nee , bij H&M en zara..ook dat broekje wat ik perfect vond voor de jouwesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij hema? ik zag het ook al, even zien of er wat moois bij zit. voor mezelf, maar dat boeit niet![]()
Leuk Spewey!die opdruk van die trui
wat stom
ik draag ook vaak alleen een hemd als ik jongste in de doek heb binnen. Veulste warm andersquote:
Ik heb ook al tien keer gekekenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben ik nou zo stom dat ik niet zie wat er mis is met die trui?
Ik kreeg een keer een spijkerbroek met gat erin. Teruggestuurd met reden erbij en heb nooit die 1,- extra hoeven betalen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Reilain het volgende:
Morgen maar eens uitzoeken wat ik hiermee kan..
Willum wel! Maar geen zin in extra verzendkosten
gewoon even bellen morgen en zeggen dat je hem wilt ruilen voor een ander exemplaar. Lijkt me niet dat ze daar zomaar extra verzendkosten voor rekenen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef Reilain het volgende:
Morgen maar eens uitzoeken wat ik hiermee kan..
Willum wel! Maar geen zin in extra verzendkosten
Ik word ook wel beïnvloed door mn eigen ervaring met geeltinten, ze staan mijn jongens nietquote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik neig ook naar de bovenste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |