Te veel Dexter gekeken jij.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef summer2bird het volgende:
Bij psychopaten begint het meestal ook met een dier he....
Lieverd, vegetariėrs en vleeseters zullen nooit samen gaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
haha nu schat je me echt totaal verkeerd injongetje toch
Ik ben geen vegetariėr, 'lieverd'.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Lieverd, vegetariėrs en vleeseters zullen nooit samen gaan.
Wolven kunnen ook niet lief bij de schaapjes leven.
Gaat het even niet om.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetariėr, 'lieverd'.
Half vegetariėr dan.quote:Op maandag 19 december 2011 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
In jouw uitspraak wel.
'Lieverd, vegetariėrs en vleeseters zullen nooit samen gaan '
dat vult niet eensquote:Op maandag 19 december 2011 15:11 schreef BB-King het volgende:
Ik heb vroeger weleens op een vlinder gestampt... maar daar heb ik nu spijt van.
Die dingen knallen uit elkaar manquote:Op maandag 19 december 2011 15:11 schreef BB-King het volgende:
Ik heb vroeger weleens op een vlinder gestampt... maar daar heb ik nu spijt van.
Inderdaad, slechte beesten, slecht voor de boeren en vliegtuigen.quote:Op maandag 19 december 2011 16:11 schreef Monopoly het volgende:
Jaag op ganzen, dat zijn nare beesten.
En slecht voor de lever. Toch?quote:Op maandag 19 december 2011 17:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Inderdaad, slechte beesten, slecht voor de boeren en vliegtuigen.
Ganzenlever is juist wel lekker.quote:Op maandag 19 december 2011 17:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
En slecht voor de lever. Toch?
Zo beginnen ze wel vaak, Ted Bundy, Jeffrey Dahmer en dichter bij huis die man uit Groningen die een aantal prostituees had vermoord.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Te veel Dexter gekeken jij.
Alsof iemand het vlees van een hoer wil etenquote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zo beginnen ze wel vaak, Ted Bundy, Jeffrey Dahmer en dichter bij huis die man uit Groningen die een aantal prostituees had vermoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |