abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105708052
die vestjes heb ik ook; Liene draagt ze nu in 68, maar vind het model ook wel wat wijd idd...

en over Next gesproken; ik ga Evie morgen dr nieuwe spijkerjurk eens aantrekken ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105708141
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:31 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik vind dat juist wel fijn, die ruime pasvorm :D het lijkt me lekker zitten voor ze, luchtige laagjes zeg maar.
In theorie ben ik het met je eens, en ik vind het bij Elin heel dottig staan. (Dat snoetje! :D O+ ) Maar bij Lena werkt het op een of andere manier niet. Die lijkt dan een soort romp zonder pootjes te zijn of zo.

Ze draagt nu ook gewoon te grote 80, want we moeten toch iets. Maar ik zou zo graag meer van die fijne Hema-vestjes hebben die werkelijk perfect zaten. Als ze die weer hebben in de goede kleuren dan ga ik grof inslaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105708169
Zoe, wat een fijne kleertjes heb je al gekocht! O+

Wat ziet Ivan er leuk uit in zijn winteroutfit! O+
En Lena, is gewoon een mooike. Ik ken je probleem (nog) niet, alhoewel ik op mijn zoektocht naar een roze rompertje voor onder het eerste pakje wel al tegen wat smaakverschillen aanliep. Zo vind ik de meeste kleuren roze lelijk. :Y)

Elin, toetje! O+ Wat heeft ze toch een guitig koppie, Mignonne, gewoon om te zoenen!

Momenteel ben ik ook best tevreden over Ko's kleding. Ik dacht dat ik het moeilijker zou vinden naarmate hij ouder is en ik vind de meeste kleertjes ook minder voor jongens naarmate ze ouder worden maar met goed combineren lukt het wel....
Deze is stoer:

Deze wat gek:

Deze lekker huiselijk:
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_105708234
Die tweede outfit! :D

Ik vind het voor Ivan nu ook heel makkelijk shoppen. Maar Ivan is altijd best makkelijk geweest want alles lijkt hem gewoon te staan.

En wat ziet Ko er stoer uit op die eerste outfit! O+ Ik kan een beetje baggy steeds meer waarderen, en Ivan kan het ook steeds beter hebben.
pi_105708289
Ik loop morgen even de Hema in voor je (op zondag voortaan, jippie).

Next valt tegen zeg.. Alle leuke dingen weg..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105708309
MP, lotte is ook roodharig en zij kan heel goed grijs hebben :Y
Lotte!
Noah!
pi_105708323
Haha Claudia, vandaag waren zijn lange broeken op. (P had ook wat schone broeken in de was gegooid. :') )
En dus deze creatieve oplossing, maar ik vond het superleuk staan! Van die lange benen kreeg hij erdoor. Of ze werden extra geaccentueerd. ;)

Ik denk dat Ko ook best veel staat in principe. Maar ja, ik houd van heel veel dingen niet. Zoals polokraagjes, of cijfers, of letters of ruitjesbloezen of....
pi_105708353
haha dat heb ik ook Oeks :D ik geloof dat min of meer alles wel zal staan, de vraag is eerder of ik er tegenaan wil kijken :P
:)
pi_105708364
ahhh Ko O+ blijf die kontjes in leggings en maillotjes zo aandoenlijk vinden..... vind Evie in romper met legging ook zo O+ O+ O+
pi_105708367
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef Linda2205 het volgende:
MP, lotte is ook roodharig en zij kan heel goed grijs hebben :Y
okee thnx ga ik dat eens proberen en donkerbruin kan ze dat ook goed hebben??
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105708381
Compleet offtopic, maar die Louise Roe mag hier wel eens langskomen om mij een make-over te geven.
pi_105708412
en herkenbaar; Evie kan ook bijna alle kleuren hebben... zowel fel als neutraal, ook zwart/grijs staat dr goed (ondanks het witte haar)...
Liene weet ik nog niet zo goed...
pi_105708434
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Compleet offtopic, maar die Louise Roe mag hier wel eens langskomen om mij een make-over te geven.
Louise Qui?
pi_105708442
Wie?
pi_105708458
je hebt gekloond BJ ik gok dat Liene ook wel alles kan hebben :+

en ik vind Evie zwart juist leuk staan door haar blonde haar, lekker contrast.
pi_105708464
ohja, en wie, claudia? :P
pi_105708467
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
is dat die van MTV? Plain jane? heb ik vanmiddag toevallig naar zitten kijkn... en pfffff mijn makeover moet ik eerst zelf maar wat aan doen... (lees; laat staan al die lekkere dingen....)
pi_105708486
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

okee thnx ga ik dat eens proberen en donkerbruin kan ze dat ook goed hebben??
Ik kan geen fotos plakken hier, ik geef op facebook wel een gil bij wat fotos :) maar ik vind donkere kleuren wel kunnen ja
Lotte!
Noah!
pi_105708491

Ivan, Lena en ik hebben vandaag de Plain Jane-marathon gekeken op MTV. :7 Kennen jullie dat niet? Aanrader! Wat een leuk, lief en mooi gemaakt programma is dat. O+
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:45:54 #170
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_105708493
Ik vind wel dat next niet zo snel dingen levert als ze beweren.
Vooral niet als je op donderdag/vrijdag besteld, heel raar.
pi_105708494
Mette vooral felle kleuren, en blauw en zwart (heb ik laatst ontdekt, staat haar geweldig)

Wies is meer van de ingetogen kleuren en grijstinten. Dat felle staat haar totaal niet. Klassieke kleuren staan haar heel mooi.
pi_105708498
Haha, Mignonne, dat ja! :P

BJ, kontjes he? O+
En op die legging foto vind ik Ko zijn voetjes zo aandoenlijk. Ik blijf er naar kijken. :D
pi_105708499
aaah mtv... ben je weer slechte series aan t kijken? :P
pi_105708512
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:44 schreef mignonne het volgende:
je hebt gekloond BJ ik gok dat Liene ook wel alles kan hebben :+

en ik vind Evie zwart juist leuk staan door haar blonde haar, lekker contrast.
nadeel is dat het slecht fotografeert... door de donkere kleren krijg ik dan heel vaak een spierwitte vlek op de foto ;)
pi_105708541
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nadeel is dat het slecht fotografeert... door de donkere kleren krijg ik dan heel vaak een spierwitte vlek op de foto ;)
_O-
pi_105708557
Oh MTV, dat heb ik niet. Nouja, meer tijd om te webwinkelen. :)
pi_105708577
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

flits uit, klaar. slotje. ^O^
flitsers moeten sowieso verboden worden :P
pi_105708595
Maar Plain Jane is écht heel leuk! De meisjes die eraan meedoen zijn lief en slim. En aan het einde vertellen ze hun crush over hun gevoelens. Dan zie je die jongens helemaal glimmen. Pff. O+ Echte 'feel good'-televisie.

Voorheen keek ik meteen dat programma erachteraan over te dikke jongeren die in één zomer gigantisch afvallen. Ook zo goed gemaakt, en meteen een aardige motivatie.
pi_105708633
blote voetjes zijn ook O+ Oeks... ik had ook zo'n foto van de week:
en mijn kind wil in huis nooit sokken of sloffen aan de laatste tijd...
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:50:00 #180
298315 SacreCoeur
pi_105708634
ik kijk echt bijna elke mtv serie, zit nog binnen de leeftijdscategorie natuurlijk :')
maar plain jane sla ik over :P
pi_105708701
BJ, mijn grote dame wil dat ook niet! Trekt het anders gelijk weer uit, al heeft ze steenkoude poten.
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:53:21 #182
298315 SacreCoeur
pi_105708753
zo k moest even 2 keer kijken voordat ik het zag :P <3 jurkje
pi_105708794
Ivan is helemaal wild van deze sokken:

Die houdt hij altijd wel aan.
pi_105708823
Oh, Ko wil ook geen slofjes aan. -O-
En ik heb van die lekkere spaanse sloffen gekocht voor hem. Als we thuiskomen moeten schoenen en sokken meteen uit!
Wat ziet Evie er lief uit op die foto! Lekker loungen.

Claudia, ik geloof je meteen! Het klinkt als tv waar ik vroeger continu naar keek en toen mijn tv stuk ging vond ik dat een mooi moment om geen nieuwe te kopen. Ik was echt verslaafd. :@
Nu ben ik internetverslaafd zoals P. zegt. -O-
pi_105708844
@SC ja je jurkje!! je komt gewoon als geroepen :)

kunt dr zo weinig van zien he? heb wel een betere... en vandaag had ze het shirtje aan, met een zwart tule rokje en was ze ángelina ballerina'..... ;)
pi_105708929

Blote voeten, altijd.. Bbrrrr, krijg het er altijd koud van.

Hema outfit met Zeeman legging.
pi_105709082
Oh, Mette heeft ook al zulke lieve voetjes! O+
De onderbuurvrouw is nooit thuis daardoor is de vloer vrij koud hier. Aan de andere kant kan Ko daardoor wel rondtrippelen zonder dat we steeds moeten zeggen dat hij zachtjes moet doen. Op de kresj ligt vloerverwarming, dat is zo fijn!
pi_105709083
ja en het ergste en weet niet of Mette dat ook doet; heeeeel vaak; MOET mama dan ook de sokken uit ;). En dat doet ze dan ook zelf...
(eerst vraagt ze met dr allerliefste stemmetje, mama ook sokken uit?)
pi_105709153
Ivan doet juist de godganse dag mijn sloffen bij me aan.
pi_105709183
Pfft, nee gelukkig niet. Ko vind het prima dat ik wel sokken of sloffen aan heb.
Helaas helpt het niet als ik hem wil overhalen iets aan te doen.
pi_105709204
oudste hier draagt nooit sokken of sloffen. Ik ook niet dus ik snap dat wel :P jongste laat het wel aan.
pi_105709216
Dan zeg ik dus, 'ben malle Pietje niet!' dat heb ik haar dus snel afgeleerd, nu doet ze het bij R :+
pi_105709282
oo Evie wil altijd hetzelfde als mama; en is dan heeeeeel trots...
En ik doe mijn sokken ook direct weer aan vaak hha... brrrr koude voeten...
pi_105709394
Jaël wil ook nooit slofjes aan, dus bedacht dan gaan we de stad in mag zij slofjes uitzoeken en dan doet ze ze vast aan. Zij oerlelijke dorasloffen uitgezocht (wel schattig hoor) de eerste week sleepte ze ze overal mee naar toe en nu staan ze werkeloos onder tafel, arme dora's ;)
Sarah heeft nu ook door hoe ze haar slofjes uit kan trappelen dus daar neem ik ook de moeite al niet meer voor om haar slofjes aan te doen. Gelukkig is het hier in huis altijd redelijk warm, ik loop zelf ook altijd op sokken, dus ik ben zelf wel een goede graadmeter.
pi_105709644
Mette trek de godsganse dag haar regenlaarsen en gewone laarsjes (zelf ook de rits dichtmaken en ook nog een de goede kant telkens aantrekken, ben zo trots op haar) aan onder luid geroep 'laars aan!!'
Ze zoekt ook haar eigen kleren uit die ze aan wil. Ik geef haar telkens de keuze uit 2 dingen, anders word ik helemaal gek.
pi_105709713
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:18 schreef wickie het volgende:
Mette trek de godsganse dag haar regenlaarsen en gewone laarsjes (zelf ook de rits dichtmaken en ook nog een de goede kant telkens aantrekken, ben zo trots op haar) aan onder luid geroep 'laars aan!!'
Ze zoekt ook haar eigen kleren uit die ze aan wil. Ik geef haar telkens de keuze uit 2 dingen, anders word ik helemaal gek.
Evie kiest ook zelf; maar idd als ik meer dan 2-3 dingen laat zien'; dan zegt ze op alles Neeeeeeeeej; maar een heel ondeugend lachje..
pi_105709800
Jaël mag ook vaak kiezen en vanmorgen mocht ze kiezen tussen een jurkje en een rokje en toen keek ze heel bedachtzaam en zei, "doe maar allebei" _O-
pi_105710142

Lena?
pi_105715807
misschien een tip voor de mama's die die merken leuk vinden? ik zie dat bij Wehkamp onder andere de Devlab, Cliq, Braqueez ofzo en Red Rag laarzen/schoenen met flinke korting gaan, bijna voor de helft.
pi_105715863
Wickie, dat onderste jurkje dat je post is zo'n fijn jurkje in een mooi blauw/grijzige kleur. Staat mijn kleine heel mooi. Ik heb verder niets van Name It, maar met deze ben ik blij.

Waar heb je dat paarse jurkje gevonden? Dat zouden we hier ook veel plezier van kunnen hebben.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')