thanx!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Oa hier (weet niet of er verzendkosten zijn) http://www.cyberhuis.nl/aerovac-afvalbakje.html
of hier (geen verzendkosten bij ideal betaling ) http://www.snelwebshop.nl(...)759.html?language=nl
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt omdat de 555 verreweg de populairste Roomba is en relatief gezien het meeste waar voor het geld biedt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:59 schreef Dance-Commander het volgende:
Komen er binnenkort nieuwe roomba's ofzo? zie steeds minder zaken met bijv. de 555 op voorraad.
Waar heb je haar besteld?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:16 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Onze 564 versie is binnen! Sinds gisteren al aan het opladen, nog een paar uurtjes en dan gaan we haar uittesten
Ik denk dat je bedoelt of je 2x per dag een tijd kan programmeren? Nee, dat kan niet. Je kan per dag 1 tijdstip programmeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:02 schreef mol_air het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk de programmeerbare roomba's twee keer op een dag te laten stofzuigen?
Verrek, je hebt gelijk. Dat kan inderdaad nietquote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef Sangroid het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt of je 2x per dag een tijd kan programmeren? Nee, dat kan niet. Je kan per dag 1 tijdstip programmeren.
Uiteraard kan je je Roomba meerdere keren per dag rondjes laten draaien, maar niet via een schedule.
Bij bob shop geloof ik, die hadden een dag aanbieding voor 380 euro, gratis bezorging.quote:
En weer Truus fans erbij!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bij bob shop geloof ik, die hadden een dag aanbieding voor 380 euro, gratis bezorging.
Eerste ervaring is positief, het bakje zat helemaal vol! Truus kon onder en achter de bank waar we normaal gesproken niet goed bij kunnen. Minpuntjes waren dat Truus de eetbakjes van de katten kon verschuiven, en 2 keer vast kwam te zitten bij een drempel. Daar kunnen we wel zo een wall plaatsen.
De katten lijken het ook prima te vinden, niet echt bang maar ze hebben het hele proces wel geobserveerd.
Goed te horen, zojuist besteld!!!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bij bob shop geloof ik, die hadden een dag aanbieding voor 380 euro, gratis bezorging.
Eerste ervaring is positief, het bakje zat helemaal vol! Truus kon onder en achter de bank waar we normaal gesproken niet goed bij kunnen. Minpuntjes waren dat Truus de eetbakjes van de katten kon verschuiven, en 2 keer vast kwam te zitten bij een drempel. Daar kunnen we wel zo een wall plaatsen.
De katten lijken het ook prima te vinden, niet echt bang maar ze hebben het hele proces wel geobserveerd.
Precies!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:29 schreef het-is-mij het volgende:
Echt een geweldige uitvinding en nu hebben we er een afstandsbediening erbij dus ze staat nu onder de bank, opgeruimd staat netjes
Ik zal er eens op letten als Truus boven bezig is. De vorige keer dat ze boven aan stond hadden we beneden de TV aan maar ik heb eigenlijk niks gehoord... (Ook houten vloer)quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef junkiexp het volgende:
Roomba 564 PET is binnen, wat een geweldig ding zeg, ben nu al helemaal tevreden!!!!!
Heeft even een paar minuten gereden en staat nu te laden.
Morgen onder toezicht maar eens laten rijden, dan eens kijken wat ik nog moet doen om het huis robot proof te krijgen.
Wij hebben trouwen een houten verdiepingsvloer, daaroverheen OSB platen, dan isolatie en dan laminaat.
Ik hoor het toch wel een beetje bulderen als de roomba aan het rijden is, meer mensen hier last van?
De onderburen zullen niet blij zijn dan als ik hem in de late avond aan zet.
Ze hadden dat voorste wieltje ook beter van zacht materiaal kunnen maken.
Ik denk al dat ik weet hoe het komt, wij hebben laminaat met een V-groef, en daar rijdt ze dan haaks overheen en dat zal wel bonken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten als Truus boven bezig is. De vorige keer dat ze boven aan stond hadden we beneden de TV aan maar ik heb eigenlijk niks gehoord... (Ook houten vloer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |