Ik wil graag een keer een TS vermoordenquote:Ik wil graag een keer een dier vermoorden
Dat dusquote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef blup het volgende:
Daar komen vergunningen bij kijken ja. En aan je OP te zien ga je die vergunningen niet halen.
Begrijpelijkquote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer een TS vermoorden
Maar je weet niet eens of daar lekker vlees aan zit, of doe je het om het moorden alleen? Sick mindquote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof de konijntjes erom vragen om soor een ombiciel te worden vermoordquote:Op zondag 11 december 2011 11:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens of daar lekker vlees aan zit, of doe je het om het moorden alleen? Sick mind
Dat zegt ook niemand.quote:Op zondag 11 december 2011 11:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Alsof de konijntjes erom vragen om soor een ombiciel te worden vermoord
Idioot.quote:Op zondag 11 december 2011 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
Stel ik doe een kort gebedje voor dat ik het dier om zeep help, is het dan automatisch Halal vlees?
Waarom zou in godsnaam halalvlees op de BBQ willen gooien?quote:Op zondag 11 december 2011 11:07 schreef sinepedraap het volgende:
Stel ik doe een kort gebedje voor dat ik het dier om zeep help, is het dan automatisch Halal vlees?
Ik wil gewoon zelf een keer voor mijn eten gezorgd hebben, van begin tot einde. Of het echt een sterrenmaaltijd is is bijzaak. Dat halalvlees was een offtopic brainfartquote:Op zondag 11 december 2011 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou in godsnaam halalvlees op de BBQ willen gooien?
Sterker nog, waarom wil je er een konijn op gooien? Konijn van de BBQ is niet heel erg lekker
Dat is eerder sick dan een grote stap naar volwassenheidquote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef GizartFRL het volgende:
Als je hier nu mee begint:
- mieren van op de grond oppikken en ze in een emmer met water stoppen, duuuiizenden mieren platstampen.
- tijdens de herfstmaanden spinnen in potjes stoppen, potjes wild doorheen schudden tot ze sterven.
- badmintonnen met kikkers uit de plaatselijke beek
- met loodjesgeweren schieten op katten, honden, koeien etc..
- boterhammen met vergif voederen aan vuile katten
- regenwormen en slakken bestrooien met zout
- vliegen vangen en de vleugels uittrekken, langpootmuggen idem
- goudvissen lekker lang uit het water laten spartelen
Dan komt het wel goed met je TS.![]()
( zie ook de post van Copycat. )
Ik vind het niet zielig; enkel compleet zinloos aangezien je gewoon konijn kunt kopen in de winkel.quote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind dat al die mensen die dit zo zielig vinden nu ook geen vlees meer uit de supermarkt mogen halen.
Want als je het zelf doet is het opeens zielig
Als ik een konijn koop in de winkel en dan los laat in het bos mag het dan wel? Dan heb ik de natuurlijke balans niet verstoordquote:Op zondag 11 december 2011 11:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het niet zielig; enkel compleet zinloos aangezien je gewoon konijn kunt kopen in de winkel.
Laat die beestjes die er niet speciaal voor gefokt worden gewoon met rust denk ik dan. Die hebben geluk. Degene die er voor gefokt worden hebben pech.
quote:Op zondag 11 december 2011 11:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als ik een konijn koop in de winkel en dan los laat in het bos mag het dan wel? Dan heb ik de natuurlijke balans niet verstoord
quote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Hem met een stok porren tot ie dood is.quote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Duif lijkt me ook lekker. Die zijn ook makkelijk te killen. Alleen ik wil geen stadsduif volgens mij zitten daar de meeste ziektes inquote:Op zondag 11 december 2011 12:16 schreef sthomass het volgende:
Gewoon met een katapult/luchtbuks een paar duiven uit de boom schieten. En mijn kat komt nog wel eens met een jong konijntje thuis. En voor de rest wordt er bij ons achter toch wel gejaagd. Vanavond staat er weer zelf geslachte fazant op het menu.
Ongegeneerde eigen topic promootquote:Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef 3M1N3M het volgende:
Kill gwn een sgaap,
Het sprookje van Bontkraagje,
deed hassan ook.
Écht he?quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ongegeneerde eigen topic promoot
Heb je wel eens duif gegeten?quote:Op zondag 11 december 2011 12:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Duif lijkt me ook lekker. Die zijn ook makkelijk te killen. Alleen ik wil geen stadsduif volgens mij zitten daar de meeste ziektes in
Dan heb je een verkeerde duif gegeten, want een goede duif is echt lekker.quote:Op zondag 11 december 2011 13:23 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Heb je wel eens duif gegeten?
Smaakt heel lever achtig, naar mijn mening.
Duivenborst heb ik het over hequote:Op zondag 11 december 2011 13:25 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerde duif gegeten, want een goede duif is echt lekker.
Ik dacht duivenlever.quote:
zoek hulp kerelquote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef GizartFRL het volgende:
Als je hier nu mee begint:
- mieren van op de grond oppikken en ze in een emmer met water stoppen, duuuiizenden mieren platstampen.
- tijdens de herfstmaanden spinnen in potjes stoppen, potjes wild doorheen schudden tot ze sterven.
- badmintonnen met kikkers uit de plaatselijke beek
- met loodjesgeweren schieten op katten, honden, koeien etc..
- boterhammen met vergif voederen aan vuile katten
- regenwormen en slakken bestrooien met zout
- vliegen vangen en de vleugels uittrekken, langpootmuggen idem
- goudvissen lekker lang uit het water laten spartelen
Dan komt het wel goed met je TS.![]()
( zie ook de post van Copycat. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everzwijn met gestoofde appels, kroketjes en veenbessen. Smikkelquote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Deze kerst lekker hertenrugfilet.
Dat klinkt best lekker.quote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
mensen die iets anders eten dan varken, koe, kip.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dom meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Everzwijn met gestoofde appels, kroketjes en veenbessen. Smikkel![]()
![]()
![]()
Jij bent degene die alleen maar dieren wilt eten die volgespoten zijn met antibiotica etc. Er is zoveel meer en lekkerder, sappiger en smaakvoller vlees. Maar dat heb je waarschijnlijk nooit op.quote:
klopt, liever eet ik eigenlijk helemaal geen vlees.quote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij bent degene die alleen maar dieren wilt eten die volgespoten zijn met antibiotica etc. Er is zoveel meer en lekkerder, sappiger en smaakvoller vlees. Maar dat heb je waarschijnlijk nooit op.
Moet je zelf weten, nou optyfen, bleke, naar groentensapjes stinkende vegetariër.quote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
klopt, liever eet ik eigenlijk helemaal geen vlees.
moet ik idd zelf weten. nee ik ga niet weg. eigenlijk zijn vleeseters degene die stinken.quote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, nou optyfen, bleke, naar groentensapjes stinkende vegetariër.
Flikker toch op, en ga ergens anders alternatief doen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moet ik idd zelf weten. nee ik ga niet weg. eigenlijk zijn vleeseters degene die stinken.
Ga naar je groentetuin, stom wijfquote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
klopt, liever eet ik eigenlijk helemaal geen vlees.
Vleeseters zien er in ieder geval gezonder uit dan vegetariers.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moet ik idd zelf weten. nee ik ga niet weg. eigenlijk zijn vleeseters degene die stinken.
Meisjes zijn degene die stinken.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
in dat geval ben jij vast van de mannenliefde.quote:Op zondag 11 december 2011 14:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Meisjes zijn degene die stinken.![]()
Niet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
in dat geval ben jij vast van de mannenliefde.
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Flikker toch op, en ga ergens anders alternatief doen.
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ga naar je groentetuin, stom wijf
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef sthomass het volgende:
[..]
Vleeseters zien er in ieder geval gezonder uit dan vegetariers.
De mens heeft hoektanden (wat duidt op het eten van vlees) én heeft de voedingsstoffen nodig die in vlees zitten.quote:
De fazant die nu opstaat ruikt trouwens enorm lekker.quote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet voor een smerige vleeseter.
er is genoeg vervangend voedsel waar diezelfde voedingstoffen in zitten losert.quote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De mens heeft hoektanden (wat duidt op het eten van vlees) én heeft de voedingsstoffen nodig die in vlees zitten.
En ja, vleeseters zien er zeker wel gezonder uit. Vegetariërs kan je bijna doorheen kijken.
gefeliciteerdquote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef sthomass het volgende:
[..]
De fazant die nu opstaat ruikt trouwens enorm lekker.
Ja, smerige vervangers ja. Wat meteen weer aangeeft hoe belangrijk vlees is in het dieet van de mens, anders zouden al die vervangers er niet zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er is genoeg vervangend voedsel waar diezelfde voedingstoffen in zitten losert.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, smerige vervangers ja. Wat meteen weer aangeeft hoe belangrijk vlees is in het dieet van de mens, anders zouden al die vervangers er niet zijn.
Geef eens één goede reden om geen vlees te eten dan.
ik eet af en toe vlees.quote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef sthomass het volgende:
[..]
Als je het zou ruiken zou je gelijk vleeseter worden.
Maar dat is het enige vlees wat jij wil eten. Ik heb nu bijvoorbeeld een zelfgeslachte fazant. Die heeft vrij rondgevlogen in de natuur. En je kan tegenwoordig ook biologisch vlees kopen.quote:
Dan ga je biologisch vlees eten.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
mensen die iets anders eten dan varken, koe, kip.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want dat zijn juist de beesten die het 't slechtst hebben in de bio-industrie. Wild eten is dan veel beter, die beesten hebben gewoon een goed en vrij leven gehad in de wijde natuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: je bent een dom hipsterwijf zonder verstand.
dat is het enige vlees dat ik wel lustquote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Maar dat is het enige vlees wat jij wil eten. Ik heb nu bijvoorbeeld een zelfgeslachte fazant. Die heeft vrij rondgevlogen in de natuur. En je kan tegenwoordig ook biologisch vlees kopen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er is genoeg vervangend voedsel waar diezelfde voedingstoffen in zitten losert.
quote:
Dan ben je arm en smakeloos en je hebt waarschijnlijk nooit ander vlees dan die soorten op.quote:Op zondag 11 december 2011 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is het enige vlees dat ik wel lust![]()
niemand koopt biologisch vlees voor 6 euro als je gewoon vlees voor 2 euro kan kopen.
Bambi, die is lekker mals.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef CaptainCookie het volgende:
snikkel? eetjij piemels bij je kerstmaal?quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Everzwijn met gestoofde appels, kroketjes en veenbessen. Snikkel![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 14:43 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
snikkel? eetjij piemels bij je kerstmaal?
ik ben arm, omdat ik geen hertjes eet? nee okee je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 11 december 2011 14:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dan ben je arm en smakeloos en je hebt waarschijnlijk nooit ander vlees dan die soorten op.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben arm, omdat ik geen hertjes eet? nee okee je hebt helemaal gelijk
Moet je Bambi gaan eten. Is echt lekkerquote:
Ik zei dat je waarschijnlijk arm was, omdat jij geen biologisch vlees wilde kopen, vanwege de prijs. Daar kwam die opmerking vandaan. Beetje nadenkenquote:Op maandag 12 december 2011 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben arm, omdat ik geen hertjes eet? nee okee je hebt helemaal gelijk
Dit was een copy paste van een how-to naar seriemoordenaar.quote:
Mietje, iedereen wil toch dieren vermoorden?quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dit was een copy paste van een how-to naar seriemoordenaar.
Zelf heb ik nooit die behoeftes gehad.
Neuh dieren niet.quote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef sthomass het volgende:
[..]
Mietje, iedereen wil toch dieren vermoorden?
Ik denk dat hij meer bedoelde dat hij geen dieren wilde vermoorden, eerder mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Drakire het volgende:
[..]
WTF hoezo zou een leeuw geen hert willen vermoorden dan?
Ik kan niet lezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer bedoelde dat hij een dieren wilde vermoorden, eerder mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
Sterf mensen in dit topicnee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je probeert nou te zeggen dat we een beetje door moeten eten omdat anders de hokken vol komen te zitten?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
Sterf mensen in dit topicVlees eten is gezond en de normaalste zaak van de wereld. Waarschijnlijk was dat een van de eerste dingen die de mens op deze aardkloot deed om te overleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat je als mens boven aan de voedselketen staat, anders was jij een van eerste uit de kudde die opgevreten werd door je slappe houding.
Wat onderneem jij hiervoor om het te realiseren?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
Dat sommige mensen niet door hebben dat je ook gewoon kan minderen met vlees eten. Je hoeft niet meteen vegetarisch te worden. Dus bijvoorbeeld nog maar 3 of 4 dagen in de week vlees eten ipv 7. Als meer mensen dat zouden doen is die massaproductie ook niet nodig. En dan hoeven we dieren ook niet in te kleine hokkies te stoppen.
Weinig vlees eten dohquote:Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Wat onderneem jij hiervoor om het te realiseren?
Dat vind ik niet echt "doh" als je dit zegt:quote:Op woensdag 14 december 2011 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weinig vlees eten doh
En ja jij mag het onzin vinden, dat is jouw mening. Dat zal die van mij niet veranderen.
Zelf weinig vlees eten, dat zal die dieren helpenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
Dat sommige mensen niet door hebben dat je ook gewoon kan minderen met vlees eten. Je hoeft niet meteen vegetarisch te worden. Dus bijvoorbeeld nog maar 3 of 4 dagen in de week vlees eten ipv 7. Als meer mensen dat zouden doen is die massaproductie ook niet nodig. En dan hoeven we dieren ook niet in te kleine hokkies te stoppen.
Tjsa als we er allemaal zoals jou over dachten (minder vlees eten, dat helpt toch niet blabla) dan schiet niemand daar wat mee op.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt "doh" als je dit zegt:
[..]
Zelf weinig vlees eten, dat zal die dieren helpen![]()
Je bent een echte Supergirl. Als je over straat loopt dan fluisteren de mensen. " Daar heb je Supergirl die zich inzet tegen massaproductie door weinig vlees te eten en "sterf mensen" te typen in een topic.![]()
Internetheld, als het je echt zou boeien had je dus wel iets ondernomen.
of je bent een wurgslangquote:Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef Quisho het volgende:
Dieren wurgen is ziek en als je dat doet ben je psychopatisch.
Ja maar mensen zijn geen wurgslangen.quote:
Ik eet elke dag een halve kilo (biologisch) vlees. Ik ga echt niet minder vlees eten hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar mensen zijn geen wurgslangen.Wij hebben het vermogen om op andere manieren aan voedsel te komen. Terwijl wurgslangen dit moeten doen om te overleven.
Ik snap dat mijn instelling jouw ideaalbeeld om zeept helpt.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tjsa als we er allemaal zoals jou over dachten (minder vlees eten, dat helpt toch niet blabla) dan schiet niemand daar wat mee op.
Leuk voor je dat je dat niet snapt, ik ga me niet aan jou verantwoorden.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:34 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik snap dat mijn instelling jouw ideaalbeeld om zeept helpt.
Ik snap alleen niet dat jij je als een dierenactiviste gedraagt terwijl het enige wat je er tegen doet is minder vlees eten.
Als je genoegen neemt met een halve koe per jaar redden kan je beter helemaal niets zeggen.
Dat ziet er smakelijk uit !quote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je dat niet snapt, ik ga me niet aan jou verantwoorden.
[ afbeelding ]
O.k.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je dat niet snapt, ik ga me niet aan jou verantwoorden.
[ afbeelding ]
Cool he!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tof hoor.
Ik niet ik heb er 2.
Een voor het Kerstdiner en een voor Pasen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tof hoor.
Ik niet ik heb er 2.
We zitten hier niet in Azië.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een voor het Kerstdiner en een voor Pasen?
wees er maar trots opquote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef DSS24 het volgende:
Mijn lijstje met dieren die ik (per ongeluk en niet per ongeluk gemixed) om zeep geholpen heb.
-karper
-voorn
-forel
-egel
-kikker
-mus
-duif
-kat
-eend
-spreeuw
-veldmuis
-fazant
Wie zegt dat ze onschuldig waren? En in de natuur gebeurt het constant.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wees er maar trots opal die onschuldige levens die je hebt beëindigd.
Wat wil je nu.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:01 schreef sthomass het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze onschuldig waren? En in de natuur gebeurt het constant.
Een kaassouflé dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer met jou een biefstuk eten
Hoezo ik stel me aan. Biefstuk is vies en kaassouflés vind ik lekker. Rot op man.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:47 schreef Fokbaas het volgende:
[..]
Je zei dat je 3/4 keer per week vlees eet, dus stel je niet aan
ik zal eens een nitraatje in jouw aars duwen en dan afsteken. kijken of je dan nog zo kan lachen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef PhatBassBoom het volgende:
Je moet straatkatten vangen en dan een nitraat in hun bek steken en tapen.
Dierenliefhebbersquote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zal eens een nitraatje in jouw aars duwen en dan afsteken. kijken of je dan nog zo kan lachen.
Mensen die meer om dieren geven dan om mensenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mensen die niet van dieren kunnen houden
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen die meer om dieren geven dan om mensen![]()
Oh ik zie het al. Jij bent zo'n type die alles als gelijk ziet. Daarom ben je eenzaam.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd
Maar ja ik houd zeker meer van dieren van van jouw soort mensen.
haha nu schat je me echt totaal verkeerd inquote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Oh ik zie het al. Jij bent zo'n type die alles als gelijk ziet. Daarom ben je eenzaam.
Te veel Dexter gekeken jij.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef summer2bird het volgende:
Bij psychopaten begint het meestal ook met een dier he....
Lieverd, vegetariërs en vleeseters zullen nooit samen gaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
haha nu schat je me echt totaal verkeerd injongetje toch
Ik ben geen vegetariër, 'lieverd'.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Lieverd, vegetariërs en vleeseters zullen nooit samen gaan.
Wolven kunnen ook niet lief bij de schaapjes leven.
Gaat het even niet om.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetariër, 'lieverd'.
Half vegetariër dan.quote:Op maandag 19 december 2011 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In jouw uitspraak wel.
'Lieverd, vegetariërs en vleeseters zullen nooit samen gaan '
dat vult niet eensquote:Op maandag 19 december 2011 15:11 schreef BB-King het volgende:
Ik heb vroeger weleens op een vlinder gestampt... maar daar heb ik nu spijt van.
Die dingen knallen uit elkaar manquote:Op maandag 19 december 2011 15:11 schreef BB-King het volgende:
Ik heb vroeger weleens op een vlinder gestampt... maar daar heb ik nu spijt van.
Inderdaad, slechte beesten, slecht voor de boeren en vliegtuigen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Jaag op ganzen, dat zijn nare beesten.
En slecht voor de lever. Toch?quote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Inderdaad, slechte beesten, slecht voor de boeren en vliegtuigen.
Ganzenlever is juist wel lekker.quote:Op maandag 19 december 2011 17:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
En slecht voor de lever. Toch?
Zo beginnen ze wel vaak, Ted Bundy, Jeffrey Dahmer en dichter bij huis die man uit Groningen die een aantal prostituees had vermoord.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Te veel Dexter gekeken jij.
Alsof iemand het vlees van een hoer wil etenquote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zo beginnen ze wel vaak, Ted Bundy, Jeffrey Dahmer en dichter bij huis die man uit Groningen die een aantal prostituees had vermoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |