Meisjes zijn degene die stinken.quote:Op zondag 11 december 2011 14:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moet ik idd zelf weten. nee ik ga niet weg. eigenlijk zijn vleeseters degene die stinken.
in dat geval ben jij vast van de mannenliefde.quote:Op zondag 11 december 2011 14:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Meisjes zijn degene die stinken.![]()
Niet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
in dat geval ben jij vast van de mannenliefde.
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Flikker toch op, en ga ergens anders alternatief doen.
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ga naar je groentetuin, stom wijf
neequote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef sthomass het volgende:
[..]
Vleeseters zien er in ieder geval gezonder uit dan vegetariers.
De mens heeft hoektanden (wat duidt op het eten van vlees) én heeft de voedingsstoffen nodig die in vlees zitten.quote:
De fazant die nu opstaat ruikt trouwens enorm lekker.quote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet voor een smerige vleeseter.
er is genoeg vervangend voedsel waar diezelfde voedingstoffen in zitten losert.quote:Op zondag 11 december 2011 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De mens heeft hoektanden (wat duidt op het eten van vlees) én heeft de voedingsstoffen nodig die in vlees zitten.
En ja, vleeseters zien er zeker wel gezonder uit. Vegetariërs kan je bijna doorheen kijken.
gefeliciteerdquote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef sthomass het volgende:
[..]
De fazant die nu opstaat ruikt trouwens enorm lekker.
Ja, smerige vervangers ja. Wat meteen weer aangeeft hoe belangrijk vlees is in het dieet van de mens, anders zouden al die vervangers er niet zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er is genoeg vervangend voedsel waar diezelfde voedingstoffen in zitten losert.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, smerige vervangers ja. Wat meteen weer aangeeft hoe belangrijk vlees is in het dieet van de mens, anders zouden al die vervangers er niet zijn.
Geef eens één goede reden om geen vlees te eten dan.
ik eet af en toe vlees.quote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef sthomass het volgende:
[..]
Als je het zou ruiken zou je gelijk vleeseter worden.
Maar dat is het enige vlees wat jij wil eten. Ik heb nu bijvoorbeeld een zelfgeslachte fazant. Die heeft vrij rondgevlogen in de natuur. En je kan tegenwoordig ook biologisch vlees kopen.quote:
Dan ga je biologisch vlees eten.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
mensen die iets anders eten dan varken, koe, kip.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want dat zijn juist de beesten die het 't slechtst hebben in de bio-industrie. Wild eten is dan veel beter, die beesten hebben gewoon een goed en vrij leven gehad in de wijde natuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: je bent een dom hipsterwijf zonder verstand.
dat is het enige vlees dat ik wel lustquote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Maar dat is het enige vlees wat jij wil eten. Ik heb nu bijvoorbeeld een zelfgeslachte fazant. Die heeft vrij rondgevlogen in de natuur. En je kan tegenwoordig ook biologisch vlees kopen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 14:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er is genoeg vervangend voedsel waar diezelfde voedingstoffen in zitten losert.
quote:
Dan ben je arm en smakeloos en je hebt waarschijnlijk nooit ander vlees dan die soorten op.quote:Op zondag 11 december 2011 14:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is het enige vlees dat ik wel lust![]()
niemand koopt biologisch vlees voor 6 euro als je gewoon vlees voor 2 euro kan kopen.
Bambi, die is lekker mals.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Deze kerst lekker hertenrugfilet.
snikkel? eetjij piemels bij je kerstmaal?quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Everzwijn met gestoofde appels, kroketjes en veenbessen. Snikkel![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |