Jij bent degene die alleen maar dieren wilt eten die volgespoten zijn met antibiotica etc. Er is zoveel meer en lekkerder, sappiger en smaakvoller vlees. Maar dat heb je waarschijnlijk nooit op.quote:
klopt, liever eet ik eigenlijk helemaal geen vlees.quote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij bent degene die alleen maar dieren wilt eten die volgespoten zijn met antibiotica etc. Er is zoveel meer en lekkerder, sappiger en smaakvoller vlees. Maar dat heb je waarschijnlijk nooit op.
Moet je zelf weten, nou optyfen, bleke, naar groentensapjes stinkende vegetariër.quote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
klopt, liever eet ik eigenlijk helemaal geen vlees.
moet ik idd zelf weten. nee ik ga niet weg. eigenlijk zijn vleeseters degene die stinken.quote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, nou optyfen, bleke, naar groentensapjes stinkende vegetariër.
Flikker toch op, en ga ergens anders alternatief doen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moet ik idd zelf weten. nee ik ga niet weg. eigenlijk zijn vleeseters degene die stinken.
Ga naar je groentetuin, stom wijfquote:Op zondag 11 december 2011 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
klopt, liever eet ik eigenlijk helemaal geen vlees.
Vleeseters zien er in ieder geval gezonder uit dan vegetariers.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moet ik idd zelf weten. nee ik ga niet weg. eigenlijk zijn vleeseters degene die stinken.
Meisjes zijn degene die stinken.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
in dat geval ben jij vast van de mannenliefde.quote:Op zondag 11 december 2011 14:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Meisjes zijn degene die stinken.![]()
Niet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
in dat geval ben jij vast van de mannenliefde.
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Flikker toch op, en ga ergens anders alternatief doen.
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ga naar je groentetuin, stom wijf
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef sthomass het volgende:
[..]
Vleeseters zien er in ieder geval gezonder uit dan vegetariers.
De mens heeft hoektanden (wat duidt op het eten van vlees) én heeft de voedingsstoffen nodig die in vlees zitten.quote:
De fazant die nu opstaat ruikt trouwens enorm lekker.quote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet voor een smerige vleeseter.
er is genoeg vervangend voedsel waar diezelfde voedingstoffen in zitten losert.quote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De mens heeft hoektanden (wat duidt op het eten van vlees) én heeft de voedingsstoffen nodig die in vlees zitten.
En ja, vleeseters zien er zeker wel gezonder uit. Vegetariërs kan je bijna doorheen kijken.
gefeliciteerdquote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef sthomass het volgende:
[..]
De fazant die nu opstaat ruikt trouwens enorm lekker.
Ja, smerige vervangers ja. Wat meteen weer aangeeft hoe belangrijk vlees is in het dieet van de mens, anders zouden al die vervangers er niet zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er is genoeg vervangend voedsel waar diezelfde voedingstoffen in zitten losert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |