ik dacht dat het c&a was.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Meimeltje het volgende:
Ja ik zou hm ook niet houden hoor! Ik bedoelde alleen dat het eventueel wel had kunnen zijn dat het zo hoordeMaar mooi staat het niet nee.
Ik zat naar verkeerde letters te kijken, zoals bij die Cars trui van H&M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
dat hesje die je gemaakt hebt.. zoiets had ik gekocht bij H&M laatst! staat heel schattig op dat streeppakje ook!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef oeke het volgende:
Die is van de H&M, die heb ik ook klaar liggen.
Lex showt hem goed, KD! Ik kan nu helemaal niet wachten tot mijn druif er in zit!
Oja, dat kan ik me voorstellen, ik heb het ook geprobeerd bij elkaar, maar de kleuren hier passen net niet bij elkaar. Zeurpiet ben ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:11 schreef Kleurdoos het volgende:
dat hesje die je gemaakt hebt.. zoiets had ik gekocht bij H&M laatst! staat heel schattig op dat streeppakje ook!
Ik heb ze voor Eva bij de Hema gekocht. Maar Tyler is natuurlijk een stuk ouder, dus ik weet niet of ze hem ook zouden passen of dat Hema ze in verschillende maten heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik voor Tyler wantjes kan kopen, zonder duim eraan?
Degene die hij nu heeft blijft voor geen meter zitten, past gewoon niet goed qua duim.
Die had Matthias ook. Die moest alleen steeds huilen als ie hem aan hadquote:
Aaah die is wel heel erg leuk zeg en ook wel heel erg prijzig inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.sweetwilliamltd.com/index.php/baby-trouser-inge.html ohoh en die prijzen
aww too cute!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:
in bad geweest en nu in zn fijngebreide streepie
[ afbeelding ]
zoooo zachten ik heb m lekker in een 62 gepropt nog
en niels zn schapensloffies
ik ga m zelf breien!quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aaah die is wel heel erg leuk zeg en ook wel heel erg prijzig inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |