Idd! Hij gaat ook terug..quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Stiemie het volgende:
Die print op die truiZou ik terugsturen inderdaad. Anders zit je straks de hele tijd dat ding recht te trekken als ze 'm aanheeft
![]()
Laatst deze voor mijn grote gekocht van little label de luxe. Lijkt me een lekkere winterjurk![]()
[ afbeelding ]
Thanks, ben maar even gaan kijken en best goed geslaagd voor mn jongens. Truien die in de webshop niet te zien zijn maar in de winkel dus nog volop hangen met 50% korting. Had nog ruim de keus in de maat die ik nodig had. Allemaal niet heel bijzonder, maar nog wat hoodies voor de koude dagen en wat shirts en een overhemdje.quote:
Was dat dan een 5Y die je had besteld? hoe lang is ze precies?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef Stiemie het volgende:
Snelle verzending bij little label. Heb het jurkje al binnen, maar het is te grootMaatje kleiner durf ik niet te doen want dan wordt het een 98/104 en ze heeft nu 104... Ga er maar iets anders voor uitzoeken denk ik want in de sale geen geld terug. Het bestelde shirtje zit trouwens perfect!
dat mag toch niet, met wet koop op afstand?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef Stiemie het volgende:
Snelle verzending bij little label. Heb het jurkje al binnen, maar het is te grootMaatje kleiner durf ik niet te doen want dan wordt het een 98/104 en ze heeft nu 104... Ga er maar iets anders voor uitzoeken denk ik want in de sale geen geld terug. Het bestelde shirtje zit trouwens perfect!
Ah ik bestel daar graag wat nieuws, dus een probleem is het niet. Zit alleen met het probleem dat het truitje en rokje dat ik samen wil bestellen net iets duurder is dus hoe moet ik dat dan doen? Morgen maar even mailen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:12 schreef DJMomo het volgende:
[..]
dat mag toch niet, met wet koop op afstand?
Ja de 5 jaar, maar ze zit echt net boven maat 104. En het jurkje gaat zelf meer richting 110. Mijn moeder zei al dat ik het ook kon wassen en een rondje in de droger kon doen, maar dat vind ik toch wat riskant...quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Was dat dan een 5Y die je had besteld? hoe lang is ze precies?
das goed voor de portomonneequote:Op zaterdag 17 december 2011 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Help, ik kan voor Lena niks leuks meer vinden.
Ow dan lees ik nog even mee voor de tips want dat probleem heb ik bij Sarah ook, broeken geen probleem, dus nu van die salopetten met een romper eronder is makkelijk... Maar een truitje of vest zit allemaal net niet.. 74 is te strak en 80 te wijdt net wat je zegt.. (en dan is al Jaël al haar al iets gekrompen kleding maat 80 zomerkleding dus dat schiet ook niet opquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, inderdaad. Maar ik was me wel een ongeluk.
Ze zit echt in een lastige maat nu. Veel spul in maat 80 is nog veel te groot, maar 74 past ze allang niet meer. En de pasvorm is vaak ook zo maf. Bijna alles zit te ruim om haar romp terwijl ze een behoorlijk buikje heeft! En jurkjes zitten vaak te breed en te kort.
Broekjes zijn geen probleem trouwens, maar het lukt me maar niet om leuke, goedzittende bovenkleding te vinden in kleuren die haar flatteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |