Mooi vestje, mooie kleur ook!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
MP, ik heb dit jurkje laatst bij de Hema gekocht en dat zit heel goed (al ben ik bang dat het gauw een tuniekje wordt):
[ afbeelding ]
En ik heb mijn zinnen op dit vestje gezet, maar dat is er al een tijdje niet meer in de goede maat:
[ afbeelding ]
Ow bij die die ik had dus niet echt heel vervelendquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is een sierstrikje, MP. Er zit een gewone drukknoopsluiting achter.
Lena heeft dit vestje in 2 kleuren, bruin en roze. De kleur roze staat haar absoluut niet. Het bruine vestje is wel mooi maar is weer zo'n onmogelijk model dat veel te groot en wijd zit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:56 schreef MamaPurk het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 91851 16000 74 5355 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En ik denk dat deze kleur Sarah erg mooi staat.
80! Tenzij het heel klein valt. Bij de Hema vallen vestjes soms ineens belachelijk klein.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:59 schreef wickie het volgende:
Ooohh dat is een lief jurkje, waar komt die vandaan? En welke maat zoek je dat blauwe vestje van de Hema, die hangen hier een hoop namelijk.
Daar was ik al een beetje bang voor. Fijn te weten dan hoef ik hem niet aan te schaffen;)quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lena heeft dit vestje in 2 kleuren, bruin en roze. De kleur roze staat haar absoluut niet. Het bruine vestje is wel mooi maar is weer zo'n onmogelijk model dat veel te groot en wijd zit.
H&Mquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:36 schreef PureEvil het volgende:
Relain, mooie kerstoutfit ! Waar hebben jullie die vandaan? (nieuwsgierig is...)
Je bent gewoon te kritischquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
Moraal van het verhaal: ik dacht dat het veel makkelijker zou worden om voor een meisje kleding te kopen, maar ik vind het vooral moeilijker.
ik vind dat juist wel fijn, die ruime pasvormquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lena heeft dit vestje in 2 kleuren, bruin en roze. De kleur roze staat haar absoluut niet. Het bruine vestje is wel mooi maar is weer zo'n onmogelijk model dat veel te groot en wijd zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |