Ik vind het niet zielig; enkel compleet zinloos aangezien je gewoon konijn kunt kopen in de winkel.quote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind dat al die mensen die dit zo zielig vinden nu ook geen vlees meer uit de supermarkt mogen halen.
Want als je het zelf doet is het opeens zielig
Als ik een konijn koop in de winkel en dan los laat in het bos mag het dan wel? Dan heb ik de natuurlijke balans niet verstoordquote:Op zondag 11 december 2011 11:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het niet zielig; enkel compleet zinloos aangezien je gewoon konijn kunt kopen in de winkel.
Laat die beestjes die er niet speciaal voor gefokt worden gewoon met rust denk ik dan. Die hebben geluk. Degene die er voor gefokt worden hebben pech.
quote:Op zondag 11 december 2011 11:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als ik een konijn koop in de winkel en dan los laat in het bos mag het dan wel? Dan heb ik de natuurlijke balans niet verstoord
quote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer een TS vermoorden
Hem met een stok porren tot ie dood is.quote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer een TS vermoorden
Waarom?quote:
Duif lijkt me ook lekker. Die zijn ook makkelijk te killen. Alleen ik wil geen stadsduif volgens mij zitten daar de meeste ziektes inquote:Op zondag 11 december 2011 12:16 schreef sthomass het volgende:
Gewoon met een katapult/luchtbuks een paar duiven uit de boom schieten. En mijn kat komt nog wel eens met een jong konijntje thuis. En voor de rest wordt er bij ons achter toch wel gejaagd. Vanavond staat er weer zelf geslachte fazant op het menu.
Ongegeneerde eigen topic promootquote:Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef 3M1N3M het volgende:
Kill gwn een sgaap,
Het sprookje van Bontkraagje,
deed hassan ook.
Écht he?quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ongegeneerde eigen topic promoot
Heb je wel eens duif gegeten?quote:Op zondag 11 december 2011 12:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Duif lijkt me ook lekker. Die zijn ook makkelijk te killen. Alleen ik wil geen stadsduif volgens mij zitten daar de meeste ziektes in
Dan heb je een verkeerde duif gegeten, want een goede duif is echt lekker.quote:Op zondag 11 december 2011 13:23 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Heb je wel eens duif gegeten?
Smaakt heel lever achtig, naar mijn mening.
Duivenborst heb ik het over hequote:Op zondag 11 december 2011 13:25 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerde duif gegeten, want een goede duif is echt lekker.
Ik dacht duivenlever.quote:
zoek hulp kerelquote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef GizartFRL het volgende:
Als je hier nu mee begint:
- mieren van op de grond oppikken en ze in een emmer met water stoppen, duuuiizenden mieren platstampen.
- tijdens de herfstmaanden spinnen in potjes stoppen, potjes wild doorheen schudden tot ze sterven.
- badmintonnen met kikkers uit de plaatselijke beek
- met loodjesgeweren schieten op katten, honden, koeien etc..
- boterhammen met vergif voederen aan vuile katten
- regenwormen en slakken bestrooien met zout
- vliegen vangen en de vleugels uittrekken, langpootmuggen idem
- goudvissen lekker lang uit het water laten spartelen
Dan komt het wel goed met je TS.![]()
( zie ook de post van Copycat. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everzwijn met gestoofde appels, kroketjes en veenbessen. Smikkelquote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Deze kerst lekker hertenrugfilet.
Dat klinkt best lekker.quote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Deze kerst lekker hertenrugfilet.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
mensen die iets anders eten dan varken, koe, kip.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dom meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Everzwijn met gestoofde appels, kroketjes en veenbessen. Smikkel![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |