Dat is het mooie van Roomba. Voor een tientje koop je een nieuwe bovenkant / kap.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef junkiexp het volgende:
Mijn Roomba heeft al 2 diepe krassen aan de bovenkant![]()
Had zichzelf vastgereden op een schuin stuk puntig metaal onder het bed, van de elektrische lattenbodem.
Dat is wel een volhoudertje hoor
iAdapt™-schoonmaaktechnologiequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:10 schreef leonieke het volgende:
Maar hoe kan dat ding nu weten hoe groot onze kamer is en dat er nergens nog achter een hoekje een extra ruimte is?
Ik mag het me eigenlijk niet afvragen, maar ik doe het toch
Serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:39 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Roomba. Voor een tientje koop je een nieuwe bovenkant / kap.
Nee?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:16 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh, bij ons vind ik eigenlijk niet dat ie vertraagt bij een obstakel. Het is net een botsautotje.
Edit: Oops, overheen gekeken dat er inmiddels veel nieuwe posts waren. Maar ging dus over dat de Roomba vertraagt bij obstakels
Hmm, zal beter opletten de vorige keer, maar ik had niet het gevoel dat het zo was.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee?
Bij ons komt hij er op af rijden, vertraagd dan er rijdt er zachtjes tegenaan
Ook de 564 pet.
Hier is het nog nieuw, dus dan is het wel leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef lezzer het volgende:
Ik ben echt gestopt om de logica achter het apparaat te willen weten hoor
Ik zet 'm aan, en een tijdje later is ie klaar. En het lijkt dan of hij overal geweest is.
http://www.cyberhuis.nl/o(...)aceplace-silver.htmlquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Die bovenkanten zijn wel duur hoor, die heb je niet voor een tientje.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hier is het nog nieuw, dus dan is het wel leuk
Das toch niet de hele kap man, das alleen de face platequote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
http://www.cyberhuis.nl/o(...)aceplace-silver.html
Die is ook beschadigd dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das toch niet de hele kap man, das alleen de face plate
Daar willen we hier dan wel een foto van zienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:46 schreef Keshet het volgende:
.................
en er ook nog een foute cover voor knutselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |