Bij bob shop geloof ik, die hadden een dag aanbieding voor 380 euro, gratis bezorging.quote:
En weer Truus fans erbij!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bij bob shop geloof ik, die hadden een dag aanbieding voor 380 euro, gratis bezorging.
Eerste ervaring is positief, het bakje zat helemaal vol! Truuskon onder en achter de bank waar we normaal gesproken niet goed bij kunnen. Minpuntjes waren dat Truus de eetbakjes van de katten kon verschuiven, en 2 keer vast kwam te zitten bij een drempel. Daar kunnen we wel zo een wall plaatsen.
De katten lijken het ook prima te vinden, niet echt bang maar ze hebben het hele proces wel geobserveerd.
Goed te horen, zojuist besteld!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bij bob shop geloof ik, die hadden een dag aanbieding voor 380 euro, gratis bezorging.
Eerste ervaring is positief, het bakje zat helemaal vol! Truuskon onder en achter de bank waar we normaal gesproken niet goed bij kunnen. Minpuntjes waren dat Truus de eetbakjes van de katten kon verschuiven, en 2 keer vast kwam te zitten bij een drempel. Daar kunnen we wel zo een wall plaatsen.
De katten lijken het ook prima te vinden, niet echt bang maar ze hebben het hele proces wel geobserveerd.
Precies!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:29 schreef het-is-mij het volgende:
Echt een geweldige uitvinding en nu hebben we er een afstandsbediening erbij dus ze staat nu onder de bank, opgeruimd staat netjes
Ik zal er eens op letten als Truus boven bezig is. De vorige keer dat ze boven aan stond hadden we beneden de TV aan maar ik heb eigenlijk niks gehoord... (Ook houten vloer)quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef junkiexp het volgende:
Roomba 564 PET is binnen, wat een geweldig ding zeg, ben nu al helemaal tevreden!!!!!
Heeft even een paar minuten gereden en staat nu te laden.
Morgen onder toezicht maar eens laten rijden, dan eens kijken wat ik nog moet doen om het huis robot proof te krijgen.
Wij hebben trouwen een houten verdiepingsvloer, daaroverheen OSB platen, dan isolatie en dan laminaat.
Ik hoor het toch wel een beetje bulderen als de roomba aan het rijden is, meer mensen hier last van?
De onderburen zullen niet blij zijn dan als ik hem in de late avond aan zet.
Ze hadden dat voorste wieltje ook beter van zacht materiaal kunnen maken.
Ik denk al dat ik weet hoe het komt, wij hebben laminaat met een V-groef, en daar rijdt ze dan haaks overheen en dat zal wel bonken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten als Truus boven bezig is. De vorige keer dat ze boven aan stond hadden we beneden de TV aan maar ik heb eigenlijk niks gehoord... (Ook houten vloer)
Dat is het mooie van Roomba. Voor een tientje koop je een nieuwe bovenkant / kap.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef junkiexp het volgende:
Mijn Roomba heeft al 2 diepe krassen aan de bovenkant![]()
Had zichzelf vastgereden op een schuin stuk puntig metaal onder het bed, van de elektrische lattenbodem.
Dat is wel een volhoudertje hoor
iAdapt™-schoonmaaktechnologiequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:10 schreef leonieke het volgende:
Maar hoe kan dat ding nu weten hoe groot onze kamer is en dat er nergens nog achter een hoekje een extra ruimte is?
Ik mag het me eigenlijk niet afvragen, maar ik doe het toch
Serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:39 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Roomba. Voor een tientje koop je een nieuwe bovenkant / kap.
Nee?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh, bij ons vind ik eigenlijk niet dat ie vertraagt bij een obstakel. Het is net een botsautotje.
Edit: Oops, overheen gekeken dat er inmiddels veel nieuwe posts waren. Maar ging dus over dat de Roomba vertraagt bij obstakels
Hmm, zal beter opletten de vorige keer, maar ik had niet het gevoel dat het zo was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee?
Bij ons komt hij er op af rijden, vertraagd dan er rijdt er zachtjes tegenaan
Ook de 564 pet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |