In theorie ben ik het met je eens, en ik vind het bij Elin heel dottig staan. (Dat snoetje!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik vind dat juist wel fijn, die ruime pasvormhet lijkt me lekker zitten voor ze, luchtige laagjes zeg maar.
okee thnx ga ik dat eens proberen en donkerbruin kan ze dat ook goed hebben??quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef Linda2205 het volgende:
MP, lotte is ook roodharig en zij kan heel goed grijs hebben
Louise Qui?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Compleet offtopic, maar die Louise Roe mag hier wel eens langskomen om mij een make-over te geven.
is dat die van MTV? Plain jane? heb ik vanmiddag toevallig naar zitten kijkn... en pfffff mijn makeover moet ik eerst zelf maar wat aan doen... (lees; laat staan al die lekkere dingen....)quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Compleet offtopic, maar die Louise Roe mag hier wel eens langskomen om mij een make-over te geven.
Ik kan geen fotos plakken hier, ik geef op facebook wel een gil bij wat fotosquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
okee thnx ga ik dat eens proberen en donkerbruin kan ze dat ook goed hebben??
nadeel is dat het slecht fotografeert... door de donkere kleren krijg ik dan heel vaak een spierwitte vlek op de fotoquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:44 schreef mignonne het volgende:
je hebt gekloond BJ ik gok dat Liene ook wel alles kan hebben
en ik vind Evie zwart juist leuk staan door haar blonde haar, lekker contrast.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nadeel is dat het slecht fotografeert... door de donkere kleren krijg ik dan heel vaak een spierwitte vlek op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |