Syrië heeft sowieso amper een leger, zeker vergeleken met de de rest van de leden van de AL.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het zal in Syrië niet veel beter zijn.
Syrie koopt z'n spul in Rusland.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het zal in Syrië niet veel beter zijn.
Is oorzak een germaans woord?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
En hier bespeur ik weer een germanisme.
Racist.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, een Marokkaanse aandoening, dacht ik.
Een ongemotiveerd dienstleger met daarnaast getrainde speciale troepen onder leiding van een Assad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Syrië heeft sowieso amper een leger, zeker vergeleken met de de rest van de leden van de AL.
Net zo speciaal als de garde van Saddam?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een ongemotiveerd dienstleger met daarnaast getrainde speciale troepen onder leiding van een Assad.
Heeft Hoessein ook weinig goeds gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een ongemotiveerd dienstleger met daarnaast getrainde speciale troepen onder leiding van een Assad.
Damn you.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zo speciaal als de garde van Saddam?
Ik twijfel in ieder geval aan de loyaliteit van zogenaamde 'elitetroepen' in Arabische landen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja ach weet je, het probleem is gewoon dat dergelijke landen geen gevaar zijn op dit moment voor westerse levens. En daar huishouden met onze soldaten zet ze wel in de vuurlinie en maakt het ook nog eens duur. Het kan het Westen buiten wat empathisch geneuzel weinig schelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:30 schreef Monidique het volgende:
Tegen Amerika kan niemand op, maar het heeft hem wel aan de macht gehouden, ja.
Tante uit Marokko?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:32 schreef De_Nuance het volgende:
Even thee drinken en babbelen met oom en tante
Ik zet het in de notulen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:33 schreef De_Nuance het volgende:
Dat doe ik gewoon maar even , dit soort persooonlijke dingen met jullie delen.
Mij hoor je niet klagen hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:33 schreef De_Nuance het volgende:
Dat doe ik gewoon maar even , dit soort persooonlijke dingen met jullie delen.
"Ik heb een tante uit Marokko en ze komt.... er niet in".quote:
Nee uit Charloisquote:
Ja homo's houden toch van roddel en achterklap?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen hoor.
Nice!quote:
Alleen bij mensen die we niet mogen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja homo's houden toch van roddel en achterklap?
Kan ik beamen, homo's zijn juist heel lief tegen me.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die we niet mogen.
Als je geen idee hebt waarover je praat is het soms wijs om niet zo hoog vaan de toren te blazen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, dat stelt toch allemaal geen moer voor, dat is allemaal afval uit de Sovjet Unie nog waar ze mee rondrijden en schieten, als Syrie nog een beetje is bewapend door Iran dan schieten ze dat vredesleger zo overhoop.
Allemaal rommel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je geen idee hebt waarover je praat is het soms wijs om niet zo hoog vaan de toren te blazen.
Momenteel staan er dagelijks treinen met legertrucks, pantserhowitsers en pantservoertuigen in Almelo klaar. Daar reed het Nederlandse leger recentelijk nog mee rond, maar is nu verkocht aan Jordanie.
Gast, don't mess up my moves, ik ben de hele avond al aan het trollen, verpest het nou niet.quote:
Owke, maar toch beperkt jouw militaire kennis zich blijkbaar tot mannelijke strippers in maagdelijk witte marineuniformen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gast, don't mess up my moves, ik ben de hele avond al aan het trollen, verpest het nou niet.
Dan weet je ook waarom je gulash de volgende keer zo taai is, iemand is in die geit klaargekomen.quote:
Ik weet dat het geen geitenneukende mafklappers met klapperpistolen zijn, maar mijn legerkennis is niet zoveel dat ik het type geweer van een of andere obscure deeldienst van het Allah Akhbar regiment weet nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, maar toch beperkt jouw militaire kennis zich blijkbaar tot mannelijke strippers in maagdelijk witte marineuniformen.
Gulyásleves met geit???quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan weet je ook waarom je gulash de volgende keer zo taai is, iemand is in die geit klaargekomen.
Ja, maar er is we'll een verschil tussen een leger met oude troep en een leger met Nato-wapens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen geitenneukende mafklappers met klapperpistolen zijn, maar mijn legerkennis is niet zoveel dat ik het type geweer van een of andere obscure deeldienst van het Allah Akhbar regiment weet nee.
Ja maar dat is niet leuk, het is veel leuker Muttie op de kast te krijgen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar er is we'll een verschil tussen een leger met oude troep en een leger met Nato-wapens.
Ze komen wel klaar van mijn eten. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gewoon, iemand die klaarkomt in jouw eten lijkt me grappig.
Zeg dan gewoon dat het Marokkaanse leger uitgerust is met gestolen voertuigen, dat elk uniform een bontkraag heeft en dat elk commando slissend wordt gegeven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet leuk, het is veel leuker Muttie op de kast te krijgen.
En ik maar denken dat ze nog op kamelen ten strijde gingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het Marokkaanse leger uitgerust is met gestolen voertuigen, dat elk uniform een bontkraag heeft en dat elk commando slissend wordt gegeven.
Heaumeaux.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Na Turkengrap en Marokkanengrap kon homograp niet ontbreken uiteraard.
Ik eet nu cupcakes
Een cup uit 2 girls 1 cup? Gatverdamme!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef De_Nuance het volgende:
Na Turkengrap en Marokkanengrap kon homograp niet ontbreken uiteraard.
Ik eet nu cupcakes
Yup, Muttie's tantes kwamen langs.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een cup uit 2 girls 1 cup? Gatverdamme!
Hallo !quote:
Nee, dat waren de Nederlandse Turken die in Turkije hun dienstplicht moesten vervullen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze nog op kamelen ten strijde gingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |