O.k.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je dat niet snapt, ik ga me niet aan jou verantwoorden.
[ afbeelding ]
Cool he!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tof hoor.
Ik niet ik heb er 2.
Een voor het Kerstdiner en een voor Pasen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tof hoor.
Ik niet ik heb er 2.
We zitten hier niet in Azië.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een voor het Kerstdiner en een voor Pasen?
wees er maar trots opquote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef DSS24 het volgende:
Mijn lijstje met dieren die ik (per ongeluk en niet per ongeluk gemixed) om zeep geholpen heb.
-karper
-voorn
-forel
-egel
-kikker
-mus
-duif
-kat
-eend
-spreeuw
-veldmuis
-fazant
Wie zegt dat ze onschuldig waren? En in de natuur gebeurt het constant.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wees er maar trots opal die onschuldige levens die je hebt beëindigd.
Wat wil je nu.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:01 schreef sthomass het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze onschuldig waren? En in de natuur gebeurt het constant.
Een kaassouflé dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer met jou een biefstuk eten
Hoezo ik stel me aan. Biefstuk is vies en kaassouflés vind ik lekker. Rot op man.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:47 schreef Fokbaas het volgende:
[..]
Je zei dat je 3/4 keer per week vlees eet, dus stel je niet aan
ik zal eens een nitraatje in jouw aars duwen en dan afsteken. kijken of je dan nog zo kan lachen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef PhatBassBoom het volgende:
Je moet straatkatten vangen en dan een nitraat in hun bek steken en tapen.
Dierenliefhebbersquote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zal eens een nitraatje in jouw aars duwen en dan afsteken. kijken of je dan nog zo kan lachen.
Mensen die meer om dieren geven dan om mensenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mensen die niet van dieren kunnen houden
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Mensen die meer om dieren geven dan om mensen![]()
Oh ik zie het al. Jij bent zo'n type die alles als gelijk ziet. Daarom ben je eenzaam.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd
Maar ja ik houd zeker meer van dieren van van jouw soort mensen.
haha nu schat je me echt totaal verkeerd inquote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Oh ik zie het al. Jij bent zo'n type die alles als gelijk ziet. Daarom ben je eenzaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |