Dat is het mooie van Roomba. Voor een tientje koop je een nieuwe bovenkant / kap.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef junkiexp het volgende:
Mijn Roomba heeft al 2 diepe krassen aan de bovenkant
Had zichzelf vastgereden op een schuin stuk puntig metaal onder het bed, van de elektrische lattenbodem.
Dat is wel een volhoudertje hoor
iAdapt™-schoonmaaktechnologiequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:10 schreef leonieke het volgende:
Maar hoe kan dat ding nu weten hoe groot onze kamer is en dat er nergens nog achter een hoekje een extra ruimte is?
Ik mag het me eigenlijk niet afvragen, maar ik doe het toch
Serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:39 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Roomba. Voor een tientje koop je een nieuwe bovenkant / kap.
Nee?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh, bij ons vind ik eigenlijk niet dat ie vertraagt bij een obstakel. Het is net een botsautotje.
Edit: Oops, overheen gekeken dat er inmiddels veel nieuwe posts waren. Maar ging dus over dat de Roomba vertraagt bij obstakels
Hmm, zal beter opletten de vorige keer, maar ik had niet het gevoel dat het zo was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee?
Bij ons komt hij er op af rijden, vertraagd dan er rijdt er zachtjes tegenaan
Ook de 564 pet.
Hier is het nog nieuw, dus dan is het wel leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef lezzer het volgende:
Ik ben echt gestopt om de logica achter het apparaat te willen weten hoor
Ik zet 'm aan, en een tijdje later is ie klaar. En het lijkt dan of hij overal geweest is.
http://www.cyberhuis.nl/o(...)aceplace-silver.htmlquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Die bovenkanten zijn wel duur hoor, die heb je niet voor een tientje.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hier is het nog nieuw, dus dan is het wel leuk
Das toch niet de hele kap man, das alleen de face platequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
http://www.cyberhuis.nl/o(...)aceplace-silver.html
Die is ook beschadigd dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das toch niet de hele kap man, das alleen de face plate
Daar willen we hier dan wel een foto van zienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:46 schreef Keshet het volgende:
.................
en er ook nog een foute cover voor knutselen.
Zit er op alle roomba s een handvat?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb trouwens ook ontdekt dat we een handgreep erop hebben zitten, erg handig
Haha goede koop hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:14 schreef Keshet het volgende:
Maar natuurlijk.
Bij elk mailtje dat ik nu krijg zit ik te hopen dat 't een melding is dat Goomba verstuurd is.
De onze heet "Boemba", je snapt de naam wel als je hem hebt...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:46 schreef Keshet het volgende:
De mijne is besteld!
Ik ga 'm Goomba noemen.
en er ook nog een foute cover voor knutselen.
Yep, waarom? Kweet ut niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef junkiexp het volgende:
Hij lijkt dan ook wel harder te rijden dan normaal, een soort boost
Meer mensen die dit herkennen?
Yep.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:20 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Zit er op alle roomba s een handvat?
Ligt aan het obstakel, de breedte en de kleur. Witte obstakels gaan beter dan zwarte.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Hmm, zal beter opletten de vorige keer, maar ik had niet het gevoel dat het zo was.
Dat mag ook hoor, wordtie niet boos van, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik pak m altijd aan de zijkanten
Nou, gisteren had ie wel m'n iPhone lader opgegetenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef Sangroid het volgende:
Dat mag ook hoor, wordtie niet boos van, toch?
Misschien is dit wat voor je?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef junkiexp het volgende:
Ze hadden dat voorste wieltje ook beter van zacht materiaal kunnen maken.
Hehe, toevallig van de week bij ons ook een iPod-snoertje te pakken gehad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, gisteren had ie wel m'n iPhone lader opgegeten
Jij bent heel goed bezig, ik wou zelf al wat maken maar dit is nog beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:49 schreef Sangroid het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je?
http://www.cyberhuis.nl/o(...)orwiel-assembly.html
Heej Coelho,quote:Op maandag 26 december 2011 17:18 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik blijf 'm pluggen omdat ik er erg tevreden mee ben, maar waarom neem je geen Neato? Die kan dit nl. wel, zonder extra accessoires als lighthouses enz. Als ik de deuren open laat worden garage, bijkeuken, keuken kamer, werkkamer, toilet, garderobe en hal (150m2) een voor een gedaan. Neato rijdt bijvoorbeeld door 3 vertrekken terug om te laden en rijdt daarna terug naar de plek waar ze gestopt is om verder te gaan.
Kijk, een medestanderquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef nappel2 het volgende:
[..]
Heej Coelho,
Wij hebben de neato nu al een tijdje en zijn ook zeer tevreden.
Een paar topics terug heb ik de neato ook proberen aan te prijzen, maar toen kwam iemand met een filmpje op de proppen waarbj een neato zo'n 5 tot 10 cm uit de hoek alles liet liggen. Daarna pakte een roomba het poeder wel mee (nou ja, maakte er strepen overheen en zwiepte alles in het rond). Dit is niet zoals de neato het bij mij doet.
Maar eerlijk is eerlijk; groot vuil binnen 1cm uit de hoek wordt niet aangezogen..
Mijn zus heeft thuis een roomba 7nogwat, die had ze aangeschaft vlak voordat ik de neato kreeg.
Nu wil ze een neato...
Als je mijn post als bashen ziet dan ligt het of aan mijn schrijfstijl of aan jouw lezen, ik wilde nl. alleen maar duidelijk maken waarom IK voor Neato gekozen heb. Heb mijns inziens niemand beledigd en alleen MIJN mening onderbouwd. Uiteraard is het jouw goed recht om voor Roomba te kiezen, sterker nog, dat was ook mijn eerste keuze tot ik me in Neato ging verdiepenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:34 schreef Sangroid het volgende:
^^^
Ja uh, maakt mij niet uit wat voor merk jij hebt, hoor. Het gaat hier over Stofzuiger robot(s) in het algemeen, toch?
Jij blij met je Neato, ik blij met de Roomba, wij allebei blij.
En laten we dat vooral zo houden en elkaar lekker informeren en vragen beantwoorden, als we elkaar gaan bashen over de keuzes die men gemaakt heeft, dan ben ik hier zo weer pleite.
dat kan de neato denk nietquote:
Daarom, en ik heb alles drempelloos gemaakt dus ik gooi in de ochtend de deur open ze kan haar gang gaanquote:Op zondag 15 januari 2012 11:25 schreef Sangroid het volgende:
^^
Jeumig, heb je net je topic "De hoekmaisonette van Junkiexp" gelezen
Sja, dan is een extra hulpje in de huishouding zeker handig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |