quote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, smerige vervangers ja. Wat meteen weer aangeeft hoe belangrijk vlees is in het dieet van de mens, anders zouden al die vervangers er niet zijn.
Geef eens één goede reden om geen vlees te eten dan.
ik eet af en toe vlees.quote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef sthomass het volgende:
[..]
Als je het zou ruiken zou je gelijk vleeseter worden.
Maar dat is het enige vlees wat jij wil eten. Ik heb nu bijvoorbeeld een zelfgeslachte fazant. Die heeft vrij rondgevlogen in de natuur. En je kan tegenwoordig ook biologisch vlees kopen.quote:
Dan ga je biologisch vlees eten.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
mensen die iets anders eten dan varken, koe, kip.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want dat zijn juist de beesten die het 't slechtst hebben in de bio-industrie. Wild eten is dan veel beter, die beesten hebben gewoon een goed en vrij leven gehad in de wijde natuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: je bent een dom hipsterwijf zonder verstand.
dat is het enige vlees dat ik wel lustquote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Maar dat is het enige vlees wat jij wil eten. Ik heb nu bijvoorbeeld een zelfgeslachte fazant. Die heeft vrij rondgevlogen in de natuur. En je kan tegenwoordig ook biologisch vlees kopen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er is genoeg vervangend voedsel waar diezelfde voedingstoffen in zitten losert.
quote:
Dan ben je arm en smakeloos en je hebt waarschijnlijk nooit ander vlees dan die soorten op.quote:Op zondag 11 december 2011 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is het enige vlees dat ik wel lust![]()
niemand koopt biologisch vlees voor 6 euro als je gewoon vlees voor 2 euro kan kopen.
Bambi, die is lekker mals.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Deze kerst lekker hertenrugfilet.
snikkel? eetjij piemels bij je kerstmaal?quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Everzwijn met gestoofde appels, kroketjes en veenbessen. Snikkel![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 14:43 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
snikkel? eetjij piemels bij je kerstmaal?
ik ben arm, omdat ik geen hertjes eet? nee okee je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 11 december 2011 14:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dan ben je arm en smakeloos en je hebt waarschijnlijk nooit ander vlees dan die soorten op.
quote:Op maandag 12 december 2011 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben arm, omdat ik geen hertjes eet? nee okee je hebt helemaal gelijk
Moet je Bambi gaan eten. Is echt lekkerquote:
Ik zei dat je waarschijnlijk arm was, omdat jij geen biologisch vlees wilde kopen, vanwege de prijs. Daar kwam die opmerking vandaan. Beetje nadenkenquote:Op maandag 12 december 2011 14:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben arm, omdat ik geen hertjes eet? nee okee je hebt helemaal gelijk
Dit was een copy paste van een how-to naar seriemoordenaar.quote:
Mietje, iedereen wil toch dieren vermoorden?quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dit was een copy paste van een how-to naar seriemoordenaar.
Zelf heb ik nooit die behoeftes gehad.
Neuh dieren niet.quote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef sthomass het volgende:
[..]
Mietje, iedereen wil toch dieren vermoorden?
Ik denk dat hij meer bedoelde dat hij geen dieren wilde vermoorden, eerder mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Drakire het volgende:
[..]
WTF hoezo zou een leeuw geen hert willen vermoorden dan?
Ik kan niet lezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer bedoelde dat hij een dieren wilde vermoorden, eerder mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
Sterf mensen in dit topicnee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je probeert nou te zeggen dat we een beetje door moeten eten omdat anders de hokken vol komen te zitten?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
Sterf mensen in dit topicVlees eten is gezond en de normaalste zaak van de wereld. Waarschijnlijk was dat een van de eerste dingen die de mens op deze aardkloot deed om te overleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat je als mens boven aan de voedselketen staat, anders was jij een van eerste uit de kudde die opgevreten werd door je slappe houding.
Wat onderneem jij hiervoor om het te realiseren?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
Dat sommige mensen niet door hebben dat je ook gewoon kan minderen met vlees eten. Je hoeft niet meteen vegetarisch te worden. Dus bijvoorbeeld nog maar 3 of 4 dagen in de week vlees eten ipv 7. Als meer mensen dat zouden doen is die massaproductie ook niet nodig. En dan hoeven we dieren ook niet in te kleine hokkies te stoppen.
Weinig vlees eten dohquote:Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Wat onderneem jij hiervoor om het te realiseren?
Dat vind ik niet echt "doh" als je dit zegt:quote:Op woensdag 14 december 2011 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weinig vlees eten doh
En ja jij mag het onzin vinden, dat is jouw mening. Dat zal die van mij niet veranderen.
Zelf weinig vlees eten, dat zal die dieren helpenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
Dat sommige mensen niet door hebben dat je ook gewoon kan minderen met vlees eten. Je hoeft niet meteen vegetarisch te worden. Dus bijvoorbeeld nog maar 3 of 4 dagen in de week vlees eten ipv 7. Als meer mensen dat zouden doen is die massaproductie ook niet nodig. En dan hoeven we dieren ook niet in te kleine hokkies te stoppen.
Tjsa als we er allemaal zoals jou over dachten (minder vlees eten, dat helpt toch niet blabla) dan schiet niemand daar wat mee op.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt "doh" als je dit zegt:
[..]
Zelf weinig vlees eten, dat zal die dieren helpen![]()
Je bent een echte Supergirl. Als je over straat loopt dan fluisteren de mensen. " Daar heb je Supergirl die zich inzet tegen massaproductie door weinig vlees te eten en "sterf mensen" te typen in een topic.![]()
Internetheld, als het je echt zou boeien had je dus wel iets ondernomen.
of je bent een wurgslangquote:Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef Quisho het volgende:
Dieren wurgen is ziek en als je dat doet ben je psychopatisch.
Ja maar mensen zijn geen wurgslangen.quote:
Ik eet elke dag een halve kilo (biologisch) vlees. Ik ga echt niet minder vlees eten hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar mensen zijn geen wurgslangen.Wij hebben het vermogen om op andere manieren aan voedsel te komen. Terwijl wurgslangen dit moeten doen om te overleven.
Ik snap dat mijn instelling jouw ideaalbeeld om zeept helpt.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tjsa als we er allemaal zoals jou over dachten (minder vlees eten, dat helpt toch niet blabla) dan schiet niemand daar wat mee op.
Leuk voor je dat je dat niet snapt, ik ga me niet aan jou verantwoorden.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:34 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik snap dat mijn instelling jouw ideaalbeeld om zeept helpt.
Ik snap alleen niet dat jij je als een dierenactiviste gedraagt terwijl het enige wat je er tegen doet is minder vlees eten.
Als je genoegen neemt met een halve koe per jaar redden kan je beter helemaal niets zeggen.
Dat ziet er smakelijk uit !quote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je dat niet snapt, ik ga me niet aan jou verantwoorden.
[ afbeelding ]
O.k.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je dat niet snapt, ik ga me niet aan jou verantwoorden.
[ afbeelding ]
Cool he!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tof hoor.
Ik niet ik heb er 2.
Een voor het Kerstdiner en een voor Pasen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tof hoor.
Ik niet ik heb er 2.
We zitten hier niet in Azië.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een voor het Kerstdiner en een voor Pasen?
wees er maar trots opquote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef DSS24 het volgende:
Mijn lijstje met dieren die ik (per ongeluk en niet per ongeluk gemixed) om zeep geholpen heb.
-karper
-voorn
-forel
-egel
-kikker
-mus
-duif
-kat
-eend
-spreeuw
-veldmuis
-fazant
Wie zegt dat ze onschuldig waren? En in de natuur gebeurt het constant.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wees er maar trots opal die onschuldige levens die je hebt beëindigd.
Wat wil je nu.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:01 schreef sthomass het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze onschuldig waren? En in de natuur gebeurt het constant.
Een kaassouflé dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer met jou een biefstuk eten
Hoezo ik stel me aan. Biefstuk is vies en kaassouflés vind ik lekker. Rot op man.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:47 schreef Fokbaas het volgende:
[..]
Je zei dat je 3/4 keer per week vlees eet, dus stel je niet aan
ik zal eens een nitraatje in jouw aars duwen en dan afsteken. kijken of je dan nog zo kan lachen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef PhatBassBoom het volgende:
Je moet straatkatten vangen en dan een nitraat in hun bek steken en tapen.
Dierenliefhebbersquote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zal eens een nitraatje in jouw aars duwen en dan afsteken. kijken of je dan nog zo kan lachen.
Mensen die meer om dieren geven dan om mensenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mensen die niet van dieren kunnen houden
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen die meer om dieren geven dan om mensen![]()
Oh ik zie het al. Jij bent zo'n type die alles als gelijk ziet. Daarom ben je eenzaam.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd
Maar ja ik houd zeker meer van dieren van van jouw soort mensen.
haha nu schat je me echt totaal verkeerd inquote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Oh ik zie het al. Jij bent zo'n type die alles als gelijk ziet. Daarom ben je eenzaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |