een meisjequote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef Orea het volgende:
ik wil weten wat er in mijn buik zit zodat ik gericht kan gaan shoppen!
Een baby!!!!quote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef Orea het volgende:
ik wil weten wat er in mijn buik zit zodat ik gericht kan gaan shoppen!
Maar ik wilde een hondje!!!quote:Op maandag 12 december 2011 14:32 schreef Keshet het volgende:
[..]
Een baby!!!!
Sale bij Boden dus? Ff kijken!
Hondje heb ik wel voor jequote:
Die is inderdaad ERG leuk zegquote:
Ja, als 'k de jas heb.quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef Sorbootje het volgende:
Zou je niet gewoon eens een foto plaatsen?
Oww! Moet hebben!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef Kleurdoos het volgende:
kj
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/boys/younger-boys/5/2spewey!
bij hema? ik zag het ook al, even zien of er wat moois bij zit. voor mezelf, maar dat boeit nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb weer ingekocht, veel. allemaal knitwear voor mn homeboy![]()
gooi jij shirts in de droger dan?quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef Spewey het volgende:
Jurkjes vallen groot, dus 12-18 maanden zou goed zijn, shirtjes doe ik juist een maat groter, Zoë heeft maat 92 en daar koop ik 3-4 jaar voor.
nee , bij H&M en zara..ook dat broekje wat ik perfect vond voor de jouwesquote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij hema? ik zag het ook al, even zien of er wat moois bij zit. voor mezelf, maar dat boeit niet![]()
Leuk Spewey!die opdruk van die trui
wat stom
ik draag ook vaak alleen een hemd als ik jongste in de doek heb binnen. Veulste warm andersquote:
Ik heb ook al tien keer gekekenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben ik nou zo stom dat ik niet zie wat er mis is met die trui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |