En ik denk dat deze kleur Sarah erg mooi staat.
80! Tenzij het heel klein valt. Bij de Hema vallen vestjes soms ineens belachelijk klein.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:59 schreef wickie het volgende:
Ooohh dat is een lief jurkje, waar komt die vandaan? En welke maat zoek je dat blauwe vestje van de Hema, die hangen hier een hoop namelijk.
Daar was ik al een beetje bang voor. Fijn te weten dan hoef ik hem niet aan te schaffen;)quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lena heeft dit vestje in 2 kleuren, bruin en roze. De kleur roze staat haar absoluut niet. Het bruine vestje is wel mooi maar is weer zo'n onmogelijk model dat veel te groot en wijd zit.
H&Mquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:36 schreef PureEvil het volgende:
Relain, mooie kerstoutfit ! Waar hebben jullie die vandaan? (nieuwsgierig is...)
Je bent gewoon te kritischquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Moraal van het verhaal: ik dacht dat het veel makkelijker zou worden om voor een meisje kleding te kopen, maar ik vind het vooral moeilijker.
ik vind dat juist wel fijn, die ruime pasvormquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lena heeft dit vestje in 2 kleuren, bruin en roze. De kleur roze staat haar absoluut niet. Het bruine vestje is wel mooi maar is weer zo'n onmogelijk model dat veel te groot en wijd zit.
Adidas:quote:
In theorie ben ik het met je eens, en ik vind het bij Elin heel dottig staan. (Dat snoetje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik vind dat juist wel fijn, die ruime pasvormhet lijkt me lekker zitten voor ze, luchtige laagjes zeg maar.
okee thnx ga ik dat eens proberen en donkerbruin kan ze dat ook goed hebben??quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef Linda2205 het volgende:
MP, lotte is ook roodharig en zij kan heel goed grijs hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |